ik mag me in iedergeval normaal noemen, 186cm lang en 76kgquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:37 schreef o.us het volgende:
Zo, das een koekje van eigen deeg.
dat zat er dik (quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:37 schreef Silv het volgende:
TS zit op een datingsite
Die ook weer gehad
lief doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:40 schreef Allure_ het volgende:
Je neemt maar gewoon genoegen met een dikzak, want blijkbaar ben je zelf ook te kankerlelijk om een chick te krijgen.
Ik dacht dat eerst ook, totdat ik op dat Volslank-topic klikte. Misleidende naam..quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
Of, van die mensen die denken dat volslank iets is als: volledig slank. Terwijl het juist het tegenovergestelde is.
Ze hebben gewoon volslanke bottenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:09 schreef Kimochi het volgende:
Het woord volslank wordt ernstig misbruikt door mensen die zichzelf niet zwaar of dik willen noemen.
"Ik heb gewoon zware botten."
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Dikke vrouwen die op het terras dunne lekkere wijven bashen om zichzelf beter te voelen terwijl ze een dame blanche met extra slagroom naar binnen werken
hahahahaquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:20 schreef Appletree het volgende:
110 kilo komt neer op obesitas. Dat zou ik ook graag verdoezelen onder het kopje volslank.
Gelukkig ben jij wel volslankquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:20 schreef Appletree het volgende:
110 kilo komt neer op obesitas. Dat zou ik ook graag verdoezelen onder het kopje volslank.
die grap is al geweestquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
HAHA, TS heeft zich geregistreerd op een dating site![]()
TS is kansloos in het leven
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Biskwie het volgende:
Ik ben eens aan het rond kijken gegaan op een dating site (relatieplanet), gratis accountje aangemaakt, en eens gekeken of het iets is voor mij.
Je kan aangeven of je: slank, normaal, volslank of zwaar bent.
Zit ik te kijken naar een paar profielen:
lengte: 1.70m
gewicht: 85kg
postuur: normaal
lengte: 1.75m
gewicht: 110kg
postuur: volslank
wtf? wanneer ben je normaal, of volslank.. die 110kg is gewoon ZWAAR
je komt er zelfs mormels tegen die gewicht aangeven: 55kg, en vervolgens volslank, kijk je naar de foto, hebben ze een drie dubbele onderkin![]()
klacht: mensen die liegen over hun gewicht![]()
antilkacht: maar er zitten ook lekkere vrouwen. (imho mag je alleen normaal gebruiken als je bmi goed is)
Nee dat kan niet. Wat is dat nou weer voor onzinnige vraag!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
begrijp sowieso niet wat mensen op die datingsties doen...kan je niet in het echte leven iemand ontmoeten.
als je 26 bent, 40uur/week werkt, eigen huisje hebt, meeste vrienden samen wonen etc dan ga je helaas niet meer ieder weekend op stap. je vrienden kring en je collegas zijn de mensen die je het meest ziet. Niet dat ik geen leuke vrouwen meer tegen kom, maar ze zijn allemaal 'hetzelfde' ik ben opzoek naar iets nieuws, datingsites zijn daar een makkelijke manier om een goede voorselectie te maken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
begrijp sowieso niet wat mensen op die datingsties doen...kan je niet in het echte leven iemand ontmoeten.
Maar daarom heb ik niet minder gelijk.quote:
Beweer ik dat dan? Leer lezen, vlegelquote:ps. met een avatar met ernie erin ben je trouwens wel een king
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die buik alles![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Trommeldaris op 11-10-2009 18:15:05 (edit) ]Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef Biskwie het volgende:
[..]
als je 26 bent, 40uur/week werkt, eigen huisje hebt, meeste vrienden samen wonen etc dan ga je helaas niet meer ieder weekend op stap. je vrienden kring en je collegas zijn de mensen die je het meest ziet. Niet dat ik geen leuke vrouwen meer tegen kom, maar ze zijn allemaal 'hetzelfde' ik ben opzoek naar iets nieuws, datingsites zijn daar een makkelijke manier om een goede voorselectie te maken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:10 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Wat is dat nou weer voor onzinnige vraag!
Vroeger heeft ook niet iedereen elkaar gevonden, weet niet waar je die wijsheid hebt gekregen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dus als er geen datingsites zouden bestaan..dan zou jij nooit iemand ontmoeten,
kijk maar naar vroeger toen er geen datingsites bestonden...mensen hebben toch ook elkaar allemaal gevonden.
je gaat me niet vertellen omdat je 40u werkt dat je niemand kan ontmoeten
hoe ben jij ontstaan dan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vroeger heeft ook niet iedereen elkaar gevonden, weet niet waar je die wijsheid hebt gekregen.
leer lezen smurfquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
kijk maar naar vroeger toen er geen datingsites bestonden...mensen hebben toch ook elkaar allemaal gevonden.
* Biskwie gokt dat nadia een 10tonner isquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef Biskwie het volgende:
Niet dat ik geen leuke vrouwen meer tegen kom, maar ze zijn allemaal 'hetzelfde' ik ben opzoek naar iets nieuws, datingsites zijn daar een makkelijke manier om een goede voorselectie te maken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:26 schreef Biskwie het volgende:
[..]
leer lezen smurf
* Biskwie gokt dat nadia een 10tonner isen zelf niet op een dating site durft te komen omdat ze haar laten staan bij de eerste ontmoeting
![]()
Als iemand denkt dat een datingssite een goede manier is om mensen te ontmoeten, waarom zou hij/zij het dan moeten laten zich er in te schrijven?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als iemand denkt dat een datingssite een goede manier is om mensen te ontmoeten, waarom zou hij/zij het dan moeten laten zich er in te schrijven?
Jij bent duidelijk het brein van dit topicquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
tuurlijk iedereen moet voor zich weten.
maar ik gaf alleen mijn mening
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:47 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk het brein van dit topic
Ja, volslank betekent gewoon dik. Maar het klinkt wat minder cru.quote:
Waarom is Dik cru? Ik bedoel je bent dik of je bent niet dikquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, volslank betekent gewoon dik. Maar het klinkt wat minder cru.
Hangende vetrollen hebben ook een ronde vormquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:09 schreef Biskwie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eufemisme
Met volslank en corpulent wordt bedoeld dat iemand op z'n minst mollig of gezet (ook een eufemisme) is
http://www.vandale.nl/van(...)/?zoekwoord=volslank
vol·slank bn slank met ronde vormen
Je vergeet de neukteugelsquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hangende vetrollen hebben ook een ronde vorm
wat is dat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik echt een verschrikkelijke uitdrukking vind is "Rubenstype".
Een 'Rubensvrouw' jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik echt een verschrikkelijke uitdrukking vind is "Rubenstype".
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:47 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk het brein van dit topic
Mwa bij 1m75 is 110kg wel zwaar maar ook weer niet HEEL zwaar, zit wel tegen dik aan maar valt denk ik nog wel onder volslank.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Biskwie het volgende:
Ik ben eens aan het rond kijken gegaan op een dating site (relatieplanet), gratis accountje aangemaakt, en eens gekeken of het iets is voor mij.
Je kan aangeven of je: slank, normaal, volslank of zwaar bent.
Zit ik te kijken naar een paar profielen:
lengte: 1.70m
gewicht: 85kg
postuur: normaal
lengte: 1.75m
gewicht: 110kg
postuur: volslank
wtf? wanneer ben je normaal, of volslank.. die 110kg is gewoon ZWAAR
Eensch, heel vervelend is datquote:je komt er zelfs mormels tegen die gewicht aangeven: 55kg, en vervolgens volslank, kijk je naar de foto, hebben ze een drie dubbele onderkin![]()
klacht: mensen die liegen over hun gewicht![]()
110 kilo bij 1.75 niet zwaar voor een vrouw?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mwa bij 1m75 is 110kg wel zwaar maar ook weer niet HEEL zwaar, zit wel tegen dik aan maar valt denk ik nog wel onder volslank.
[..]
Eensch, heel vervelend is dat
Nja ik ben 1m80 dus iets kleiner dan mij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
110 kilo bij 1.75 niet zwaar voor een vrouw?
Zo ontzettend lang is 1.75m niet
Niet heel zwaar?! Dat is een bmi van 36 en echt zeker wel een veel te zwaar gewicht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mwa bij 1m75 is 110kg wel zwaar maar ook weer niet HEEL zwaar, zit wel tegen dik aan maar valt denk ik nog wel onder volslank.
[..]
Eensch, heel vervelend is dat
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
volslank = dik
punt
Iedereen die dat betwist is volslank, dus dik
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
volslank = dik
punt
Iedereen die dat betwist is volslank, dus dik
whehehe kloptquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
Ook als excuus gebruiken dat ze kinderen hebben gehad
"ja maar ik heb 2 kinderen en nu ben ik dikker"
Kijken ze naar mij, maatje 34-36 en zeggen dan:
"Jaja, als jij eenmaal kinderen hebt gehad is dat ook voorbij hoor"
Waarop ik dan triomfantelijk de foto van mn zoontje laat zien
Dikke vrouwen:![]()
![]()
"hoe heb je dat gedaan?"
![]()
Ik: "Door na mn bevalling niet op mn luie reet te blijven zitten"
Dikke vrouwen: "Dan ben je ook niet veel aangekomen in je zwangerschap"![]()
Ik: "Ben 28 kilo aangekomen"![]()
![]()
Dikke wijvenvrouwen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was de leukste avond die ik ooit heb meegemaakt
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
![]()
"hoe heb je dat gedaan?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
True stroy, ik zweer het op het graf van mijn moederquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True stroy, ik zweer het op het graf van mijn moeder
En Goldfinger was erbij
Tjonge jonge, wat loop je dan te zeiken..quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef Biskwie het volgende:
[..]
als je 26 bent, 40uur/week werkt, eigen huisje hebt, meeste vrienden samen wonen etc dan ga je helaas niet meer ieder weekend op stap. je vrienden kring en je collegas zijn de mensen die je het meest ziet. Niet dat ik geen leuke vrouwen meer tegen kom, maar ze zijn allemaal 'hetzelfde' ik ben opzoek naar iets nieuws, datingsites zijn daar een makkelijke manier om een goede voorselectie te maken.
Ja, toevallig zijn er nog steeds eeuwige vrijgezellen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hoe ben jij ontstaan dan!
voor iedereenis er wel iemand bestemd.
of je nou 40u werkt of de deur niet eens uitkomt..
je lot komt wel naar je toe.
maar ja zo denk ik.
Er bestaan al heel erg lang relatiebureaus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er bestaan al heel erg lang relatiebureaus.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Jenglejack het volgende:
Volslanke dames hebben vaak een pittig kapsel en een klein kankerhondje.
Gast...quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mwa bij 1m75 is 110kg wel zwaar maar ook weer niet HEEL zwaar, zit wel tegen dik aan maar valt denk ik
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef gniffie het volgende:
110 is zwaar overgewicht. volslank is 10 kg te veel ofzo.
hoeveel tieten heeft ze?
Een BMI van 36, teringquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:25 schreef Appletree het volgende:
[..]
Niet heel zwaar?! Dat is een bmi van 36 en echt zeker wel een veel te zwaar gewicht.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, toevallig zijn er nog steeds eeuwige vrijgezellen.Mijn oom is er een van. Je punt?
ik heb een paar weekjes 1.80m, 100kg gedaan, dus die ervaring heb ik al gehad. was wel lekker maar ik heb mijn max gezet op 80kg (bij normale lengte)quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat loop je dan te zeiken..
Je wil wat anders.. een dikke zeug is toch 'iets anders'?
Al eens uitgeprobeerd? Misschien vind je het geweldig!
de 'versie' die ik gedaan heb (quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef gniffie het volgende:
110 is zwaar overgewicht. volslank is 10 kg te veel ofzo.
hoeveel tieten heeft ze?
ik weet niet uit welke tijd jij komt maar...quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
of hij is oerlelijk..of er zitten heel veel steekjes bij hem los..
you tell me welke van de 2 is het???
potente man (34) zkt vr met flinke jetsers en strakke bik. lijn,quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen was je voor het internet tijdperk aangewezen op advertenties in de krant en tijdschriften
En als je een huismus( huismuzin?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef Biskwie het volgende:
[..]
Gewoon doen, wat heb je te verliezen? In het ergste geval krijg je een paar reacties waar je goed om kan lachen en heb je een paar lollige msn-gesprekken, in het beste geval ontmoet je wel iemand waar het mee klikt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
En als je een huismus( huismuzin?) van 23 bent die vooral naar 'stille' gelegenheden gaat zoals een bioscoop of de bibliotheek, schiet het ook niet echt op
![]()
*overweegt zich ook in te schrijven*
Dit is je kind over 20 jaar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
![]()
"hoe heb je dat gedaan?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom beledig je mijn kind?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dit is je kind over 20 jaar?
[ afbeelding ]
Niet gelijk alles opvatten als belediging. Twas meer een verkapte vraag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom beledig je mijn kind?
beledig mij dan
want lengte is gerelateerd aan dik zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ging me meer om de afmetingen van dat kind.
Moet het wel helemaal uitschrijven hè?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want lengte is gerelateerd aan dik zijn?
common mistakequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef Chai het volgende:
Toen ik klein was dacht ik dat volslank was, dat je zo slank was dat je nog net niet te mager was.
Wat de fuck manquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:33 schreef seto het volgende:
maar is later overgenomen door allemaal dikke idioten die zichzelf een goed gevoel willen geven, zoals dit figuur:
[ afbeelding ]
http://janloopers.mooiman.tv/
ik mis de overgang tussen zijn hoofd en rompquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:33 schreef seto het volgende:
volslank was eerst bedoeld voor dit soort dames:
[ afbeelding ]
maar is later overgenomen door allemaal dikke idioten die zichzelf een goed gevoel willen geven, zoals dit figuur:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
![]()
"hoe heb je dat gedaan?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je gelezen dat ik 28(!!!) kilo angekomen was?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Moet het wel helemaal uitschrijven hè?
Ik doelde op het feit dat je kind misschien wat kleiner was dan normaal waardoor jij minder moeite hebt gehad met terug in vorm komen na de zwangerschap dan een gemiddelde moeder.
Een eerlijke dokterquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Geweldig
Afgelopen week nog een college gehad over zwangerschap met een aantal moeders erbij en toen een van die moeders vertelde dat je die extra kilo's nooit kwijtraakt, onderbrak de dokter haar met: 'Dat kan eigenlijk wel hoor, maar dat ligt aan de inzet van de vrouw'
Nou ik interpreteerde volslank als ontzettend slank, zo slank als maar kan, dus tegen mager aan slank. Volslank is ook een vreemde benaming trouwens, gewoon een woord om een positieve draai aan mollig te geven.quote:
door slotje te roepen zal je nooit mod worden, maar blijf je de status wannabee mod houden..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef klaasdj het volgende:
Dik:
[ afbeelding ]
Volslank:
[ afbeelding ]
Slotje.
Net alsof ik mod wil worden. Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:31 schreef Biskwie het volgende:
[..]
door slotje te roepen zal je nooit mod worden, maar blijf je de status wannabee mod houden..
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:40 schreef Allure_ het volgende:
Je neemt maar gewoon genoegen met een dikzak, want blijkbaar ben je zelf ook te kankerlelijk om een chick te krijgen.
Daarom zet TS er ook een lengte bij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Jezus ts wat een dom gedoe joh?
De één is dik met 90 kilo en is klein bv 1.67m een ander is met dezelfde 90 kilo niks te zwaar bij een 1.93m
Kelly Clarkson is tegenwoordig ook gewoon een dik zwijn hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef klaasdj het volgende:
Dik:
[ afbeelding ]
Volslank:
[ afbeelding ]
Slotje.
Van die sitequote:Op zondag 11 oktober 2009 17:33 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:M'n hobbys zijn Nordic walking ,
Tja, voor m'n zusje werkte het ook. Die gaat volgend jaar trouwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Gewoon doen, wat heb je te verliezen? In het ergste geval krijg je een paar reacties waar je goed om kan lachen en heb je een paar lollige msn-gesprekken, in het beste geval ontmoet je wel iemand waar het mee klikt.
Precies, al die nuancerende kut termenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
We need pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik zou haar kei en keihard geven/doen/nemen, of hoe dat tegenwoordig ook mag heten![]()
m'n koekje smaakte 10sec. geleden nog lekker, bedanktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:39 schreef Biskwie het volgende:
en toch is het vies tegen zo'n blubberbuik aan moeten kijken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik zou haar kei en keihard geven/doen/nemen, of hoe dat tegenwoordig ook mag heten
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Geen hond aanwezig (Een hond doet WOEF en schrikt af, al de andere 'honden' zijn mismaakte katten)quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Jenglejack het volgende:
Volslanke dames hebben vaak een pittig kapsel en een klein kanker zo'nbeestwatlijktopeenpoeshondje.
Volslank is iemand die zichzelf niet dik durft te noemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:03 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Geen hond aanwezig (Een hond doet WOEF en schrikt af, al de andere 'honden' zijn mismaakte katten)
En de manen glanzen nog steeds in het blond![]()
Volslank.. wasda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |