Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Crackquote:
Geef maar hier, ik verveel me. Waar gaat het over?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, ik krijg die kut opdrachten niet af. Mama
.
Over internet nerd dingenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geef maar hier, ik verveel me. Waar gaat het over?
Oh. Laat maar.quote:
Haihaaaaiquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Crack, sjatje dat je bent
Is niet nerdquote:
Omdat ik moet weten hoe e-marketing werkt. Maar dan moet ik dus ook weten hoe een site in elkaar steekt. Heel boeiend.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. Laat maar.![]()
Hoezo moet jij dat doen dan?
Godver. Ik krijg op een gegeven moment het vak e-business.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik moet weten hoe e-marketing werkt. Maar dan moet ik dus ook weten hoe een site in elkaar steekt. Heel boeiend.
Ik moest voor mijn stage een affiliate website makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik moet weten hoe e-marketing werkt. Maar dan moet ik dus ook weten hoe een site in elkaar steekt. Heel boeiend.
Mijne is over maar over 3 weken heb ik hem weer + zaag in keelquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mijn verkoudheid is over, en mn nek doet ook geen zeer meer.
Toetsenquote:
Ruilen voor mijn schroevendraaier?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijne is over maar over 3 weken heb ik hem weer + zaag in keel
Golfen? Lolquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
keuzevakken:
rekenen met excel
Elektrotechniek in huis
golfen
Ja, ik heb al 6000 gast colleges over die fucking affiliates gehadquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moest voor mijn stage een affiliate website maken
En met e-marketing kan je best wel wat geld verdienen hoor
Heb je je rijbewijs nu al ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dinsdag weer de snelweg op met de motor, nu al weer zin in. Kijken hoe hard 600 cc's kunnen.
Whehehequote:Op zondag 11 oktober 2009 19:34 schreef Japsnars het volgende:
Deze achtergrond:
http://ellenlady.hyves.nl/
quote:jaa lekkerding is dat he.. lekkerder dn jou ingeval !!!!
Naja, ik ben bang dat ik sowieso niet genoeg geld heb om naar zuid-afrika te vliegenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Geen Zweden op het WK.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vast niet door jou.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
geen zin om tussen die kut supporters te lopen ook. Geef mij maar clubvoetbal
Als je nou naar zweden op vakantie gaat in de zomer? KK veel geile wijven die geneukt willen worden?
dat zeg ik niet. hoewel nederlanders altijd wel goed liggen.. ik ben trouwens geen nerd met gompenhoofd zoals de meeste fokkers hierquote:
KLB HOOOLIGAAANSS, RED WHITE ARMY.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. hoewel nederlanders altijd wel goed liggen.. ik ben trouwens geen nerd met gompenhoofd zoals de meeste fokkers hier
en jij bent wel moeders mooiste? pics
Bij wie liggen Nederlanders goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. hoewel nederlanders altijd wel goed liggen.. ik ben trouwens geen nerd met gompenhoofd zoals de meeste fokkers hier
en jij bent wel moeders mooiste? pics
Luduvudu?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, dinsdag mag ik praten met m'n favoriete leraar waarom ik zo afwezig lijk in alle lessen.
O.a., maar dat is weer goed inmiddels, zo ongeveer.quote:
Ahh oké, dat is mooi.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O.a., maar dat is weer goed inmiddels, zo ongeveer.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee echt, daar hebben we het vanochtend over gehad. Hij. En ik.
Dat je het erover gehad hebt maakt het niet meteen goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O.a., maar dat is weer goed inmiddels, zo ongeveer.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee echt, daar hebben we het vanochtend over gehad. Hij. En ik.
ik geloof best dat je sexy bentquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij wie liggen Nederlanders goed?
Ja, ik ben sexy. Nee.
Weet ik, maar het ging al beter voor we gingen praten. We zijn weer gezelschap voor elkaar, laat ik het daar op houden. Alleen vrienden die zich ermee gaan zitten bemoeien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je het erover gehad hebt maakt het niet meteen goed.
Zeg, ben jij niet die chick die over een week op vakantie gaat?quote:
Ik heb ook ooit excel gehad. Cancer ik snapte er echt helemaal geen flikker van. Ik dacht dat dat hetzelfde zou zijn als die exceldingen die we met M&O op de middelbare school hadden gehad, maar dat viel tegen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
keuzevakken:
rekenen met excel
Elektrotechniek in huis
golfen
Hmm, ik vraag me af waar het woord vandaan komtquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja. Luduvudu. Alleen hij komt niet door m'n spellingscheck heen!
Ik geloof niet dat jij ook sexy bentquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik geloof best dat je sexy bent
Klopt. Ben jij niet die chick met dat korte pittige kapsel?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die chick die over een week op vakantie gaat?
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klopt. Ben jij niet die chick met dat korte pittige kapsel?
Ik dacht ik zoek het even op maar ik kan niks vinden. Alleen dat ze het in het engels ook kennen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vraag me af waar het woord vandaan komt.
[..]
Ik geloof niet dat jij ook sexy bent.
tsja.. ik ga hier geen pics plaatsenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vraag me af waar het woord vandaan komt.
[..]
Ik geloof niet dat jij ook sexy bent.
Joah, de kapster heeft zich een beetje uitgeleefd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Fas, heb je je haar nu alweer korter geknipt?
Bloempotkapsel?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, de kapster heeft zich een beetje uitgeleefd.
PM-en mag altijd babyquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
tsja.. ik ga hier geen pics plaatsen
Hmmquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, de kapster heeft zich een beetje uitgeleefd.
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ohh, echt waar?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]Nee, ik ben die chick die een blaasontsteking heeft.
Gvd, kan ik weer langs die grafdokter met z'n plakkerige handjes.
Dat laat zich dan wel raden; aids.quote:Stephen Gately, zanger van de Ierse boyband Boyzone, is vrijdagnacht dood aangetroffen in een hotelkamer op Mallorca waar hij vakantie hield. De oorzaak van zijn dood is nog niet bekend. Hij werd 33 jaar. Volgens de rapporten kwam hij na een avondje stappen met vrienden terug op zijn kamer, ging slapen en werd niet meer wakker. Tien jaar geleden kwam Gately openlijk uit de kast. In die tijd bracht de band het nummer ‘No Matter’ uit: een lied dat sindsdien als Gay pride song wordt gezien.
Ik zei nog zo, uitplassenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]Nee, ik ben die chick die een blaasontsteking heeft.
Gvd, kan ik weer langs die grafdokter met z'n plakkerige handjes.
Die is al gepostquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:08 schreef Siniti het volgende:
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat laat zich dan wel raden; aids.
Hmm niet echt, ik hoop dat het snel weer aangroeit. Ze heeft het ook niet mooi geknipt, amateur.quote:
Ja, ik voel het nu wel ja, en met het plassen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh, echt waar?Wat kut zeg. Doet het veel pijn?
Nee, zo erg is het niet.quote:
Mijn haar is ook wel eens verpest, omdat er zo'n lompe stagiaire stondquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm niet echt, ik hoop dat het snel weer aangroeit. Ze heeft het ook niet mooi geknipt, amateur.
[..]
Ja, ik voel het nu wel ja, en met het plassen.
En dan komt het alsnog hier.. :wquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PM-en mag altijd baby.
[..]
Hmm.
Vind je het zelf wel mooi?
Bah, lijkt me echt heel erg klote. Maar sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan andere mensen schijnbaar. Heb je er vaker last van? Ik heb echt nog nooit van m'n leven blaasontsteking gehad.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm niet echt, ik hoop dat het snel weer aangroeit. Ze heeft het ook niet mooi geknipt, amateur.
[..]
Ja, ik voel het nu wel ja, en met het plassen.
Die is inderdaad echt enorm slecht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef Japsnars het volgende:
Die kanker rolit reclame komt echt mijn strot uit
Ze heeft eeuwen foto's in haar fobo gehad.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan komt het alsnog hier.. :w
En dan moet jij ook een pic sturen..
Zo ben ik niet hoor. Als je niet wilt dat iemand het ziet, dan ziet ook niemand hetquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan komt het alsnog hier.. :w
En dan moet jij ook een pic sturen..
Stalker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft eeuwen foto's in haar fobo gehad.Heb je die echt nooit gezien?
Ja, ik heb er vaker last van gehad. Laatste keer was ik 11/12 of zo. Toen was het ook wel heel erg, moest ik bloed plassen en zo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bah, lijkt me echt heel erg klote. Maar sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan andere mensen schijnbaar. Heb je er vaker last van? Ik heb echt nog nooit van m'n leven blaasontsteking gehad.
Cammen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
Wat voor vormen van live contact zijn er via internet? Ik kan alleen chatten en internettelefonie bedenken
.
Webcamseks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
Wat voor vormen van live contact zijn er via internet? Ik kan alleen chatten en internettelefonie bedenken
.
Ieww.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb er vaker last van gehad. Laatste keer was ik 11/12 of zo. Toen was het ook wel heel erg, moest ik bloed plassen en zo.Ik zit me ook af te vragen of ik niet iets kan doen zodat het overgaat en ik niet naar de dokter hoef.
Hihi.quote:
Gewoon in een potje zeiken, afgeven en dan krijg je antibiotica. Je hoeft niet eens naar de dokter.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb er vaker last van gehad. Laatste keer was ik 11/12 of zo. Toen was het ook wel heel erg, moest ik bloed plassen en zo.Ik zit me ook af te vragen of ik niet iets kan doen zodat het overgaat en ik niet naar de dokter hoef.
Over stalken gesproken. Ik word doodgegooid met smsjes van een jongen die helemaal weg van me isquote:
neequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft eeuwen foto's in haar fobo gehad.Heb je die echt nooit gezien?
Wat zei die jongen toen je dat tegen hem had gezegd?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Over stalken gesproken. Ik word doodgegooid met smsjes van een jongen die helemaal weg van me is. Best aandoenlijk, maar daar heb ik nu geen tijd voor
.
oeeeeehquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo ben ik niet hoor. Als je niet wilt dat iemand het ziet, dan ziet ook niemand het. Behalve ik dan
.
Videochat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is er geen net woord voor 'cammen'?
Webcammen? Videochatten?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Videocommunicatie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik kijk er wel maar meestal is het teleurstellend.. bij allure nooit gekeken of vergetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom is dat zo raar, ik kijk zelden in fobo's eigenlijk
I guess.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ieww.Lijkt me pijnlijk. Ja, wat doet de huisarts eraan dan? Die schrijft toch gewoon antibiotica voor?
Ahh, je hebt er ervaring mee?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon in een potje zeiken, afgeven en dan krijg je antibiotica. Je hoeft niet eens naar de dokter.
En wees consistent: noem internettelefonie meteen voicechat.quote:
goede reden om t niet meer te doen dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik kijk er wel maar meestal is het teleurstellend.. bij allure nooit gekeken of vergeten
Ik ben er 2 weken af. Ik moest twee keer af leveren want ik kon de eerste keer niet meer plassen dan een druppel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
I guess.Kan me ook niet meer herinneren wat hij de laatste keer deed toen ik er last van had.
![]()
[..]
Ahh, je hebt er ervaring mee?
Hihi, jij hebt ook altijd aanbidders, he.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Over stalken gesproken. Ik word doodgegooid met smsjes van een jongen die helemaal weg van me is. Best aandoenlijk, maar daar heb ik nu geen tijd voor
.
En anders heeft ze jou altijd nog.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt ook altijd aanbidders, he.
VOIP-Telefonie en webcam ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben er 2 weken af. Ik moest twee keer af leveren want ik kon de eerste keer niet meer plassen dan een druppel.
Goed punt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wees consistent: noem internettelefonie meteen voicechat.
Dat soort jongens moet je te vriend houden. Altijd wel ergens handig voor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zei die jongen toen je dat tegen hem had gezegd?
En what about audiogesprekken, trouwens? Dat je een gesprek voert, maar niet belt.quote:
quote:
Sorry [/quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Je moet vier capsules per dag slikken en dat 4 dagen, en dan is het weg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]Oké, en toen ging het ook snel over?
Deze is echt extreem. Heul schattig welquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt ook altijd aanbidders, he.
VOIP-telefonie bedoel je?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
En what about audiogesprekken, trouwens? Dat je een gesprek voert, maar niet belt.
Gewoon cockteasen dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Dat soort jongens moet je te vriend houden. Altijd wel ergens handig voor.
Neee, Boer zoekt vrouw komt er nu op.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga straks weer Benelux' next top model kijken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Tara Reid poseert voor Playboy
Ik wist heul niet dat zij liposuctie heeft gehad. Ze was toch altijd zo heul dun?
Dat dacht ik ook totdat ik dit zag:quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Tara Reid poseert voor Playboy
Ik wist heul niet dat zij liposuctie heeft gehad. Ze was toch altijd zo heul dun?
Beforequote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand dan foto's van vóór de liposuctie?
...quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef kurk_droog het volgende:
het was zo'n leuk meisje altijd![]()
Allure.. over die pics hebben we het nog wel![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand dan foto's van vóór de liposuctie?
PM me gewoonquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:29 schreef kurk_droog het volgende:
het was zo'n leuk meisje altijd![]()
Allure.. over die pics hebben we het nog wel![]()
![]()
quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh. Nooit geweten dat ze zo stevig is geweest.
Dat heeft ze ook toegegeven en inderdaad ze zijn nu nog veel erger dan eerstquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit is ook niet echt een verbetering als je 't mij vraagt. Bij die borsten zie je ook heel goed dat ze nep zijn.
Boeienquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die foto's zijn vet bewerkt. Plus op die eerste lijkt ze niet eens.
'stevig'quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh. Nooit geweten dat ze zo stevig is geweest.
Ik moet nog eten en zo vergaat mijn lustquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit is ook niet echt een verbetering als je 't mij vraagt. Bij die borsten zie je ook heel goed dat ze nep zijn.
Ja echt heel dik kon ik het ook niet noemen.quote:
Ik vind Chantal Janzen mooier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem dan Carice van Houten, als je toch al iets uit eigen bodem gaat posten.
Nee, mijn vloer gloeit onder mijn voetenquote:
Die gaat automatisch uit na 8 uurquote:
Bah, ik wil ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, mijn vloer gloeit onder mijn voeten
Vind ik leukquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Waarom die spatie voor het vraagteken?
Want? Waarom? Hoezo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die gaat automatisch uit na 8 uur
Ze gaan er dan van uit dat mn kamer al warm is
Ouders "Kost veel geld, is slecht voor je gezondheid"quote:
Ahw, ook altijd als ik moe ben ga ikt och niet naar bed, is zonde van de tijd hequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ga ik ook, maar niet nu
[..]
Vindt Ado vast niet erg
Jij woont zeker nog bij je ouders?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ouders "Kost veel geld, is slecht voor je gezondheid"
Wel komma's gebruiken maar geen punten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe dat vaak met uitroeptekens !
Dan zie je ze beter
No shit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij woont zeker nog bij je ouders?
Ja, vind ik ook altijd, ik kan zoveel andere dingen doen dan slapenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ouders "Kost veel geld, is slecht voor je gezondheid"
[..]
Ahw, ook altijd als ik moe ben ga ikt och niet naar bed, is zonde van de tijd he
En ik ga zo lekker onder een warme douche en dan onder de dekentjes
Ik gebruik idd niet altijd punten. Wel als ik daarna nog verder typ, maar niet als ik daarna geen woord meer neerzet, dan lijkt het me duidelijk dat mn zin klaar is namelijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel komma's gebruiken maar geen punten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem dan Carice van Houten, als je toch al iets uit eigen bodem gaat posten.
Nee ik woon niet bij mn ouders en mn ouders regelen de verwarming hierquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij woont zeker nog bij je ouders?
JOAH MAAR ZONDER INTERNOGWATTES BEGRIJP JE HET TOCH OOK!!111quote:
Je woonde toch bij Zot?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik woon niet bij mn ouders en mn ouders regelen de verwarming hier
Tina Tandvlees.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met als bonus:
Je woont niet bij ze, maar ze regelen wel je verwarming?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik woon niet bij mn ouders en mn ouders regelen de verwarming hier
Op zijn hoofd, vandaar de kou.quote:
quote:
Je bent wel op dreef he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je woont niet bij ze, maar ze regelen wel je verwarming?
Gefeliciflapstaart. Why should i care?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik zit te denken om een yamaha yzf 750r te kopen.
Denken doet men in stilte.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik zit te denken om een yamaha yzf 750r te kopen.
Omdat dat gaaf is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart. Why should i care?
quote:
Dronken topic van Hara en Remlofquote:
Damn wat een meesterlijk filmpjequote:
Waar zit je nu weer vastquote:
Level 23 dat je over dat grote ravijn moet springen terwijl die vijanden aan de andere kant staan.quote:
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. C:\Users\Adolecens>tracert Allure_ Traceren van de route naar allure_ via maximaal 30 hops: 1 2 ms 1 ms 1 ms 10.0.0.9 2 7 ms 6 ms 5 ms 10.0.0.9 3 12 ms 12 ms 12 ms ls00sw11.brain.upc.nl [212.142.19.2] 4 10 ms 6 ms 11 ms 84.116.244.9 5 55 ms 7 ms 9 ms 84-116-131-9.aorta.net [84.116.131.9] 6 20 ms 16 ms 34 ms 20ge-po-1.e600-2.ams7.true.nl [195.69.144.171] 7 26 ms 16 ms 17 ms 10ge-6-3.e600-2.ams5.true.nl [87.233.192.17] 8 * * * Time-out bij opdracht. 9 * * * Time-out bij opdracht. 10 ^C |
Moet je nog veel doen dan?quote:
Nu ik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
10ge-6-3.e600-2.ams5.true.nl [87.233.192.17]
In Amsterdam dus
Zit jij ook vast dan?quote:
Ga weg met je Excelquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
keuzevakken:
rekenen met excel
Elektrotechniek in huis
golfen
Ga leren dan, grafkut.quote:
ik heb je nog nooit eerder zien schelden, en ben nu tijdelijk geflabbergastedquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga weg met je Excel![]()
Hoerekots -programma, ik kan er gewoon niet mee omgaan.
Hoaxquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
10ge-6-3.e600-2.ams5.true.nl [87.233.192.17]
In Amsterdam dus 8-)
1 2 3 4 5 6 | (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. C:\Documents and Settings\Jappie>tracert Allure_ Unable to resolve target system name Allure_. |
welke zender?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
Dat Benelux' next top model is echt té grappig.
Van 250 pagina's.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft een samenvatting, schat ik..
Niet eensquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft een samenvatting, schat ik..
Een kleurplaat?quote:
Omdat, sinterklaas.quote:
Straks faal je.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE MUWHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.
quote:
Is goed mogelijk. Maar ik vertrouw maar gewoon op mijn natuurlijke intelligentiequote:
At first, I was like...quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goed mogelijk. Maar ik vertrouw maar gewoon op mijn natuurlijke intelligentiebovendien is het een open boek tentamen, niet dat je daar veel aan hebt als je op het tentamen zelf nog 250 pagina's moet lezen
!
Hmm, ik zie het somber in.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goed mogelijk. Maar ik vertrouw maar gewoon op mijn natuurlijke intelligentiebovendien is het een open boek tentamen, niet dat je daar veel aan hebt als je op het tentamen zelf nog 250 pagina's moet lezen
!
Ja, sorryquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb je nog nooit eerder zien schelden, en ben nu tijdelijk geflabbergasted
Ik zie het nut van open boek tentamens nooit zo in. Of ben ik de enige?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Vorige keer had ik 10 blz gelezen van de 80 en had ik een 5,9 terwijl 70 % van mijn studiegenoten een onvoldoende hadquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het somber in.Nou ja, goede les voor de volgende keer.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
At first, I was like... [ afbeelding ].
But then... I [ afbeelding ]'d.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet hier nog even bevestigen trouwens.
Nee, neem bijvoorbeeld Rechten, daar mag je je wettekstenbundel erbij gebruiken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie het nut van open boek tentamens nooit zo in. Of ben ik de enige?
Dan zijn er bepaalde ridicule dingen waarvan ze niet verwachten dat je dat uit het hoofd kent, maar wel dat je de materie in een concrete casus kunt toepassen en zaken goed kunt analyseren. En dat staat niet in het boek.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie het nut van open boek tentamens nooit zo in. Of ben ik de enige?
Een wetboek is niet te vergelijken met een studieboek.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, neem bijvoorbeeld Rechten, daar mag je je wettekstenbundel erbij gebruiken.
Als je een slap verhaaltje bouwt plus je boek erbij, dan kom je een heel eind.
Dat bespaard mij flink wat typewerk. Dank je.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zijn er bepaalde ridicule dingen waarvan ze niet verwachten dat je dat uit het hoofd kent, maar wel dat je de materie in een concrete casus kunt toepassen en zaken goed kunt analyseren. En dat staat niet in het boek.
Ow wacht, je hebt het over iets heel andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een wetboek is niet te vergelijken met een studieboek.
Da's bij ons helemaal niet zo. Wij moeten gewoon theorieën uit ons hoofd kennen etc.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zijn er bepaalde ridicule dingen waarvan ze niet verwachten dat je dat uit het hoofd kent, maar wel dat je de materie in een concrete casus kunt toepassen en zaken goed kunt analyseren. En dat staat niet in het boek.
Hou 'ns op met die smileys.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Maybe... [ afbeelding ].
welke grot prairie in the middle of nowhere heb jij reeds verlaten?quote:
Bleh.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's bij ons helemaal niet zo. Wij moeten gewoon theorieën uit ons hoofd kennen etc.
euh wot?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
welke grot prairie in the middle of nowhere heb jij reeds verlaten?
Waar gaat het over dan?quote:
En leg nu eens uit waarom dat zo is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe het management in Amerikaanse organisaties in strijd is met de idealen van de democratie.
nou dat is toch algemene informatie?quote:
Wie is dotjequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Crack_ het volgende:
Maak je maar neit druk hoor jongens, dotje is alweer terecht
Hmm, dat klinkt nog geeneens zo heel oninteressant.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe het management in Amerikaanse organisaties in strijd is met de idealen van de democratie.
En wie kan het ene fuck interesseren?quote:
Ik snap het niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou dat is toch algemene informatie?
dat wist ik al voordat ik een account hier aanmaakte, ken de goede fokkers enzo
Dotje is onze kleinequote:
Die zin hoor ik 45.000 x in 1 collegequote:
quote:
Jij woont bij Crack?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dotje is onze kleinehamster
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt nog geeneens zo heel oninteressant.
nou jij zat zovan ZARGON ! Aanbid shit enzoquote:
Vrouwenquote:
Omdat Amerikanen het graag zelf voor het zeggen willen hebben en niet 'onderdrukt' willen worden door een meerdere, maar het voor grote organisaties belangrijk is om een duidelijke hiërarchie en een centraal bestuur te hebben om de onderneming fatsoenlijk te kunnen laten functioneren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En leg nu eens uit waarom dat zo is.
Een anagram, wat spannendquote:
Je zit dan ook opquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zin hoor ik 45.000 x in 1 college
Oh ik dacht dat je bedoelde dat ik lang was weggeweest want je zei van "vanwelke grot prairie kom jij net vandaan" dus ik dacht van nou die denkt dat ik er lang niet ben geweest maar dat klopt ganz nicht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou jij zat zovan ZARGON ! Aanbid shit enzo
en ik zovan, potjandorie kom je daar nu pas achter ofzo
en jij zovan ik snap het niet
en toen probeerde ik het op een mentaal gehandicapte manier uit te leggen
en toen besloot jij dat leuke plaatje te posten
Wie weet.quote:
Teen avond?quote:
Ga met je kloon pratenquote:
Rechten.quote:
quote:
True.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
BWHEHEHEHE ZOTHEID ZIT OP HET HBO EN DAT IS SOWIESO KUT.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wie weet.
Misschien is het wel iets anders.
Vena betekend hetzelfde als Tendo?quote:tendo
(Auto-redirected from Vena)
Yeah, really. Nijmegen.quote:
Ik wou ooit rechten gaan doen aan de Uvaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |