Dat zeggen ze al jaren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
Het is niet eenvoudig, maar soms, heel soms, kom je iemand tegen wiens karakter je heel interessant vindt, wiens lichaam je enorm opwindt en in wiens ogen je verdrinkt. Als het dan ook nog klikt zou je best wel eens verliefd kunnen worden
Anatomisch onmogelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
Het is niet eenvoudig, maar (...)en in wiens ogen je verdrinkt.
Nee.quote:
Ik heb liever honden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:34 schreef MASD het volgende:
Succes meid, zolang je geen gekke kattenvrouw wordt ben je okay,
* NoFidea geeft een Big winkquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
Het is niet eenvoudig, maar soms, heel soms, kom je iemand tegen wiens karakter je heel interessant vindt, wiens lichaam je enorm opwindt en in wiens ogen je verdrinkt. Als het dan ook nog klikt zou je best wel eens verliefd kunnen worden
Nee ik val niet op puisterige pubers die irl zo onzeker zijn dat er geen zinnig woord uit komt en daarom maar een beetje stoer lopen te blaten op een forum, sorryquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik val niet op puisterige pubers die irl zo onzeker zijn dat er geen zinnig woord uit komt en daarom maar een beetje stoer lopen te blaten op een forum, sorry
quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik val niet op puisterige pubers die irl zo onzeker zijn dat er geen zinnig woord uit komt en daarom maar een beetje stoer lopen te blaten op een forum, sorry
En wat heeft dat in godsnaam met dit topic te maken? Droeftoeter.quote:
Mooi, dat was de bedoeling, groei eerst maar eens op, dan kan je raar doen op een filmpjequote:
Je lijkt Lamon. wel als je dit soort praat bezigd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, dat was de bedoeling, groei eerst maar eens op, dan kan je raar doen op een filmpje
Ik zei dat ik liever een hond heb dan een kat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:48 schreef NoFidea het volgende:
@Harajuku.
Dat is een reactie op een belangrijke FA
Trouwens back on topic je houdt van je honden zeg je. Dus heb je dan nog wel plek voor een man of vrouw in je leven?
Beam me up scottyquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik liever een hond heb dan een kat.
Lekker zuur weerquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik liever een hond heb dan een kat.
Ik ook, doei.quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:12 schreef NoFidea het volgende:
Is het je type?
Ik heb een geavanceerde zoek gedaan.
mooi gezegd........quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
Iemand tegenkomen waar je hormonen van gaat aanmaken. Waardoor je verslaafd raakt aan de gedachte van die iemand omdat je die specifieke hormonen aan wilt blijven maken.
Netzoiets als roken eigenlijk.
en als je nog veel meer geluk hebt is hij/zij beschikbaar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
Nee dank je, stel je voor dat je die naam in bed moet roepen.. Ik zou me gelijk niet meer kunnen concentreren op de seksquote:Op zondag 11 oktober 2009 08:42 schreef Maanvis het volgende:
wie wil dat nou niet, Harajuku's hormonen aanmaken.
Hahaha.quote:
Dat of wat Remlof zegtquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:10 schreef eleusis het volgende:
Neem ecstasy.
Eigenlijk net alsof je bier drinkt maar dan zonder het bier en *met* seks. Beter kan nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar Hara, verliefd zijn is heus zo leuk niet... je wordt er onzeker van en gaat rare dingen denken enzo... Dus misschien mis je wel niet zo veel
Als die ander ook verliefd op jou is jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:51 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Eigenlijk net alsof je bier drinkt maar dan zonder het bier en *met* seks. Beter kan niet
Jaa! Voetjevrijen! Hand-in-hand lopen! Kroelknuffeltjes! Hand-om-buikjes! Voorzichtige eerste plaagzoentjes!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als die ander ook verliefd op jou is jaMaar de periode ervoor is gewoon veuls te spannend
Verliefd zijn is een toverbal met 1000 kleurenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als die ander ook verliefd op jou is jaMaar de periode ervoor is gewoon veuls te spannend
Kijk, dat heb ik nou niet meegemaakt, die lekkere kinderlijke benadering van de liefde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:20 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Jaa! Voetjevrijen! Hand-in-hand lopen! Kroelknuffeltjes! Hand-om-buikjes! Voorzichtige eerste plaagzoentjes!
Ik voel me er bijna onmanlijk door, maar eigenlijk is dat inderdaad ook best wel leuk ja
Wat houdt je tegen om het alsnog te doen? Sleur je vlam mee naar een romantisch restaurantje en schuur onder de tafel lief tegen hem aanquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:09 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Kijk, dat heb ik nou niet meegemaakt, die lekkere kinderlijke benadering van de liefde.
Mijn eerste relatie was al gelijk niet kinderlijk meer maar all-the-way
Haha goed idee dank jequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:22 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om het alsnog te doen? Sleur je vlam mee naar een romantisch restaurantje en schuur onder de tafel lief tegen hem aan
Wees trouwens wel voorzichtig met zijn manreactie, dat kan genant zijn bij het opstaan
Ja!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:20 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Jaa! Voetjevrijen! Hand-in-hand lopen! Kroelknuffeltjes! Hand-om-buikjes! Voorzichtige eerste plaagzoentjes!
Ik voel me er bijna onmanlijk door, maar eigenlijk is dat inderdaad ook best wel leuk ja
Voel nog steeds alleen affectie voor mijn bak pepernoten naast mij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:18 schreef Maanvis het volgende:
Iedereen die na mij in dit topique post wordt verliefd op mij!
Tering wat ben jij een wijf zeg. Het woord kroelknuffeltjes alleen al ...quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:20 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef Friek_ het volgende:
Wees er blij mee. Scheelt je een hoop gezeik.
Val je op mannen remlof?quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, het is heerlijk en lastig dat "gezeik met hormonen", maar daar is het leven echt niet te kort voorquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:19 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat dus.
Het leven is te kort om gezeik met die hormonen te hebben.
Precies, verliefdheid bevat ook leuke aspecten, die zeker wat toevoegen in iemands leven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, het is heerlijk en lastig dat "gezeik met hormonen", maar daar is het leven echt niet te kort voor
Pff, dat is het voorspel maar. Daarna druk ik haar handen natuurlijk tegen het bedeinde, trek ik aan haar lange wilde haren en wil ik dat ze me keihard om meer smeekt wanneer ik haar bijna aan stukken scheurquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een wijf zeg. Het woord kroelknuffeltjes alleen al ...
Ik denk dat de TS nu wel genezen zal zijn van haar wens.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:35 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Pff, dat is het voorspel maar. Daarna druk ik haar handen natuurlijk tegen het bedeinde, trek ik aan haar lange wilde haren en wil ik dat ze me keihard om meer smeekt wanneer ik haar bijna aan stukken scheur![]()
Maar ehm, we hadden het dus alleen over (een vorm van) voorspel he......
De mannelijke benaming voor kroelknuffeltje is trouwens "lekk'r langs heur dikk'e tit'n wreav'n", maar dat klinkt dan ook weer wat minder aardig. Je wil als vent toch een beetje aantrekkelijk blijven
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga niet aan de drugs om verliefd te worden, wtf..
"Moment verkering, ik moet eerst even een pil nemen anders vind ik je niet leuk."
Ik vond sommige mannen in het begin "wel leuk". Na een maand vond ik ze niet leuk meer en na twee maanden wilde ik ze nooit meer zien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En nog nooit verliefd geweest? Moet je de puberteit nog in?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond sommige mannen in het begin "wel leuk". Na een maand vond ik ze niet leuk meer en na twee maanden wilde ik ze nooit meer zien.
misschien val je wel op vrouwenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond sommige mannen in het begin "wel leuk". Na een maand vond ik ze niet leuk meer en na twee maanden wilde ik ze nooit meer zien.
Misschien heb je wel een anti-sociale hersenstructuur.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze contactgestoord is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een anti-sociale hersenstructuur.
Herkenbaar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
PMS dat verklaard een hoopquote:
quote:
Volgens mij heb je gelijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef Spanky78 het volgende:
Verliefd word je op het moment dat je even niet-sexueel-relatie-achtig denkt over mannen (of vrouwen als je daarop valt).
Feitelijk, denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk
Is dat eigen ervaring, of feitelijk?
Dat ik zelf nooit verliefd ben betekent niet dat ik er niets over weet. Een zielig gebroken hartje neem ik wel voor lief.quote:Op maandag 12 oktober 2009 05:29 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Feitelijk, denk ik
Is mij ook wel opgevallen dat het een beetje in twee groepen te delen is. Als je echt interesse in iemand hebt en er hard aan werkt om die interesse te laten blijven zonder direct of alleen maar aan seks te denken, dan lijkt dat lekkere verliefdheidsgevoel met vlindertjes in de buik(:P) ook langer aan te blijven.
Wel erg grappig eigenlijk dat je de lekkerste (niet perse de beste) seks kan hebben met iemand wanneer dat op zich niet het doel is. Je denkt niet perse de hele dag aan seks maar je trekt elkaar op een of andere manier wel keihard aan waardoor je het toch als een stel konijnen doet
Maar ts, verliefdheid is niet alleen maar leuk en fijn hoor. Er is ook nog het risico van "De Breuk" *kijkt daar met een zwaar gezicht bij*. Wanneer iemand met je breekt terwijl je nog druk bezig bent met het aanmaken van al die liefiepiefiehormonen, dan wordt je zo gek dat je bijna je eigen ogen uitkrabt door de pijn die het geeft, want de waarheid is dat al die hormonen nog verslavender zijn dan een paar dikke kuurtjes morfine en je na een paar weken tot maanden al niet meer zonder denkt te kunnen. De tijd daarna is een helSommigen reageren dat af door alle mannen of vrouwen te gaan haten, sommigen gaan met zware dingen gooien, sommigen blijven de rest van hun leven depressief en nemen een kat, hond of schaap. Maar meestal zwakt het na een bepaald moment weer af en komt het wel goed, zodat je jezelf daarna weer heerlijk in de volgende potentiele afgrond kan storten
Uit ervaring weet ik dat je je voor zulke dingen al snel kan gaan afsluiten (ondanks dat het gevoel zelf heel lekker is) omdat het snel zelf-destructief gedrag in de hand kan werken. Misschien sluit ts zich er ook onbewust voor af?
* rozenijlpaard zet zijn Dr. Phil-hoedje weer af
Ik heb geen definitie van hoe het per se zou moeten zijn, bij mij. Ik wil gewoon iemand tegenkomen die ik wel vaker tegen wil komenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:25 schreef EviL_AleX het volgende:
Harajuku, wat is jouw definitie van verliefd zijn...? Het is niet onmogelijk dat je op zoek bent naar iets wat feitelijk niet bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |