Shit, I smiled.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Het waren zeker kinderpostzegels
precies, lemming/hoax dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:31 schreef Sackboy het volgende:
Er zitten toch altijd tandjes in? Aan de zijkanten enzo.
Postzegels horen toch tanden te hebben?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:29 schreef canin het volgende:
Nu heb ik hier dus een postzegels met allemaal tandjes erin. Zou deze nog wat waard zijn?
Nee, het is er eentje uit 1973 (van zoveel jaar nederlandse antillen)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Het waren zeker kinderpostzegels
Misschien geeft in dat geval de tandenfee er nog wat voor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
als zn melktandjes er in zitten is hij ineens 2 keer de helft meer waard!!!
Obvious lemmingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef canin het volgende:
[..]
Nee, het is er eentje uit 1973 (van zoveel jaar nederlandse antillen)
Sowieso, mensen die dingen verzamelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:43 schreef Daniel1976 het volgende:
mensen die nog postzegels verzamelen![]()
![]()
![]()
Ik verzamel posts op FOK!.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die dingen verzamelenAutistengedoe
Ja, je zal toch maar een hobby hebben hè. Wat een levenloos figuur ben je dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, je zal toch maar een hobby hebben hè. Wat een levenloos figuur ben je dan.
Kan je veel beter al je vrije uurtjes achter FOK! verslijten, of niet dan
Ga je hier wat aan doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:05 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
achja, ik weet nog goed dat toen ik 8 was en er een kind van 3 op bezoek kwam. Die had heel mijn lego-dorp kapot gemaakt en alle huisjes waren vernield
Dit dus!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:47 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Vijf jaar en dan random dingen in je mond steken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn topic bestond 21 minuten eerder......quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:01 schreef rietjeszuiger het volgende:
Kind slikt gouden tientje in
hoax!al was dat al vrij duidelijk.
Dit heet collectioneren, ook bij dieren is het inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
sorry, niet gezienquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:06 schreef canin het volgende:
[..]
Mijn topic bestond 21 minuten eerder......
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:31 schreef Sackboy het volgende:
Er zitten toch altijd tandjes in? Aan de zijkanten enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |