quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
Belgen pakken het hendiger aan:
[ afbeelding ]
ja bij mij is al een pak kleenex opquote:
Mijn dekbed is net gebroken toen ik het op de grond gooidequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja bij mij is al een pak kleenex op
Ze verkopen kanker?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:19 schreef LesStroud het volgende:
Kanker is heul niet leuk. Me dunkt dat je tieten nodig hebt om dat spul nog een beetje aan de man te brengen.
Ah oke. Dat is ongeveer 90% van alle reclame op TV.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Ts had het over kanker-reclames.
Met van die heerlijke uitgelubberde tepels en van die grote roze kringen eromheen.quote:
Sowiso al die borstkanker acties. Pure egotripperij. Gezellig hoor, maar er is nog nooit iemand beter geworden van fietstochten, tijdschriften of wandelingen en wat ze allemaal niet organiserenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:30 schreef Noway666 het volgende:
Zelfs die ex-patienten die walgen van de pink-ribbon media-geile spotjes.![]()
Hun zitten met allemaal verminkte of afgezette tieten, komen ze met de mooiste tietjes op dat onderwerp in spotjes, tja dan wordt je toch wel jaloers en geconfronteerd.![]()
Wat loop jij nou serieus te wezen in een topic dat gaat over tieten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:24 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop mijne nog een tijd te behouden.
Lijkt me een vreselijke ziekte.
die vriend pakt d'r tieten trouwens vol langs achter he in die reclame, lekker vrouwvriendelijk hehequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat loop jij nou serieus te wezen in een topic dat gaat over tieten.
(Zijn ze de moeite waard trouwens? Pics?)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:27 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Met van die heerlijke uitgelubberde tepels en van die grote roze kringen eromheen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:24 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop mijne nog een tijd te behouden.
Lijkt me een vreselijke ziekte.
What ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef Zith het volgende:
jammer dat ze alleen een bejaarde en een volwassen hebben genomen, ik mis de tetten van een 14jarig meisje
Inderdaad, FA moet terug met die reclames!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:58 schreef Farenji het volgende:
Fa had vroeger altijd van die reclames waar regelmatig ook behoorlijk wat tieten in voorkwamen! Die echte Fa Frisheid!
Waar zijn die gebleven?
borstkanker komt veel meer voor. Ow en mannen kunnen ook borstkanker krijgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:33 schreef Zith het volgende:
lol vrouwen en hun angst voor borstkanker![]()
Ik bibber ook voor teelbalkanker hoor
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef Zith het volgende:
jammer dat ze alleen een bejaarde en een volwassen hebben genomen, ik mis de tetten van een 14jarig meisje
ben jij pedo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef Zith het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef Zith het volgende:
Die rechter is groterquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
Belgen pakken het hendiger aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Mijn dekbed is net gebroken toen ik het op de grond gooide
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |