Dat zeggen ze al jaren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
Het is niet eenvoudig, maar soms, heel soms, kom je iemand tegen wiens karakter je heel interessant vindt, wiens lichaam je enorm opwindt en in wiens ogen je verdrinkt. Als het dan ook nog klikt zou je best wel eens verliefd kunnen worden
Anatomisch onmogelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
Het is niet eenvoudig, maar (...)en in wiens ogen je verdrinkt.
Nee.quote:
Ik heb liever honden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:34 schreef MASD het volgende:
Succes meid, zolang je geen gekke kattenvrouw wordt ben je okay,
* NoFidea geeft een Big winkquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
Het is niet eenvoudig, maar soms, heel soms, kom je iemand tegen wiens karakter je heel interessant vindt, wiens lichaam je enorm opwindt en in wiens ogen je verdrinkt. Als het dan ook nog klikt zou je best wel eens verliefd kunnen worden
Nee ik val niet op puisterige pubers die irl zo onzeker zijn dat er geen zinnig woord uit komt en daarom maar een beetje stoer lopen te blaten op een forum, sorryquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik val niet op puisterige pubers die irl zo onzeker zijn dat er geen zinnig woord uit komt en daarom maar een beetje stoer lopen te blaten op een forum, sorry
quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik val niet op puisterige pubers die irl zo onzeker zijn dat er geen zinnig woord uit komt en daarom maar een beetje stoer lopen te blaten op een forum, sorry
En wat heeft dat in godsnaam met dit topic te maken? Droeftoeter.quote:
Mooi, dat was de bedoeling, groei eerst maar eens op, dan kan je raar doen op een filmpjequote:
Je lijkt Lamon. wel als je dit soort praat bezigd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dat was de bedoeling, groei eerst maar eens op, dan kan je raar doen op een filmpje
Ik zei dat ik liever een hond heb dan een kat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:48 schreef NoFidea het volgende:
@Harajuku.
Dat is een reactie op een belangrijke FA
Trouwens back on topic je houdt van je honden zeg je. Dus heb je dan nog wel plek voor een man of vrouw in je leven?
Beam me up scottyquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik liever een hond heb dan een kat.
Lekker zuur weerquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik liever een hond heb dan een kat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |