abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:42:23 #101
167595 mirved
Infobesitas
pi_73787875
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Vond er eignelijk geen reet aan. Heb nou niet echt het idee dat ik 40 minuten nuttig heb besteed.

Leuk als er karakter opbouw is maar niet als het de hele aflevering duurt
Idd wat is er nou precies gebeurd in die 40minuten niets..
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_73788121
Vandaag aflevering 1 en 2 gekeken. Vond het wel mevallen, zo ff 3 en 4 kijken.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:52:25 #103
17061 mvt
blame Canada
pi_73788126
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:42 schreef mirved het volgende:

[..]

Idd wat is er nou precies gebeurd in die 40minuten niets..
Dat ze nu van zonder zuurstof en water naar een situatie van zonder stroom zijn gekomen en uit hyperspace zijn.

Trouwens, zo met die stenen weet de SGC wel weer dat het een stuk minder goed is. En dat ze zo achter Young zijn rug om de crew flink uithoren. Toch weer een manier om wat meer lijnen in het verhaal te krijgen.
We were to understand there would be pie and punch?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:09:34 #104
19242 yavanna
Results may vary.
pi_73790280
Oh wat een supergoede aflevering weer! That is, als je van 40 minuten nietszeggende drama houdt...
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_73796168
ep. 4 Was idd niet echt boeiend.
Had toch wel iets meer actie/spanning in gemogen.
Do what you love, love what you do!
pi_73798162
Ik heb bij veel series tijdens het kijken van het eerste seizoen het gevoel van "is dit het nou?", waarschijnlijk omdat door de opbouw van spanningsbogen en karakters het e.e.a. traag lijkt te verlopen... Maar uiteindelijk kijk ik dan toch positief terug naar die introductie als ik een paar seizoenen verder ben. Alleen bij Lost en dan nu FlashForward had ik meer het gevoel dat ik direct in de actie zat. Maar iets meer actie had wel gemogen, het heeft een beetje een hoog emo gehalte.

Mooie prammen trouwens
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Als kijker vraag ik me dan af waarom niemand op het idee is gekomen om technische hulp in te schakelen via die stones. Dat soort dingen moeten ze ook gaan behandelen in de serie, anders worden die stones al snel een irritante gimmick.
Idd, het zou wat geloofwaardiger zijn als ze iemand als McKay (leuk en grappig gastrolletje, even lekker iedereen daar afzeiken om hun incompetentie ) even laten rondkijken in de systemen daar... ik bedoel, die gast heeft ongelooflijk veel ervaring met moderne Ancient tech zoals in Atlantis... dan heeft ie ook vast wel wat tips om in de computer van dit schip te komen i.p.v anderen wekenlang te laten stuntelen. Het hele gevaarte direct in de baan om de aarde parkeren hoeft nou ook weer niet, da's ook weer wat makkelijk, maar iig iets En een keer Daniel Jackson om de moeilijkere stuff te vertalen, of weet ik veel. Iets meer tech, iets minder emo geneuzel.

Blijkbaar is dat prima mogelijk zonder hindernissen, dus dan is het bijna een plothole als ze het niet doen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Fleischmeister op 18-10-2009 05:46:08 ]
pi_73798170
edit: jezejf quoten i.p.v.editen is altijd dom
  zondag 18 oktober 2009 @ 06:26:22 #109
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_73798205
Heb EP4 nog niet gezien, rest van de serie is me tot nu toe erg meegevallen.

Ik krijg wel een soort "Voyager" idee.... nieuwe crew, ver weg in een ruimteschip, en zien of ze thuis kunnen komen..... Daar kun je aardig wat jaartjes mee vullen inderdaad.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_73807640
Ik vind het tot nu toe een erg goede serie en beter dan het begin van SG1. De pilot vond ik erg spannend en goed. De volgende aflevering op die woestijnplaneet was iets minder maar kon me nog wel boeien. De afgelopen aflevering vond ik weer erg sterk. Het wat meer duistere sfeertje van Universe spreekt me wel aan en ook wel interessant om te zien hoe alle karakters er weer anders mee omgaan. Ook goed dat ze dit keer eens niet binnen een half uur het hele schip werkend hebben maar dat er nu echt iedere aflevering weer een nieuw probleem opduikt. Het is inderdaad een soort Voyager idee

Die Greer irriteert me wel best erg. Young vind ik daarentegen weer heel erg goed. Wat ze nu precies met die dochter van de senator aanwillen vraag ik me wel af, net als met die IOA-vrouw die nog nauwelijks meer dan een paar regels tekst heeft gekregen maar wel iedere keer prominent wordt gecredit.
pi_73808710
4 kon mijn aandacht ook niet trekken, maarja.
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:37:31 #112
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_73809301
hopelijk houden de klagende mensen op met kijken van de serie. Dan scheelt dat weer elk weekend door de teksten "was niet boeiend, geen actie" en " vind er niks aan" of "als het niet snel wat wordt, kijk ik niet meer". heen te scrollen.

Heb niks tegen negatieve reacties, maar constante hetzelfde gezeik maakt het topic ook niet meer leesbaar.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 16:59:04 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_73810150
Deze aflevering was ook weer niet dat je zegt geweldig. Maar ik heb nog hoop dat het beter gaat worden, de volgende aflevering belooft wel wat spanning.

@RubenSosa: als de meerderheid het nogal saai vindt, dat wil toch wel zeggen dat het misschien toch (nog) niet zo geweldig is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:18:55 #114
163488 RubenSosa
pi_73810869
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Karina het volgende:

@RubenSosa: als de meerderheid het nogal saai vindt, dat wil toch wel zeggen dat het misschien toch (nog) niet zo geweldig is.
Het is ook nog niet echt sprakelend, maar daarom zeg ik ook, kijk dan niet meer ipv van ELKE zaterdag hier weer neer te zetten dat het geen reet voorstelt... (terwijl ze dan toch 40 minuten hebben lopen kijken).

Dan krijg je zo'n zelfde topic als bij Prison break. Constant zeggen hoe slecht het wel niet is, en toch maar blijven kijken "om te zien hoe het af loopt" .
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:14:14 #115
28033 Pek
je moet wat
pi_73814928
Een ophemeltopic start je zelf maar, een kritische noot is toch wel mogelijk? Djeez
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:34:36 #116
163488 RubenSosa
pi_73815699
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Pek het volgende:
Een ophemeltopic start je zelf maar, een kritische noot is toch wel mogelijk? Djeez
Welk gedeelte van mijn post snapte je niet?
quote:
Heb niks tegen negatieve reacties, maar constante hetzelfde gezeik maakt het topic ook niet meer leesbaar
Djeez
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:11:56 #117
28033 Pek
je moet wat
pi_73817249
Oh sorry, ik wist niet dat jouw mening relevant was. Excuus
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_73825223
Ben het er wel mee eens dat door die stenen plotholes ontstaan. Sorry, maar ze hebben daar veel mensen zitten die er eigenlijk niks te zoeken hebben, in de zin dat ze niet echt iets bijdragen. Dan gebruik je die stenen toch om bijvoorbeeld de senator's daughter tijdelijk te laten swappen met Samantha Carter, of Zalenka, of McKay...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:24:02 #119
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_73825364
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:18 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Het is ook nog niet echt sprakelend, maar daarom zeg ik ook, kijk dan niet meer ipv van ELKE zaterdag hier weer neer te zetten dat het geen reet voorstelt... (terwijl ze dan toch 40 minuten hebben lopen kijken).

Dan krijg je zo'n zelfde topic als bij Prison break. Constant zeggen hoe slecht het wel niet is, en toch maar blijven kijken "om te zien hoe het af loopt" .
Ehm, het is niet iedere keer hetzelfde commentaar. Het is iedere keer hetzelfde commentaar over een vers uitgezonden aflevering. Dat is iets heel anders.

Als aflevering vier te pruimen was had je hier vast positieve posts gevonden. Nu was er blijkbaar vier weken achter elkaar een aanleiding voor kritische posts.

Anders post je eens waarom jouw perceptie van de serie zo anders is dan de trend. Waarom vind jij het wel geslaagd?
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_73837478
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef Richardfun het volgende:
Ben het er wel mee eens dat door die stenen plotholes ontstaan. Sorry, maar ze hebben daar veel mensen zitten die er eigenlijk niks te zoeken hebben, in de zin dat ze niet echt iets bijdragen. Dan gebruik je die stenen toch om bijvoorbeeld de senator's daughter tijdelijk te laten swappen met Samantha Carter, of Zalenka, of McKay...
Dat is toch juist het plot dat het een hoop willekeurige mensen zijn in een schip die er eigenlijk niets te zoeken hebben.

en van chloe blijf je af
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_73838002
Dat kan wel het plot zijn, maar door die stenen slaat het nergens op. Kom op, dan zouden ze die stenen toch gebruiken om (zoals iemand anders hier al voorstelde) even Sam en McKay naar Destiny halen. Dan vliegt dat ding na een dag weer als een zonnetje
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_73838735
Even een quote van de blog van Joseph Mallozzi (consulting producer):
quote:
Shawna Buchanan writes: “It did occur to me while watching Air III, why don’t they just have, say, McKay and Carter use the stones to switch places with some of those people on the ship who are sitting around doing nothing?”

Answer: This issue will be addressed in an upcoming episode. Earth actually.
bron

Dus niet zo snel conclusies trekken uit die paar afleveringen die nog maar uitgezonden zijn.
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:44:15 #123
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73839600
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Richardfun het volgende:
Dat kan wel het plot zijn, maar door die stenen slaat het nergens op. Kom op, dan zouden ze die stenen toch gebruiken om (zoals iemand anders hier al voorstelde) even Sam en McKay naar Destiny halen. Dan vliegt dat ding na een dag weer als een zonnetje
Nee, klopt. Dacht ik ook aan toen Rush weer eens aan het rellen was dat niemand dat ancient snapte. Swap je toch ff met Daniel? D'oh .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_73839920
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Richardfun het volgende:
misschien zitten die in Atlantis
Overigens vraag ik mij wel af wanneer dit speelt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_73840489
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

misschien zitten die in Atlantis
Overigens vraag ik mij wel af wanneer dit speelt
Atlantis is nu toch op aarde?
Ik denk dat dit gewoon doorloopt na de films.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')