quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
We need pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik zou haar kei en keihard geven/doen/nemen, of hoe dat tegenwoordig ook mag heten![]()
m'n koekje smaakte 10sec. geleden nog lekker, bedanktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:39 schreef Biskwie het volgende:
en toch is het vies tegen zo'n blubberbuik aan moeten kijken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik zou haar kei en keihard geven/doen/nemen, of hoe dat tegenwoordig ook mag heten
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Geen hond aanwezig (Een hond doet WOEF en schrikt af, al de andere 'honden' zijn mismaakte katten)quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Jenglejack het volgende:
Volslanke dames hebben vaak een pittig kapsel en een klein kanker zo'nbeestwatlijktopeenpoeshondje.
Volslank is iemand die zichzelf niet dik durft te noemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:03 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Geen hond aanwezig (Een hond doet WOEF en schrikt af, al de andere 'honden' zijn mismaakte katten)
En de manen glanzen nog steeds in het blond![]()
Volslank.. wasda
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |