Ik heb bij veel series tijdens het kijken van het eerste seizoen het gevoel van "is dit het nou?", waarschijnlijk omdat door de opbouw van spanningsbogen en karakters het e.e.a. traag lijkt te verlopen... Maar uiteindelijk kijk ik dan toch positief terug naar die introductie als ik een paar seizoenen verder ben. Alleen bij Lost en dan nu FlashForward had ik meer het gevoel dat ik direct in de actie zat. Maar iets meer actie had wel gemogen, het heeft een beetje een hoog emo gehalte.
Mooie prammen trouwens

quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:Als kijker vraag ik me dan af waarom niemand op het idee is gekomen om technische hulp in te schakelen via die stones. Dat soort dingen moeten ze ook gaan behandelen in de serie, anders worden die stones al snel een irritante gimmick.
Idd, het zou wat geloofwaardiger zijn als ze iemand als McKay (leuk en grappig gastrolletje, even lekker iedereen daar afzeiken om hun incompetentie

) even laten rondkijken in de systemen daar... ik bedoel, die gast heeft ongelooflijk veel ervaring met moderne Ancient tech zoals in Atlantis... dan heeft ie ook vast wel wat tips om in de computer van dit schip te komen i.p.v anderen wekenlang te laten stuntelen. Het hele gevaarte direct in de baan om de aarde parkeren hoeft nou ook weer niet, da's ook weer wat makkelijk, maar iig iets

En een keer Daniel Jackson om de moeilijkere stuff te vertalen, of weet ik veel. Iets meer tech, iets minder emo geneuzel.
Blijkbaar is dat prima mogelijk zonder hindernissen, dus dan is het bijna een plothole als ze het niet doen...
[ Bericht 1% gewijzigd door Fleischmeister op 18-10-2009 05:46:08 ]