quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
Belgen pakken het hendiger aan:
[ afbeelding ]
ja bij mij is al een pak kleenex opquote:
Mijn dekbed is net gebroken toen ik het op de grond gooidequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja bij mij is al een pak kleenex op
Ze verkopen kanker?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:19 schreef LesStroud het volgende:
Kanker is heul niet leuk. Me dunkt dat je tieten nodig hebt om dat spul nog een beetje aan de man te brengen.
Ah oke. Dat is ongeveer 90% van alle reclame op TV.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Ts had het over kanker-reclames.
Met van die heerlijke uitgelubberde tepels en van die grote roze kringen eromheen.quote:
Sowiso al die borstkanker acties. Pure egotripperij. Gezellig hoor, maar er is nog nooit iemand beter geworden van fietstochten, tijdschriften of wandelingen en wat ze allemaal niet organiserenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:30 schreef Noway666 het volgende:
Zelfs die ex-patienten die walgen van de pink-ribbon media-geile spotjes.![]()
Hun zitten met allemaal verminkte of afgezette tieten, komen ze met de mooiste tietjes op dat onderwerp in spotjes, tja dan wordt je toch wel jaloers en geconfronteerd.![]()
Wat loop jij nou serieus te wezen in een topic dat gaat over tieten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:24 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop mijne nog een tijd te behouden.
Lijkt me een vreselijke ziekte.
die vriend pakt d'r tieten trouwens vol langs achter he in die reclame, lekker vrouwvriendelijk hehequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat loop jij nou serieus te wezen in een topic dat gaat over tieten.
(Zijn ze de moeite waard trouwens? Pics?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |