Of jij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef Winner_Taco het volgende:
Zo hallo anders ben jij ff een partijtje dom
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:52 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Klopt, van de koolhydraten in de aardappelen.
Daarom verwijs ik ook naar de site van het atkins dieet, lees dat eens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:50 schreef Spanky78 het volgende:
Bewijs? Ga eens even snel terug naar school.
Van meer calorieeen eten dan verbruiken word je dik. Vet bevat per gram de meeste calorieen, dus kun je daar snel dik van worden.
Denk je echt dat hier dikke mensen zitten die op dieet willen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Daarom verwijs ik ook naar de site van het atkins dieet, lees dat eens.
Nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Denk je echt dat hier dikke mensen zitten die op dieet willen?
Was dat niet het dieet waarbij je supplementen moet nemen omdat de voeding alleen niet genoeg vitaminen en alles bevat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:46 schreef nz1900 het volgende:
Van vet wordt je niet dik, wel van koolhydraten. Sommige mensen snappen dit nog steeds niet.
Bewijs: http://www.atkinsdieet.nl/
quote:
Ga je schoolgeld terugvragen knurft !quote:Vet is een bron van energie (calorieën), vitamine A, D en E en essentiële vetzuren (linolzuur en alfa-linoleenzuur). Bij een gezond eetpatroon komt tussen de twintig en veertig procent van de calorieën uit vet. Om de kans op hart- en vaatziekten te verlagen, is het van belang te kiezen voor producten met zo min mogelijk verzadigd vet en geen of weinig transvet.
Dat kan door:
* zachte en vloeibare soorten vet te kiezen, zoals margarine uit een kuipje, halvarine, olie of vloeibare bak- en braadproducten;
* magere varianten te nemen van melk(-producten) en vlees(-waren);
* niet te veel vette tussendoortjes te eten, zoals chocolade, koek, gebak, snacks en zoutjes.
Verder adviseert het Voedingscentrum twee keer per week vis te eten, waarvan ten minste één keer vette vis. Vis bevat vetzuren die de kans op een hartinfarct verlagen.
Vet levert van alle voedingsstoffen de meeste calorieën per gram. Dat geldt voor alle soorten vet. Een vetrijke voeding is daarom meestal ook een calorierijke voeding. Mensen die moeite hebben op gewicht te blijven doen er daarom goed aan niet te vet te eten. Bij een gemiddelde energiebehoefte komt dat neer op maximaal 80 gram vet per dag voor vrouwen en ca. 100 gram per dag voor mannen.
‘Verkeerd’ vet
Op basis van scheikundige eigenschappen wordt vet onderscheiden in onverzadigd en verzadigd vet. Vet in eten bestaat altijd uit een combinatie van beide. Voor de gezondheid is het zaak producten te kiezen die zo min mogelijk verzadigd vet bevatten. Verzadigd (‘verkeerd’) vet verhoogt namelijk het cholesterolgehalte in het bloed en vergroot daarmee de kans op hart- en vaatziekten. Onverzadigd vet verlaagt juist het cholesterolgehalte. Transvet vormt hierop een uitzondering: het is zelfs nog slechter dan verzadigd vet.
Zowel dierlijke als plantaardige producten kunnen verkeerd vet bevatten. Verzadigd vet zit vooral in harde margarine en hard frituurvet en ‘verborgen’ in vet vlees, volvette zuivel, roomboter, chocolade, koek, gebak, snacks en zoutjes. Transvet zit met name in snacks, koek en gebak. Het ontstaat in de fabriek wanneer zacht vet en olie ‘harder’ worden gemaakt.
‘Onverzadigd = oké’
Olie, margarine uit een kuipje, halvarine, vloeibaar bak-, braad- en frituurvet, vette vis, noten en pinda’s bevatten meer onverzadigd dan verzadigd vet. In tegenstelling tot verzadigd vet en transvet helpt onverzadigd vet het cholesterolgehalte te verbeteren. Door vijf procent van de calorieën uit verzadigd vet in te wisselen voor onverzadigd vet, daalt de kans op hart- en vaatziekten twintig tot veertig procent.
Twee keer per week vis
Vis bevat een type onverzadigd vet, zogenaamde n-3-langeketenvetzuren (EPA en DHA), die het risico op een hartinfarct verkleinen. Het Voedingscentrum adviseert daarom twee keer per week vis te eten, waarvan ten minste één keer vette vis. Voor mensen die geen vis eten, zijn visoliecapsules een alternatief.
http://www.voedingscentru(...)gstoffen/vetten.aspx
Het is een forum met leven- en hobbieloze autisten, dus jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
TS...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
misschien moeten we een nieuw topic openen over de zouteloze humor van TSquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind het topic magertjes WHAHAHA![]()
![]()
Atkins is ongefundeerde bullshit. Elk dieet werkt even goed, voor even. Meestal verlies je dan vooral water, glycogeen en geen vet. Bij atkins krijg je bovendien wel grotere kans op hoog cholesterol, zoutgehaltes zijn hoog en verzadigde vetten zijn ook erg aanwezig. Bewezen ongezond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was omdat je een spamhoer bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef nz1900 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Atkins is ongefundeerde bullshit. Elk dieet werkt even goed, voor even. Meestal verlies je dan vooral water, glycogeen en geen vet. Bij atkins krijg je bovendien wel grotere kans op hoog cholesterol, zoutgehaltes zijn hoog en verzadigde vetten zijn ook erg aanwezig. Bewezen ongezond.
Er wordt wel gedacht dat overgewicht met andere zaken te maken kan hebben zoals bepaalde stoffen in granen en verkeerde bacteriekolonieen in de darmen, maar Atkins is echt regelrecht gelul.
Je kunt beter afslankcremes kopen, want die werken tenminste...
Wij van WC Eend...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:54 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Of verticaal gestreepte kleding!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:03 schreef Spanky78 het volgende:
Je kunt beter afslankcremes kopen, want die werken tenminste...
Feit: TS is dik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:10 schreef Xebrozius het volgende:
Graag feiten a.u.b. En loos Atkins gelul beschouw ik niet als feit.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:10 schreef Xebrozius het volgende:
Graag feiten a.u.b. En loos Atkins gelul beschouw ik niet als feit.
Vroeger, toen mensen nog de 70 niet haalden? Of vroeger, toen mensen eerder doodgingen van ondervoeding dan obesitas? Of was het omdat mensen gewoon keihard lichamelijk werk deden ipv de hele dag achter een beeldscherm zitten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Sinds de mensheid steeds minder vet ging eten werden ze wel steeds dikker!
Vroeger at men in de winter altijd meer vet, dus jus met aardappels, en groente hadden de meeste mensen niet eens zo een armoe was er toen, toch werden juist die mensjes erg oud!
Ik ga je preek niet lezen. onverzadigd heb je gewoon nodig. Kan je negeren, maar dan word je lelijk ongezond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:59 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
[..]
Ga je schoolgeld terugvragen knurft !
Thanks, jij snapt het.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger at men in de winter altijd meer vet, dus jus met aardappels, en groente hadden de meeste mensen niet eens zo een armoe was er toen, toch werden juist die mensjes erg oud!
Mens wat lul je, vroeger gingen men eerder dood.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Ja, de mensen werden erg oud in de middeleeuwen en Jus was vroeger veel goedkoper dan groentequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger, toen had men nog geen geld om lijm te snuivenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Hanoying het volgende:
"Ze hadden geen geld voor groente"... Mijn god zeg... Hoe krijg je zo'n idee uberhaupt in je hoofd?
inderdaad, vroeger werd men 130.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat zit er dik in!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:02 schreef Biskwie het volgende:
[..]
misschien moeten we een nieuw topic openen over de zouteloze humor van TS
In grote lijnen eensch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef zhe-devilll het volgende:
zonachtervolgerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef Biskwie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier is het bewijs
wie o wie zijn het
De EU =/= Nederland. Ik denk toch echt dat je het merendeel van de hongerlijders in de regio die hier lichtblauw gekleurd is moet zoeken.. (Nee, niet Turkije het minder lichte lichtblauw)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:33 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
In grote lijnen eensch.
Vroeger waren er geen light producten of olijfolie en toch was men toen over het algemeen niet dik .
Naar schatting dertig miljoen mensen in de EU zijn ondervoed. Dat kost de lidstaten jaarlijks drie keer zo veel als zwaarlijvigheid. Tot die conclusie kwamen Europese voedingsexperts maandag op een congres in Wenen.
,,Het is een onderschat fenomeen. Uit gegevens van de EU blijkt dat 5 tot 15 procent van de totale bevolking, 40 procent van de ziekenhuispatiënten en 60 procent van de bewoners van bejaardentehuizen ondervoed is of risico loopt op ondervoeding'', zei dokter Cornel Sieber van de Duitse universiteit van Erlangen.
Volgens Sieber worden de kosten die voortvloeien uit ondervoeding geschat op 170 miljard euro per jaar.
Tja
Zijn dat ook die hongernegerbuikjes dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:32 schreef Spanky78 het volgende:
Je hebt ook kwalitatieve ondervoeding. Dat krijg je als je vaak bij de mac eet en weinig zelf kookt. Atkins evenzo, teveel vet, te weinig anders.
Nou ja zeg?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ja, de mensen werden erg oud in de middeleeuwen en Jus was vroeger veel goedkoper dan groente![]()
"Ze hadden geen geld voor groente"... Mijn god zeg... Hoe krijg je zo'n idee uberhaupt in je hoofd?
Yup, die buikjes komen door het voldoende eten van calorieen (nouja.,.. soms ook niet) maar vooral door gebrek aan andere dingen zoals bepaalde aminozuren en vitaminen enzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn dat ook die hongernegerbuikjes dan?
Ja, want nu doet iedereen ook even zwaar werk als vroeger. Gimme a break.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:18 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Thanks, jij snapt het.
In tegenstelling tot de meeste hier.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)72B9/0/index1165.pdfquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ja zeg?
Onze opa's en oma's wisten dat te vertellen omdat ze dit zelf meemaakten knurft!
En hou je bek tegen een dame!
Ben je helemaal beschoffeld...fuckerd
Charmantquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ja zeg?
Onze opa's en oma's wisten dat te vertellen omdat ze dit zelf meemaakten knurft!
Nu kom je je stelling nog eens onderschrijven ook?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ja zeg?
[quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:46 schreef nz1900 het volgende:
Van vet wordt je niet dik, wel van koolhydraten. Sommige mensen snappen dit nog steeds niet.
Bewijs: http://www.atkinsdieet.nl/
DAt zijn snel afbrekende koolhydraten (zetmeel) indien gekookt.quote:Klopt, van de koolhydraten in de aardappelen.[/qoute]
[quote]Op zaterdag 10 oktober 2009 20:52 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Klopt, van de koolhydraten in de aardappelen.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Niet alle koolhydraten zijn hetzelfde. Geraffineerde suikers zijn slecht voor je, maar de koolhydraten uit bruin brood en zilvervliesrijst enzo zijn juist goed.quote:
Nou ja, vet vlees was wel goedkoper dan mager vlees (nog steeds). Reuzel enzo werden ook door de armere gezinnen gegeten in plaats van boter en al die ranzige shit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Nu kom je je stelling nog eens onderschrijven ook?
Met alle respect dame... Maar hoe kan je nu in vredesnaam denken dat mensen die arm zijn geen geld hebben voor groente maar wel voor vet eten en dat men vroeger vetter at dan tegenwoordig?
Ik heb vrij veel ontwikkelingswerk gedaan en in al die tijd heb ik nog nooit een arme gemeenschap ontmoet die vetter eten dan hun peers. Ook nog nooit een arme gemeenschap die dikker is dan een rijkere gemeenschap trouwens.
Vroeger at men juist groente schat, omdat men geen geld had voor iets anders. Met een beetje geluk wat vis en af en toe een stukje kip maar dan had je het ook wel gehad als simpele pauper.
Nou weet je wat schat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Met alle respect dame... Maar hoe kan je nu in vredesnaam denken dat mensen die arm zijn geen geld hebben voor groente maar wel voor vet eten en dat men vroeger vetter at dan tegenwoordig?
Ik heb vrij veel ontwikkelingswerk gedaan en in al die tijd heb ik nog nooit een arme gemeenschap ontmoet die vetter eten dan hun peers. Ook nog nooit een arme gemeenschap die dikker is dan een rijkere gemeenschap trouwens.
Vroeger at men juist groente schat, omdat men geen geld had voor iets anders. Met een beetje geluk wat vis en af en toe een stukje kip maar dan had je het ook wel gehad als simpele pauper.
En noem jij mij een pauper?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wat pauper betekent? En 'peers' kennelijk ook al niet.quote:
Inderdaad, vet was vroeger heel duur.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Goed laten we niet over je moeder gaan beginnen mongool!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wat pauper betekent? En 'peers' kennelijk ook al niet.
Je moet eens leren lezen, domme dronken snol.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef prupke het volgende:
@Wheelgunner : wat betekend peers?
ik kan er in het dialect hierzo paars van maken of een object dan van peer (peter) is : is dat peers perd?!
Peers is Engels voor gelijken. Je peers zijn bijvoorbeeld je leeftijdsgenoten of mensen uit hetzelfde vakgebied. In dit geval bedoelt hij er mensen in een vergelijkbare situatie mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef prupke het volgende:
@Wheelgunner : wat betekend peers?
ik kan er in het dialect hierzo paars van maken of een object dan van peer (peter) is : is dat peers perd?!
Zoek hulp.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Goed laten we niet over je moeder gaan beginnen mongool!
Vals kreng dat ge bent! Ga maar eens Bartje kijken...!
Ah ok , dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Peers is Engels voor gelijken. Je peers zijn bijvoorbeeld je leeftijdsgenoten of mensen uit hetzelfde vakgebied. In dit geval bedoelt hij er mensen in een vergelijkbare situatie mee.
Ik dacht zowaar even dat je een boek gelezen had maar het was uiteraard de filmquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou weet je wat schat?
Kijk jij eens lekker naar Bartje!
Dan weet je wat ze in die tijd aten dat was dus niks! En totaal groente loos
Leer lezen..quote:
Wat snap je niet aan "met een beetje geluk af en toe wat vis of een stukje kip maar dan had je het ook wel gehad" ? Je spreekt jezelf overigens enorm tegen want eerst beweerde je dat men veel vetter at dan tegenwoordig en nu verkondig je precies het tegenovergestelde.quote:Halve gare zool! Hoe haal je het in je domme botte knar! Wat nu kip eten en vlees etc..dat had men niet in die tijd,
Ontwikkelingswerk =/= vrijwilligerswerk. Niet per definitie in ieder geval en ik ben er inderdaad gebleven en doe het nog steedsquote:en jij met je ontwikkelingswerk, man was er gebleven met je geblaatsels...
Peers wat nu peers? Je bent zelf een vuige pauper jij doet ontwikkelingswerk dus vreet je denk ik niks beters dan diegenen die het niet hebben
Ja in Oost Europa heeft niemand fatsoenlijk te eten en kauwen ze op een tak als avondetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef Hanoying het volgende:
[..]
De EU =/= Nederland. Ik denk toch echt dat je het merendeel van de hongerlijders in de regio die hier lichtblauw gekleurd is moet zoeken.. (Nee, niet Turkije het minder lichte lichtblauw) [ afbeelding ]
Die lijken me niet ondervoed door een te veel aan coca cola light maar eerder door een gebrek aan euri.. She Devil zou zelfs durven stellen dat ze geen geld hebben voor groente en dat ze dus alleen Jus, boter en karbonaatjes kunnen betalen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef Diabox het volgende:
En gelukkig bevat 1 kilo vet geen 7000 kcal. Beetje domme TT
En je wordt dik van het aantal koolhydraten calorieen dat je boven onderhoud eet.
Waar beschrijf ik het als ontwikkelingsland? Er werd gepost dat er in de EU 30.000.000 mensen ondervoedingsverschijnselen hebben. Zonder context suggereert dit dat dit dus "bij ons" een groot probleem is maar het lijkt mij niet dat je veel van die 30 miljoen in Nederland, België en Denemarken zal vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja in Oost Europa heeft niemand fatsoenlijk te eten en kauwen ze op een tak als avondeten. Ben je er uberhaupt wel eens geweest?
Okay het percentage ligt wel wat hoger dan in Nederland, maar het is echt geen ontwikkelingsland ofzo, zoals hoe jij het beschrijft.
Daar heb je idd een punt. Alleen door het woord hongerlijders had ik zo'n beeld van Afrikaanse negers etc.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:25 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Waar beschrijf ik het als ontwikkelingsland? Er werd gepost dat er in de EU 30.000.000 mensen ondervoedingsverschijnselen hebben. Zonder context suggereert dit dat dit dus "bij ons" een groot probleem is maar het lijkt mij niet dat je veel van die 30 miljoen in Nederland, België en Denemarken zal vinden.
Los van een handvol anorexia patiënten lijdt er in Nederland helemaal niemand aan ondervoeding.
Beetje aandikken maakt de post sterkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar heb je idd een punt. Alleen door het woord hongerlijders had ik zo'n beeld van Afrikaanse negers etc.
Er zitten bij de zogenaamde 'magere' vleeswaren enorm veel producten tussen die bulken van het suikergehalte. Maar omdat er minder vet in zit, mogen ze het mager noemen. Suiker is de grootste dikmaker. En nu?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:59 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
[..]
Ga je schoolgeld terugvragen knurft !
Beschoffeld... wat een niveauquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ja zeg?
Van Patat niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:46 schreef 3keernix het volgende:
Van Frietjes wordt je ook vet
Idd, geen 7000 maar 9000quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef Diabox het volgende:
En gelukkig bevat 1 kilo vet geen 7000 kcal.
jij bent ook altijd wel te vinden voor een gezonde portie ongefundeerd gezwets he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Bedankt voor de correctie, had geeneens door dat ik koolhydraten had getypt.quote:
Inderdaad, ik was even in de war met vetweefsel, 1 kilo vetweefsel in ons lichaam bevat namelijk 7000 kcal, 1 kilo vet uit het voedsel vandaan is 9000 kcal.quote:
HET IS PA.. oh nee, het is frietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |