Idd wat is er nou precies gebeurd in die 40minuten niets..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Vond er eignelijk geen reet aan. Heb nou niet echt het idee dat ik 40 minuten nuttig heb besteed.
Leuk als er karakter opbouw is maar niet als het de hele aflevering duurt
Dat ze nu van zonder zuurstof en water naar een situatie van zonder stroom zijn gekomen en uit hyperspace zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:42 schreef mirved het volgende:
[..]
Idd wat is er nou precies gebeurd in die 40minuten niets..
Idd, het zou wat geloofwaardiger zijn als ze iemand als McKay (leuk en grappig gastrolletje, even lekker iedereen daar afzeiken om hun incompetentiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als kijker vraag ik me dan af waarom niemand op het idee is gekomen om technische hulp in te schakelen via die stones. Dat soort dingen moeten ze ook gaan behandelen in de serie, anders worden die stones al snel een irritante gimmick.
Het is ook nog niet echt sprakelend, maar daarom zeg ik ook, kijk dan niet meer ipv van ELKE zaterdag hier weer neer te zetten dat het geen reet voorstelt... (terwijl ze dan toch 40 minuten hebben lopen kijken).quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Karina het volgende:
@RubenSosa: als de meerderheid het nogal saai vindt, dat wil toch wel zeggen dat het misschien toch (nog) niet zo geweldig is.
Welk gedeelte van mijn post snapte je niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Pek het volgende:
Een ophemeltopic start je zelf maar, een kritische noot is toch wel mogelijk? Djeez
Djeezquote:Heb niks tegen negatieve reacties, maar constante hetzelfde gezeik maakt het topic ook niet meer leesbaar
Ehm, het is niet iedere keer hetzelfde commentaar. Het is iedere keer hetzelfde commentaar over een vers uitgezonden aflevering. Dat is iets heel anders.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het is ook nog niet echt sprakelend, maar daarom zeg ik ook, kijk dan niet meer ipv van ELKE zaterdag hier weer neer te zetten dat het geen reet voorstelt... (terwijl ze dan toch 40 minuten hebben lopen kijken).
Dan krijg je zo'n zelfde topic als bij Prison break. Constant zeggen hoe slecht het wel niet is, en toch maar blijven kijken "om te zien hoe het af loopt" .
Dat is toch juist het plot dat het een hoop willekeurige mensen zijn in een schip die er eigenlijk niets te zoeken hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:22 schreef Richardfun het volgende:
Ben het er wel mee eens dat door die stenen plotholes ontstaan. Sorry, maar ze hebben daar veel mensen zitten die er eigenlijk niks te zoeken hebben, in de zin dat ze niet echt iets bijdragen. Dan gebruik je die stenen toch om bijvoorbeeld de senator's daughter tijdelijk te laten swappen met Samantha Carter, of Zalenka, of McKay...
bronquote:Shawna Buchanan writes: “It did occur to me while watching Air III, why don’t they just have, say, McKay and Carter use the stones to switch places with some of those people on the ship who are sitting around doing nothing?”
Answer: This issue will be addressed in an upcoming episode. Earth actually.
Nee, klopt. Dacht ik ook aan toen Rush weer eens aan het rellen was dat niemand dat ancient snapte. Swap je toch ff met Daniel? D'ohquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Richardfun het volgende:
Dat kan wel het plot zijn, maar door die stenen slaat het nergens op. Kom op, dan zouden ze die stenen toch gebruiken om (zoals iemand anders hier al voorstelde) even Sam en McKay naar Destiny halen. Dan vliegt dat ding na een dag weer als een zonnetje
misschien zitten die in Atlantisquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Richardfun het volgende:
Dat kan wel het plot zijn, maar door die stenen slaat het nergens op. Kom op, dan zouden ze die stenen toch gebruiken om (zoals iemand anders hier al voorstelde) even Sam en McKay naar Destiny halen. Dan vliegt dat ding na een dag weer als een zonnetje
Atlantis is nu toch op aarde?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
misschien zitten die in Atlantis![]()
Overigens vraag ik mij wel af wanneer dit speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |