ik mag me in iedergeval normaal noemen, 186cm lang en 76kgquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:37 schreef o.us het volgende:
Zo, das een koekje van eigen deeg.
dat zat er dik (quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:37 schreef Silv het volgende:
TS zit op een datingsite
Die ook weer gehad
lief doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:40 schreef Allure_ het volgende:
Je neemt maar gewoon genoegen met een dikzak, want blijkbaar ben je zelf ook te kankerlelijk om een chick te krijgen.
Ik dacht dat eerst ook, totdat ik op dat Volslank-topic klikte. Misleidende naam..quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
Of, van die mensen die denken dat volslank iets is als: volledig slank. Terwijl het juist het tegenovergestelde is.
Ze hebben gewoon volslanke bottenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:09 schreef Kimochi het volgende:
Het woord volslank wordt ernstig misbruikt door mensen die zichzelf niet zwaar of dik willen noemen.
"Ik heb gewoon zware botten."
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Dikke vrouwen die op het terras dunne lekkere wijven bashen om zichzelf beter te voelen terwijl ze een dame blanche met extra slagroom naar binnen werken
hahahahaquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:20 schreef Appletree het volgende:
110 kilo komt neer op obesitas. Dat zou ik ook graag verdoezelen onder het kopje volslank.
Gelukkig ben jij wel volslankquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:20 schreef Appletree het volgende:
110 kilo komt neer op obesitas. Dat zou ik ook graag verdoezelen onder het kopje volslank.
die grap is al geweestquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
HAHA, TS heeft zich geregistreerd op een dating site![]()
TS is kansloos in het leven
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Biskwie het volgende:
Ik ben eens aan het rond kijken gegaan op een dating site (relatieplanet), gratis accountje aangemaakt, en eens gekeken of het iets is voor mij.
Je kan aangeven of je: slank, normaal, volslank of zwaar bent.
Zit ik te kijken naar een paar profielen:
lengte: 1.70m
gewicht: 85kg
postuur: normaal
lengte: 1.75m
gewicht: 110kg
postuur: volslank
wtf? wanneer ben je normaal, of volslank.. die 110kg is gewoon ZWAAR
je komt er zelfs mormels tegen die gewicht aangeven: 55kg, en vervolgens volslank, kijk je naar de foto, hebben ze een drie dubbele onderkin![]()
klacht: mensen die liegen over hun gewicht![]()
antilkacht: maar er zitten ook lekkere vrouwen. (imho mag je alleen normaal gebruiken als je bmi goed is)
Nee dat kan niet. Wat is dat nou weer voor onzinnige vraag!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
begrijp sowieso niet wat mensen op die datingsties doen...kan je niet in het echte leven iemand ontmoeten.
als je 26 bent, 40uur/week werkt, eigen huisje hebt, meeste vrienden samen wonen etc dan ga je helaas niet meer ieder weekend op stap. je vrienden kring en je collegas zijn de mensen die je het meest ziet. Niet dat ik geen leuke vrouwen meer tegen kom, maar ze zijn allemaal 'hetzelfde' ik ben opzoek naar iets nieuws, datingsites zijn daar een makkelijke manier om een goede voorselectie te maken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
begrijp sowieso niet wat mensen op die datingsties doen...kan je niet in het echte leven iemand ontmoeten.
Maar daarom heb ik niet minder gelijk.quote:
Beweer ik dat dan? Leer lezen, vlegelquote:ps. met een avatar met ernie erin ben je trouwens wel een king
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die buik alles![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Trommeldaris op 11-10-2009 18:15:05 (edit) ]Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef Biskwie het volgende:
[..]
als je 26 bent, 40uur/week werkt, eigen huisje hebt, meeste vrienden samen wonen etc dan ga je helaas niet meer ieder weekend op stap. je vrienden kring en je collegas zijn de mensen die je het meest ziet. Niet dat ik geen leuke vrouwen meer tegen kom, maar ze zijn allemaal 'hetzelfde' ik ben opzoek naar iets nieuws, datingsites zijn daar een makkelijke manier om een goede voorselectie te maken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:10 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Wat is dat nou weer voor onzinnige vraag!
Vroeger heeft ook niet iedereen elkaar gevonden, weet niet waar je die wijsheid hebt gekregen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dus als er geen datingsites zouden bestaan..dan zou jij nooit iemand ontmoeten,
kijk maar naar vroeger toen er geen datingsites bestonden...mensen hebben toch ook elkaar allemaal gevonden.
je gaat me niet vertellen omdat je 40u werkt dat je niemand kan ontmoeten
hoe ben jij ontstaan dan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vroeger heeft ook niet iedereen elkaar gevonden, weet niet waar je die wijsheid hebt gekregen.
leer lezen smurfquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
kijk maar naar vroeger toen er geen datingsites bestonden...mensen hebben toch ook elkaar allemaal gevonden.
* Biskwie gokt dat nadia een 10tonner isquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef Biskwie het volgende:
Niet dat ik geen leuke vrouwen meer tegen kom, maar ze zijn allemaal 'hetzelfde' ik ben opzoek naar iets nieuws, datingsites zijn daar een makkelijke manier om een goede voorselectie te maken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:26 schreef Biskwie het volgende:
[..]
leer lezen smurf
* Biskwie gokt dat nadia een 10tonner isen zelf niet op een dating site durft te komen omdat ze haar laten staan bij de eerste ontmoeting
![]()
Als iemand denkt dat een datingssite een goede manier is om mensen te ontmoeten, waarom zou hij/zij het dan moeten laten zich er in te schrijven?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als iemand denkt dat een datingssite een goede manier is om mensen te ontmoeten, waarom zou hij/zij het dan moeten laten zich er in te schrijven?
Jij bent duidelijk het brein van dit topicquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
tuurlijk iedereen moet voor zich weten.
maar ik gaf alleen mijn mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |