Er is een Franse versie ja, maar daar is alles nagesynchroniseerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:07 schreef ImMaxa het volgende:
Leuke preview, ja. Hopelijk kan ik de gehele episode nog meepakken voordat ik naar Parijs ga... Vraag me af of ze South Park daar ook uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook alweer van."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
weinig aan deze, daar had meer in gezeten.
hier ook niet.. dus dan moet je m ff ergens downloadenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:30 schreef aardappel het volgende:
Bij mij doet de aflevering het niet @ southpark.nl
Ik krijg te zien dat de aflevering pas beschikbaar is @ 21 oktober, wat dus al is geweest..
Gedaan, was binnen 5 minuten binnenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef Liquidist het volgende:
[..]
hier ook niet.. dus dan moet je m ff ergens downloaden
Leuke momenten inderdaad, maar er had meer ingezeten zoals er al is gezegd. Moest wel lachen om die Mexicaanse fansquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef Liquidist het volgende:
de minste van de drie, maar wel leuke momenten
wel jammer dat Cartman aan het einde wel ruzie met Kenny had, terwijl die dus dood was. Wel een kleinigheidje maar viel me op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze was inderdaad geniaal.
Dat stukje dat Kenny dood ging en toen die Mexicanen in het Spaans. "They killed Kenny" "You bastardiosss!"
Het komt wel eens langs op eurosport zelfs. En dan zitten twee van die nerdige commentators ook echt die al 'moves' uit te leggen en te benoemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Ad_rem het volgende:
M'n broertje had net even " WWE.Wrestlemania.24.2008.PPV.HDTV.XviD-aAF.CD3.WRESTLiNGBAY.COM"
gedownload..
Serieus 74.000(!!!) mensen in een stadion die naar dat soort ongein zitten te kijken
Serieus die gayheid..
Gast 8 man die met elkaar show knokken is gwoon fucking stoerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Ad_rem het volgende:
M'n broertje had net even " WWE.Wrestlemania.24.2008.PPV.HDTV.XviD-aAF.CD3.WRESTLiNGBAY.COM"
gedownload..
Serieus 74.000(!!!) mensen in een stadion die naar dat soort ongein zitten te kijken
Serieus die gayheid..
Same herequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:17 schreef MB23 het volgende:
[..]
Leuke momenten inderdaad, maar er had meer ingezeten zoals er al is gezegd. Moest wel lachen om die Mexicaanse fans
Huh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
wel jammer dat Cartman aan het einde wel ruzie met Kenny had, terwijl die dus dood was. Wel een kleinigheidje maar viel me op.
Die kop van Token (volgens mij) als die el pollo loco hem op zijn achterhoofd slaatquote:
Viel mij ook op, verder is het de beste aflevering sinds s13e03quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef PiraatPiet het volgende:
wel jammer dat Cartman aan het einde wel ruzie met Kenny had, terwijl die dus dood was. Wel een kleinigheidje maar viel me op.
Ik denk dat het worstelen er bij gehaald is in een creatieve wending. Wat deze aflevering echt wil vertellen, in mijn ogen, is dat de Amerikaanse media zo sensatiegericht is, dat dat bijna altijd ten koste gaat van serieuze berichtgeving. Zie bijvoorbeeld de balloon boy, waar ook twee keer naar verwijst wordt in deze aflevering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Echt een toffe aflevering die natuurlijk vooral in Amerika aanslaat omdat daar net ff wat meer fans zitten die elke keer dat vage fake worstelen, WWE WWF whatever lopen te bekijken. Uiteraard is het dikke fake, allemaal erg overreacting en heeft het erg weinig met echt worstelen te maken en daar weten de SP makers weer goed gebruik van te makenTOP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |