Ik drukte nog net ff op F5 voordat ik zou submitten, zag ik de jouwe staanquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Na veelvuldig F5 rammen heb ik maar besloten om een nieuwe OP te maken
Hier is het nu weer droog (al een tijdje)quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Feesttopic
![]()
Begint ook gelijk met flinke buien hier in Limburg.
quote:Vannacht zet het tamelijk onstuimige weerbeeld zich voort. Er komen
geregeld (onweers)buien voor met vooral in de kustgebieden kans op zware
windstoten, rond 80 km/u. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 8
graden. De noordelijke wind is boven land matig, kracht 3 tot 4 en aan
de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 tot 7. Gedurende de
nacht is de wind aan de kust tijdelijk stormachtig, kracht 8.
nog zo'n mooie buienlijn. ?quote:
Netjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef -CRASH- het volgende:
Zo ff wat geprutst met een opname van de wegtrekkende
(21:52) onweerslijn over Venlo.
Orginele opname was 4 minuten
donderdag of vrijdag ijs krabben?quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:03 schreef i2Them2 het volgende:
Gister één verre donder gehoord. Qua regen stelde het ook niet veel voor.
Nu dus weer tot vrijdag droog.
Das best frisjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef horned_reaper het volgende:
! Donderdag nacht -3 graden hier in Groningen !!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef horned_reaper het volgende:
! Donderdag nacht -3 graden hier in Groningen !!
[ afbeelding ]
Helaas niet, gaf net trainen aan me team. Maar het tafereel wel heel goed kunnen zien. Was ongelovelijk mooi om te zien. Was ook een grote meteoriet voor me idee. Je zag de boel duidelijk uit elkaar 'spatten'. Indrukwekkend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:17 schreef MissHobje het volgende:
Niemand dat overvliegende geval op de foto gekiekt?
En dat is te merken. Ik heb de kachel flink hoger moeten zetten. Brrrr!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef horned_reaper het volgende:
En het vriest! zowel in Twente als in Groningen !
Op mijn kamer is het altijd te warm als de kachel aanstaat.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat is te merken. Ik heb de kachel flink hoger moeten zetten. Brrrr!
Het ligt er aan waar en wanneer hij gaat trouwen. S'morgens kan het inderdaad gaan regenen, maar in de middag ziet het er wel droog uit. Het kan wel hard waaien vrijdag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand me een wat gedetailleerder vooruitzicht geven voor vrijdag, mijn broer gaat dan trouwen en ik hoor dat het dan wel eens regenachtig kan gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |