Dus jij gaat ons vertellen dat de Natres nog met deze werkt?quote:
Dat is de ransel zo te zien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij gaat ons vertellen dat de Natres nog met deze werkt?
[ afbeelding ]
Ik zit dingen door elkaar te halen. In elk geval, de Natres werkt nog met die oude 45 liter rugzak die eigenlijk al lang is afgekeurd. Aangezien we het hadden over rugzakken dacht ik dat we het daarover hadden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij gaat ons vertellen dat de Natres nog met deze werkt?
[ afbeelding ]
Het liefst px shops, heb daar 60dollar voor m'n huidige leatherman wave gehaald. Helaas kom ik daar niet regelmatig dus kom vaak op ebay terecht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:29 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Hij is in Nederland ook te krijgen, maar uit de VS lijkt hij me goedkoper. Wat voor Amerikaanse websites haal je dit soort dingen vandaan. PX Shops?
Das het probleem met de Natres, wij hebben de M90... al ons spul is al tijden uit de modequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef thesystem het volgende:
Natuurlijk heb ik het niet over de M90, maar dat ding is al uit de mode joh
Ik heb het over een Snugpack slaza met liner en poncho! Waarom dat zware ding meezeulen hahaha, die kon lekker met het bokketuig voor je gedragen worden.
Heel leuk allemaal, maar als ik uit die heli ben gestegen en ik nog een uch aantal klikken moet stekkeren, ben ik toch wel blij als ik het gewicht een beetje van m'n schouders af kan halen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef thesystem het volgende:
Natuurlijk heb ik het niet over de M90, maar dat ding is al uit de mode joh
Ik heb het over een Snugpack slaza met liner en poncho! Waarom dat zware ding meezeulen hahaha, die kon lekker met het bokketuig voor je gedragen worden.
Dat afkeur verhaal.....ja
Dat er geen heupstraps opzitten, leuk...maar als je met een heli of vliegtuig opereerd heb je die zowiezo achter op je rugzak gebonden. en veel rugzakken die zelf worden aangeschaft beschikken ook niet over die heupband.
Ik heb nog altijd nergens een officieel document gevonden waar het instaak dat het is afgekeurd...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |