Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Crackquote:
Geef maar hier, ik verveel me. Waar gaat het over?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, ik krijg die kut opdrachten niet af. Mama
.
Over internet nerd dingenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geef maar hier, ik verveel me. Waar gaat het over?
Oh. Laat maar.quote:
Haihaaaaiquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Crack, sjatje dat je bent
Is niet nerdquote:
Omdat ik moet weten hoe e-marketing werkt. Maar dan moet ik dus ook weten hoe een site in elkaar steekt. Heel boeiend.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. Laat maar.![]()
Hoezo moet jij dat doen dan?
Godver. Ik krijg op een gegeven moment het vak e-business.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik moet weten hoe e-marketing werkt. Maar dan moet ik dus ook weten hoe een site in elkaar steekt. Heel boeiend.
Ik moest voor mijn stage een affiliate website makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik moet weten hoe e-marketing werkt. Maar dan moet ik dus ook weten hoe een site in elkaar steekt. Heel boeiend.
Mijne is over maar over 3 weken heb ik hem weer + zaag in keelquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mijn verkoudheid is over, en mn nek doet ook geen zeer meer.
Toetsenquote:
Ruilen voor mijn schroevendraaier?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijne is over maar over 3 weken heb ik hem weer + zaag in keel
Golfen? Lolquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
keuzevakken:
rekenen met excel
Elektrotechniek in huis
golfen
Ja, ik heb al 6000 gast colleges over die fucking affiliates gehadquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moest voor mijn stage een affiliate website maken
En met e-marketing kan je best wel wat geld verdienen hoor
Heb je je rijbewijs nu al ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dinsdag weer de snelweg op met de motor, nu al weer zin in. Kijken hoe hard 600 cc's kunnen.
Whehehequote:Op zondag 11 oktober 2009 19:34 schreef Japsnars het volgende:
Deze achtergrond:
http://ellenlady.hyves.nl/
quote:jaa lekkerding is dat he.. lekkerder dn jou ingeval !!!!
Naja, ik ben bang dat ik sowieso niet genoeg geld heb om naar zuid-afrika te vliegenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Geen Zweden op het WK.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vast niet door jou.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
geen zin om tussen die kut supporters te lopen ook. Geef mij maar clubvoetbal
Als je nou naar zweden op vakantie gaat in de zomer? KK veel geile wijven die geneukt willen worden?
dat zeg ik niet. hoewel nederlanders altijd wel goed liggen.. ik ben trouwens geen nerd met gompenhoofd zoals de meeste fokkers hierquote:
KLB HOOOLIGAAANSS, RED WHITE ARMY.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. hoewel nederlanders altijd wel goed liggen.. ik ben trouwens geen nerd met gompenhoofd zoals de meeste fokkers hier
en jij bent wel moeders mooiste? pics
Bij wie liggen Nederlanders goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. hoewel nederlanders altijd wel goed liggen.. ik ben trouwens geen nerd met gompenhoofd zoals de meeste fokkers hier
en jij bent wel moeders mooiste? pics
Luduvudu?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, dinsdag mag ik praten met m'n favoriete leraar waarom ik zo afwezig lijk in alle lessen.
O.a., maar dat is weer goed inmiddels, zo ongeveer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |