abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:41:20 #151
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_73969017
Een holodeck.
When all else fails, you always have delusion.
pi_73970047
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Ooh, come on.. tis wel erg overduidelijk waarom het schip op die zon afkoerst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:36:33 #153
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_73970467
Ik vind het als aanloop richting een nieuwe SG-serie wel een goed begin hoor.

Het gegeven dat de verkeerde groep zit op een verkeerde plek heeft gewoon wat uitdieping nodig. Als ze binnen 3 minuten van aflevering 1 dat schip up en running hadden waren we terug bij Stargate Atlantis als het ware.

Al mogen ze daar binnenkort wel eens komen, lekker planeetjes verkennen en andere levensvormen tegenkomen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:38:58 #154
17061 mvt
blame Canada
pi_73973522
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:17 schreef Richardfun het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:39:06 #155
140318 Thy...
Met puntjes
pi_73974414
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:38 schreef mvt het volgende:

[..]
SPOILER
Niet echt een spoiler, meer een hersenspinsel, maar toch:
SPOILER
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:08:30 #156
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_74009997
Vond het zowaar een goede aflevering. De drama was dit keer terecht. Behalve dat stukje toen scott moet huilen toen ie bij chloe was , vind die hele love-triangle sowieso beetje onzin.

En Rush blijft denk ik mijn favoriete karakter.
pi_74011582
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Vond het zowaar een goede aflevering. De drama was dit keer terecht. Behalve dat stukje toen scott moet huilen toen ie bij chloe was , vind die hele love-triangle sowieso beetje onzin.

En Rush blijft denk ik mijn favoriete karakter.
heb jij hem gevonden dan
Ik krijg overal alleen maar the darkness (e4) gevonden en niet light (e5)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_74011738
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

heb jij hem gevonden dan
Ik krijg overal alleen maar the darkness (e4) gevonden en niet light (e5)
hmm het lijkt er op dat de search van mininova het niet doet bij tv shows staat hij wel
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_74011974
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hmm het lijkt er op dat de search van mininova het niet doet bij tv shows staat hij wel
hij staat op ninjavideo en dan .net erachter
pi_74012487
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Google eens op stargate universe s01e05
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_74012720
Wow. Ik was de afgelopen weken vrij kritisch, maar dit was echt een toffe ep. Maar het lijkt me toch wel heel onwaarschijnlijk dat Rush dit de hele tijd al wist. Hij leek toch echt oprecht blij en verrast toen hij daar bij Eli en die chick op het balkon stond...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:31:00 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_74013120
Eerste aflevering die ik vond meevallen eigenlijk. Alleen zien we niet zoveel van de Stargate en het is tenslotte een "Stargate serie".

ALS Rush het vantevoren wist, waarom zou hij het dan verzwijgen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74013417
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:31 schreef Karina het volgende:
Dit dus, dat slaat gewoon nergens op.

Het was trouwens een veel betere ep geweest als ze die mensen in de shuttle echt voor dood achter hadden moeten laten.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_74013531
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Dit dus, dat slaat gewoon nergens op.

Het was trouwens een veel betere ep geweest als ze die mensen in de shuttle echt voor dood achter hadden moeten laten.
Ik hoopte er eigenlijk ook op. Scott mag wat mij betreft wel uit de serie geschreven worden.
pi_74014131
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Google eens op stargate universe s01e05
ja gedaan echter wanneer id de search engine gebruikte van mininova vond hij het niet gebruikte ik gewoon recente programma`s dan werkte hij wel
pi_74014643
tvp
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:51:20 #167
167595 mirved
Infobesitas
pi_74015002
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:31 schreef Karina het volgende:
.

Omdat er te weinig eten aanwezig is op het schip. Dit zou een makkelijke manier zijn om 18 overbodige mensen kwijt te raken (in zijn ogen).
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74015181
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:51 schreef mirved het volgende:

[..]

Omdat er te weinig eten aanwezig is op het schip. Dit zou een makkelijke manier zijn om 18 overbodige mensen kwijt te raken (in zijn ogen).
Waarom verzint hij dan de slingshot om ze terug te halen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:01:52 #169
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74015208
Ik denk dat Rush het niet zeker wist, maar er wel sterk op hoopte...ervan uitging dat Destiny inderdaad niet zomaar precies daar gestopt was, en niet zomaar exact recht op de zon af vloog...

als hij ongelijk had, waren er in ieder geval nog wat overlevers in de shuttle...maar hij gokte liever op Destiny, dan op overleven op een mogelijk onleefbare planeet...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_74015743
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:01 schreef Abbadon het volgende:
Ik denk dat Rush het niet zeker wist, maar er wel sterk op hoopte...ervan uitging dat Destiny inderdaad niet zomaar precies daar gestopt was, en niet zomaar exact recht op de zon af vloog...

als hij ongelijk had, waren er in ieder geval nog wat overlevers in de shuttle...maar hij gokte liever op Destiny, dan op overleven op een mogelijk onleefbare planeet...
De naam van het schip impliceert natuurlijk al een beetje dat het meer is dan een doelloos rondvliegend ruimteschip:
quote:
des⋅ti⋅ny
–noun, plural -nies.

the power or agency that determines the course of events.
Dat het schip anticipeert op allerlei zaken is al gebleken in eerdere afleveringen, dus het is niet bepaald ondenkbaar dat Rush er vertrouwen in had dat het in dit geval ook zo was. Het bewust 'lozen' van de mensen in de shuttle lijkt me wat lastig op een coherente manier te verantwoorden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:37:02 #171
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74017653
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:28 schreef Monolith het volgende:

Dat het schip anticipeert op allerlei zaken is al gebleken in eerdere afleveringen, dus het is niet bepaald ondenkbaar dat Rush er vertrouwen in had dat het in dit geval ook zo was. Het bewust 'lozen' van de mensen in de shuttle lijkt me wat lastig op een coherente manier te verantwoorden.
het zou ook nogal vreemd zijn als dit toevallig precies de eerste keer was in een paar 100.000 jaar dat de accu op was, natuurlijk...

maar goed, ze hoeven zich voorlopig geen zorgen te maken over het schip...en ze hebben een shuttle...laat de aliens maar komen!!

...en voedsel...ook wel handig, want dat ze voor maanden voorraad hebben is enigzins ongeloofwaardig....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_74018088
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

De naam van het schip impliceert natuurlijk al een beetje dat het meer is dan een doelloos rondvliegend ruimteschip:
[..]

Wat hem hoogstwaarschijnlijk aangerekend wordt is dat hij dit niet gezegd heeft, hij heeft deze hoop en logica niet geuit. Hij riep namelijk dat het schip kapot zou gaan na veel turbulentie en hitte. Om deze reden vind ik deze twist dan ook zeer terecht.

Vond de rest van de aflevering erg goed, al vond ik de shuttle actie erg onwaarschijnlijk. Kreeg overigens rillingen toen ze door de ster heen vlogen, dat was erg indrukwekkend.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:28:04 #173
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_74018963
prima episode
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:58:50 #174
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_74019848
Puike epi.

Denk niet dat Rush het wist, maar hij moet tenminste een vermoeden hebben gehad. Maar ja, als hij het vermoeden had uitgesproken, men had er op gegokt en het was niet gebeurd, dan waren er 0 overlevenden geweest.....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_74019875
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoopte er eigenlijk ook op. Scott mag wat mij betreft wel uit de serie geschreven worden.
mee eens, dat hele relatie gebeuren met chloe kwam behoorlijk koud op mijn dak vallen, had zoiets verwacht als met carter en jack in sg 1 iets wat op de achtergrond iedereen verwacht maar er niet van komt.
maar dan tussen chloe en mathboy
pi_74019935
overigens had ik het wel verwacht dat het schip zou bijtanken, een serie van 4 episodes is nogal lame
pi_74023809
Het was weer een zeer appetijtelijke aflevering.

Net voordat de aflevering begon hield ik er al rekening mee dat de Destiny de ster als energiebron kon gebruiken.
Dat Rush het wist acht ik aannemelijk, maar die kans was kleiner dan het vernietiging van de Destiny. In zo'n situatie vind ik het begrijpelijk, na alles wat ze al hebben meegemaakt, dat ze hier niet automatisch vanuit moesten gaan en dat ze het risico moesten nemen om zich ergens anders te vestigen.

Nu het schip weer volledig is opgeladen is de kans wel heel groot dat het verkennen van planeten via de Stargate volgende week echt gaat beginnen. De voeding en water voorraad zal namelijk ook een kwestie worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 24-10-2009 20:00:19 ]
pi_74024613
Wel een beetje raar dat een doorzichtig schild blijkbaar geen acute verbranding van netvliezen of ship hulls tot gevolg heeft, staan ze daar allemaal relaxed op hun balkonnetje naar een fucking ster te kijken. Enig idee hoe fel zo'n ding is en hoeveel fotonen er vanaf komen?

Kijk hier in de middag maar eens naar de zon vanaf de aarde... erg gezond voor je... en hier vliegen ze er vlak boven
pi_74024621
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het was weer een zeer appetijtelijke aflevering.

Net voordat de aflevering begon hield ik er al rekening mee dat de Destiny de ster als energiebron kon gebruiken.
Dat Rush het wist acht ik aannemelijk, maar die kans was kleiner dan het vernietiging van de Destiny. In zo'n situatie vind ik het begrijpelijk, na alles wat ze al hebben meegemaakt, dat ze hier niet automatisch vanuit moesten gaan en dat ze het risico moesten nemen om zich ergens anders te vestigen.

Nu het schip weer volledig is opgeladen is de kans wel heel groot dat het verkennen van planeten via de Stargate volgende week echt gaat beginnen. De voeding en water voorraad zal namelijk ook een kwestie worden.

uhuh... Logisch inderdaad dat een schip van enkele miljoenen jaren oud zonnenenergie gebruikt

Aflevering was niet speciaal, maar wel aardig. Tijd voor wat gadgets nu.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:34:26 #180
167595 mirved
Infobesitas
pi_74025035
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:21 schreef Henno het volgende:
Wel een beetje raar dat een doorzichtig schild blijkbaar geen acute verbranding van netvliezen of ship hulls tot gevolg heeft, staan ze daar allemaal relaxed op hun balkonnetje naar een fucking ster te kijken. Enig idee hoe fel zo'n ding is en hoeveel fotonen er vanaf komen?

Kijk hier in de middag maar eens naar de zon vanaf de aarde... erg gezond voor je... en hier vliegen ze er vlak boven
Daar zat ik ook aan te denken. In de film Sunshine laten ze dat ook mooi zien.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')