uiteraerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelukkig mag je het wel tikken.
Ik mag momenteel niet klagen geloof ik, behalve dat ik nog boodschappen moet doen het het huis opruimen, maar goed daar heb ik weekend voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
uiteraerd
alles goed?
Vlarp, door jouw schuld heb ik dus vanacht gedroomd dat ik moest werken
Wat heb ik nou weer gedaan!?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
Vlarp, door jouw schuld heb ik dus vanacht gedroomd dat ik moest werken
voor t huis heb ik een moederquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mag momenteel niet klagen geloof ik, behalve dat ik nog boodschappen moet doen het het huis opruimen, maar goed daar heb ik weekend voor.
Dus je voelt nog niet de enorme dwang weg te moeten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
voor t huis heb ik een moeder![]()
ze weigerd alleen steevast mn ondergoed te strijken.. "Die zitten zo strak dat de kreukels er vanzelf wel uit trekken" mijn moeder snapt er soms zo weinig van..
en de boodschappen.. hmmz.. die doet ze ook, ze neemt dan wel weer elke dag een pak stroopwafels voor me mee!![]()
dat maakt t strijken dan weer goed
God, gaat dat zo makkelijk bij jou?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had dus gedroomd dat ik verhuizer was
Op een gegeven moment dan komt dat moment vanzelf hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus je voelt nog niet de enorme dwang weg te moeten?
toedeloequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Retourchercherpost! et au revoir!
www.ikkannietslapen.nl, ThaErik, iets voor jou?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Retourchercherpost! et au revoir!
Ik hou d'r zo vanquote:
Ik zal er eens een keer naar kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
www.ikkannietslapen.nl, ThaErik, iets voor jou?
Je ondergoed strijken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
voor t huis heb ik een moeder![]()
ze weigerd alleen steevast mn ondergoed te strijken.. "Die zitten zo strak dat de kreukels er vanzelf wel uit trekken" mijn moeder snapt er soms zo weinig van..
en de boodschappen.. hmmz.. die doet ze ook, ze neemt dan wel weer elke dag een pak stroopwafels voor me mee!![]()
dat maakt t strijken dan weer goed
Nou geen telefoonnummersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je weet wet wat scharrels altijd bij jou laten slingeren.
Het is van kostbaar materiaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maak je het zo vies dan Erik?
Ja, dat bedoelde ik ookquote:
Dat is toch koffiemelk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:32 schreef Sunjammer het volgende:
met goudband?
Geen idee. Zit niet in de koffiemelkscene.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is toch koffiemelk?
De kroonjuwelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Al het bovenstaande. Alleen het beste voor de kroonjuwelen, toch?
De oogverblindende stilte zegt genoeg, gok ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:45 schreef Vlarp het volgende:
Iemand ervaring trouwens met www.werkspot.nl ?
Beter dan oorverdovende helderheidquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De oogverblindende stilte zegt genoeg, gok ik?
Je zoekt en klushunk?quote:
Nou ja, ik zie mezelf nog niet een sleuf in de muur frezen om leidingen weg te werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zoekt en klushunk?
*roept de overbuurman Dizer*
Geen idee, maar wel mensen die verstand hebben van klussen en misschien van die website gehoord hebben of je advies kunnen geven.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie mezelf nog niet een sleuf in de muur frezen om leidingen weg te werken
Ik probeer serieus te doen ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Iets met sleuven en tegen de muur omhoog en bij jou kwam in me op, maar ik hield me in.
Je komt dus helpen klussen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Sorry hooooor!
You bring out the worst in me!
Worst in je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Sorry hooooor!
You bring out the worst in me!
nou nou zelfs ik weet dat ik een strijkijzer hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:08 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog nooit gestreken. Ik weet niet eens of we wel een strijkijzer hebben.
Alleen doe jij er niks meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nou nou zelfs ik weet dat ik een strijkijzer heb
dat zei ik toch nietquote:
Vind het geen gezicht als ik het huis uitga in een bv gekreukeld shirt, en ik zie het gelijk of het gewoon de kreukels van de dag zijn of niet gestrekenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:14 schreef wonderer het volgende:
Dingen kreukelen toch weer als je ze aanhebt, wat is het punt?
ik draag geen overhemden dus heb nergens last vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind het geen gezicht als ik het huis uitga in een bv gekreukeld shirt, en ik zie het gelijk of het gewoon de kreukels van de dag zijn of niet gestreken
ja maar je hebt wel gestrijkte t-shirts aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik draag geen overhemden dus heb nergens last van
Gestrekenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar je hebt wel gestrijkte t-shirts aan
wie gaat zijn t-shirts nou strijken danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar je hebt wel gestrijkte t-shirts aan
al mijn t-shirts liggen gestreken in de kast (zo beter wonderer)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie gaat zijn t-shirts nou strijken dan
maar daar heb jij iemand voor die dat doetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
al mijn t-shirts liggen gestreken in de kast (zo beter wonderer)
jij toch ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar daar heb jij iemand voor die dat doet
jij doet zelf de was etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mn moeder/vader zijn niet gek![]()
zie je wel, en nu ga ik weg, de stad in en borrelen en dan eten en dan uitquote:
maar never nooit niet dat ze mijn t-shirt gaan strijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je wel, en nu ga ik weg, de stad in en borrelen en dan eten en dan uitVeel plezier vanavond, hoop dat je oranje ziet
typoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je t-shirt? Je hebt er maar één?
Precies. Ik strijk amper iets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:14 schreef wonderer het volgende:
Dingen kreukelen toch weer als je ze aanhebt, wat is het punt?
Kan ik de 17e trouwens bij jou blijven slapen of wordt dat lastig omdat jij ook niet thuis slaapt?quote:
Ja ik weet dus niet wat de bedoeling is, of we bij TMM slapem.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan ik de 17e trouwens bij jou blijven slapen of wordt dat lastig omdat jij ook niet thuis slaapt?
er is niets de bedoeling, al verwach ik wel dat we sávonds de stad nog in zouden gaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet wat de bedoeling is, of we bij TMM slapem.
Maar anders kan 't gewoon hoor
Nou ja, mijn punt is dus dat ik om half tien de trein uit Eindhoven wil hebben. Als ik vanuit nuenen moet komen, duurt dat alleen maar langer en ik weet niet zeker hoe de bussen op zondagochtend rijden enzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet wat de bedoeling is, of we bij TMM slapem.
Maar anders kan 't gewoon hoor
waarvoor?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Waarom heb ik weer geen uitnodiging gehad?
Long time no see; alles goed met de heren?
Ik krijg nog verzendkosten van je, van die shampoo van een half jaar terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
maar wil je dat ik een plekje voor je vrij maken dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Oh echt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg nog verzendkosten van je, van die shampoo van een half jaar terug
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik zelfs: $ 8,32!Nú nog stééds?!
EUR 6,75quote:
Oke nou mail me je bankgegevens maar dan maak ik het vandaag nog over, ik had echt geen idee dat ik je nog geld verschuldigd wasquote:
Het geeft niet. Ik vergat het ook steeds te zeggen verder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oke nou mail me je bankgegevens maar dan maak ik het vandaag nog over, ik had echt geen idee dat ik je nog geld verschuldigd was
(voor degene die dit lezen, scroll even naar boven voordat je conclusies trekt!)
Haha nou ik ben nu over gegaan op shampoo/conditioner zonder silliconen erin, dat bevalt beter voor m'n haar:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het geeft niet. Ik vergat het ook steeds te zeggen verder.
Bevalt het spul eigenlijk (het zal wel op zijn inmiddels?).
Ow hey, shampooboy!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als we toch de stad ingaan zijn we in Eindhoven en blijf ik dus in Eindhoven slapen en kun je dus hier slapenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, mijn punt is dus dat ik om half tien de trein uit Eindhoven wil hebben. Als ik vanuit nuenen moet komen, duurt dat alleen maar langer en ik weet niet zeker hoe de bussen op zondagochtend rijden enzo.
Wil je even woelen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:01 schreef Waxxer het volgende:
Hee Ang3l erbij, dan wordt het hier inene wel een blonde krullenboel zeg!Krullenbollen!
Ik las het in het non-shampoo topic ja. Mooie bosquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haha nou ik ben nu over gegaan op shampoo/conditioner zonder silliconen erin, dat bevalt beter voor m'n haar:
http://i38.tinypic.com/2jev7f5.jpg
=)
Dus ze zitten nog voor 3/4 vol
quote:
*woelt* *probeert vingers uit klitten te bevrijden*quote:
ik weet dus niet waarvoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar wil je dat ik een plekje voor je vrij maken dan?
die heb ik niet veel hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
*woelt* *probeert vingers uit klitten te bevrijden*
ik evenminquote:
Geen klit? Misschien maar beter ookquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen klit? Misschien maar beter ook
Is da met Leighton Meester?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Best mooi, en triest, en een beetje vreemd.
ze lijkt er wel op. vandaarquote:
Dat is Julianne Moore!!!!quote:
Ja op die foto wel ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Best mooi, en triest, en een beetje vreemd.
Nja, plat en doodquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:04 schreef wonderer het volgende:
We nemen de TT wel redelijk letterlijk, huh?
Mr.O ik heb me aan die dag-zonder-zeiken gehouden heurquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Je gaat ook dood, maar niet nu. En ik denk dat het de herfst is ofzo. De dagen beginnen en eindigen te donker.
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, daar kan ik je niet bij helpen. (Niet dat ik bij de rest zo'n goede hulp ben).
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen, de hoofdpijn, de zus die alleen maar over 'r "vriend" kan praten steeds, mijn eigen mentale welzijn...
trut.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:28 schreef MisterO het volgende:
Even teruggelezen, je hebt je best gedaan, dat is mij zeker opgevallen![]()
Maar hoe noem jij dit dan?![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Hm, ik heb ook een nieuwe cameraquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou je willen vragen: zou je het leuk vinden door mij gefotografeerd te worden?Da's nr 2 al na de eerste sessie
quote:
Je mist volledig de PI's! En die laatste was na de 24 uurquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:28 schreef MisterO het volgende:
Even teruggelezen, je hebt je best gedaan, dat is mij zeker opgevallen![]()
Maar hoe noem jij dit dan?![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Pi'squote:Op zondag 11 oktober 2009 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mist volledig de PI's! En die laatste was na de 24 uur.
Die kleine plaatjes, naast je posticon die de meeste mensen vergeten (en er dus een blauw papiertje staat), zoals hier een SupermanS.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Pi'sooow ok, die laatste reken ik dan niet mee
Nou daaromquote:
Ah die dingen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kleine plaatjes, naast je posticon die de meeste mensen vergeten (en er dus een blauw papiertje staat), zoals hier een SupermanS.
Ben er niet echt iets mee opgeschoten, dat ik het niet uitspreek betekent niet dat het er niet is he, meneer de struisvogel-ik-steek-liever-mijn-kop-in-het-zandquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah die dingen.
En hoe vond je het, een dag positief doen?
quote:
He, ik zeg nergens dat ik problemen uit de weg ga! Als ik een probleem heb, probeer ik die zo goed mogelijk op te lossenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben er niet echt iets mee opgeschoten, dat ik het niet uitspreek betekent niet dat het er niet is he, meneer de struisvogel-ik-steek-liever-mijn-kop-in-het-zand.
Erg fijnquote:maar in de loop van de ochtend neemt de bewolking van het noorden uit toe en komen er buien tot ontwikkeling, waarbij ook onweer mogelijk is. De maximumtemperatuur ligt rond 14 graden. De noordwestelijke wind trekt aan en wordt boven land matig tot vrij krachtig
Hee mag ik ook eens zeikenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar dat is een heul ander soort probleem dan dat mijn dramatiek altijd is.
Ga nou maar gewoon Florence + The Machine luisteren jij!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Joanna Newsom. De stem is... apart en even wennen, maar ik vind het toch tof
.
Ik zal ze eerst naar jou sturen, de foto's, dan kun je ze fotosoepenquote:
Oh ik hoef ze niet per se te photoshoppen, als de echt oncharmante maar niet zo publiekelijk zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal ze eerst naar jou sturen, de foto's, dan kun je ze fotosoepen
Reacties na de tijd:quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal ze eerst naar jou sturen, de foto's, dan kun je ze fotosoepen
Ja Rabbit Heart is wel leukquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:31 schreef Skeletor het volgende:
Hallooooo, is dit een homo afwerkplaats??
Nee joh, die is 3 topics verder!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:31 schreef Skeletor het volgende:
Hallooooo, is dit een homo afwerkplaats??
quote:
Hey vampire diaries kijker!quote:
haterquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee joh, die is 3 topics verder!
Je mag die van mijn shoot wel soepenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik hoef ze niet per se te photoshoppen, als de echt oncharmante maar niet zo publiekelijk zijn.
Hey die-ene-vrouw-herkennerd!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet wat iedereen denkt hoor, maar Ang3ls woorden zijn niet de wet. Die zelfbenoemde queen is niet zo machtig als dat ze zich voordoet.
Kan niet nu, want op mijn laptop zit geen photoshopquote:
Ja dat weten wij allemaal. Maar die ene bezoekert nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet wat iedereen denkt hoor, maar Ang3ls woorden zijn niet de wet. Die zelfbenoemde queen is niet zo machtig als dat ze zich voordoet.
Queen, icequeen, poteto potato. Feit is dat global warming een bitch is voor zijige typetjes als jijquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet de zelfbenoemde queen van dit optic, ik ben slechts de zelfbenoemde icequeen.
Dat ik de queen van dit topic zou zijn kwam toch ècht uit andere monden jongeman.
Merk er niks van. Ben weer heerlijk dichtgevroren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Queen, icequeen, poteto potato. Feit is dat global warming een bitch is voor zijige typetjes als jij.
Good for you!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Merk er niks van. Ben weer heerlijk dichtgevroren.
Ik kan niet tegen Oprah.quote:
No you don't.quote:
Die deur ging open ik dacht meteen "Maar godnondeju nog an toe! Da's Whitley Gilbert van Swayne Wayne!"quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No you don't.
You think I declared myself queen of this crap.
That shows you have NO idea what I'm all about.
Het waren grapjesquote:
We love He-Manquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:55 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Waar heb je me nou weer naar toegelokt, gekke homolokker!
quote:
Ik ben iig voor de underdog, as always!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No you don't.
You think I declared myself queen of this crap.
That shows you have NO idea what I'm all about.
Je zei zelf dat je gay wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:55 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Waar heb je me nou weer naar toegelokt, gekke homolokker!
Hahaha ik dacht meteen: Heeeeeeey dat is dat Caitlin, het tijdelijke secreet uit Melrose Place!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die deur ging open ik dacht meteen "Maar godnondeju nog an toe! Da's Whitley Gilbert van Swayne Wayne!"
Je denkt zeker dan Ang3l de underdog isquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef Skeletor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben iig voor de underdog, as always!
Daar ben ik nog niet over uit! Ken jullie beide niet...quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt zeker dan Ang3l de underdog is?
Melrose Place 2009?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:58 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht meteen: Heeeeeeey dat is dat Caitlin, het tijdelijke secreet uit Melrose Place!
vreselijk jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:54 schreef Ang3l het volgende:
"Damn she's a sexy chick"
Sneu. Zelfs 't nummer Sexy Bitch van Guetta & Akon is gecensureerd in de USA.
Het heet daar dus ook gewoon echt Sexy Chick.
Nee de oude Melrose place! I'm that old!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Melrose Place 2009?
Daar ben ik pas bij afl 4
Hallo die ken ik ook nog wel hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:11 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nee de oude Melrose place! I'm that old!!![]()
Ja dat was leuk om te zienquote:Nieuwe Melrose kijk ik ook, maar alleen omdat Sydney en Michael erin zitten![]()
Ik ben nu bij 4. Dus geen idee nog.quote:Ooooh en Jane en Jo hebben ook een gastrol. Jane was al in episode 4 toch? En Amanda komt ergens in November![]()
I feel so gay right now
Ik heb alles wel gezien, en kijk het de laatste tijd zelfs opnieuw als ik niks te doen hebquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:19 schreef Ang3l het volgende:
Hallo die ken ik ook nog wel hoor
maar daar heb ik niet alles van gevolgd.
Jaaa uiteraard, Bree en Tom aka Kimberly en Mattquote:Ja dat was leuk om te zien
Maar kijk je dan ook Desp Housewives vanwege Bree?
Ow dan zeg ik maar niks meer, anders spoiler ik misschien voor jequote:Ik ben nu bij 4. Dus geen idee nog.
NEEEEEEEEEEEE!! Ow god im sooooooooo sorrryyyyyyyquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bij DHW pas bij S3
Dus daar spoiler je al, wgegege
jij bent ook geen luilakquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al láng wakker.
Het is je vergeven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:48 schreef Skeletor het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE!! Ow god im sooooooooo sorrryyyyyyy![]()
![]()
Ik zeg maar niks meer
nee net wakkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:21 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen ligt nog in bed? of naar de kerk?
hee schoonheid hoe is het met de liefde ?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hee schoonheid hoe is het met de liefde ?
nog ergens speciaal heen geweest of alleen maar gereden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey
![]()
jeje, ja goed goed.
gister heel de dag met auto weggeweest
reed bijna nog naar portugal
de Sierra norte, is een natuurgebied/berg gebied in het noorden van sevilla/huelva, beetje rondgelopen, gegeten , en vanaf daar naar huelva gereden aan de westkust, tegen portugal aan zo een beetje..en toen weer terug naar sevi. soort van driehoek gereden zeg maarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog ergens speciaal heen geweest of alleen maar gereden?
ok leuk gehad dus?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
de Sierra norte, is een natuurgebied/berg gebied in het noorden van sevilla/huelva, beetje rondgelopen, gegeten , en vanaf daar naar huelva gereden aan de westkust, tegen portugal aan zo een beetje..en toen weer terug naar sevi. soort van driehoek gereden zeg maar
yessirquote:
Was je van plan op bezoek te komenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey
![]()
jeje, ja goed goed.
gister heel de dag met auto weggeweest
reed bijna nog naar portugal
Ik denk onbewust hoorde ik je lokroepquote:
je had wel een pary gehad als je hier was gisterenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik denk onbewust hoorde ik je lokroep
hehe ja? where'd you go?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je had wel een pary gehad als je hier was gisteren
oh gewoon uit en een gast wou R versieren, ik heb me echt rotgelachenquote:
hoezo, was ie zo slecht had ie niet door dat juliie bij elkaar hoorden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh gewoon uit en een gast wou R versieren, ik heb me echt rotgelachen
flink wezen stappen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef Keukenkast het volgende:
Jezus H. Christ.
Wat heb ik het druk gehad
OMGquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zag je nog op tv
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zag je nog op tv
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft
Very much so.quote:
He W.quote:
Niet zo ver wegens gebrek aan goede microfoonquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He W.
que tal?
hoe ver zijn we met de spaanse lessen?
hij wist niet dat we bij elkaar hoorden en hing de hele tijd ron R. en maar zijn arm erom heen, dansen en proberen te kussen totdat R zei oh nu moet ik naar mmijn boyfriendquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo, was ie zo slecht had ie niet door dat juliie bij elkaar hoorden?
ach, het enige wat je moet weten van een andere taal is: "ja/nee" en "natuurlijk ben je een hot bitch"quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet zo ver wegens gebrek aan goede microfoon
somebody was hitting on ur boyfriend?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij wist niet dat we bij elkaar hoorden en hing de hele tijd ron R. en maar zijn arm erom heen, dansen en proberen te kussen totdat R zei oh nu moet ik naar mmijn boyfriend
nee, hoewel ik wel even iemand buiten had gezien die het misschien kon zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
je oranje t-shirt jongen nog gespot gisteren/
das valsquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij wist niet dat we bij elkaar hoorden en hing de hele tijd ron R. en maar zijn arm erom heen, dansen en proberen te kussen totdat R zei oh nu moet ik naar mmijn boyfriend
let maar op! je komt em wel tegen when u least expected.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, hoewel ik wel even iemand buiten had gezien die het misschien kon zijn
Yep. Best geavanceerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach, het enige wat je moet weten van een andere taal is: "ja/nee" en "natuurlijk ben je een hot bitch"
je moet de woorden nazeggen?
maar als je ze fout uitspreekt, geeft ie dat dan ook aan?
Dus dat is ook jouw toekomst?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
o, die zanger (and i'm using the term loosley) van Boyzone is dood.
toch wel erg zo jong. Zal wel door de vim and shit komen. allegedly!![]()
Ik zal het wel zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
let maar op! je komt em wel tegen when u least expected.
Was ook niet zo'n super avond verderquote:nog wel wat anders gescoord? o wacht ff, heterokroeg, right?![]()
Voor NUNO maakt dat niet uit
Maar zo weet je het wel of je goed uitspreekt.quote:
Nee, want mijn tweede album scoorde wél goed. Met de hitsingles, I wanna be bad en Prince Charming.quote:
ja dat zeggen ze allemaal. Popje...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, want mijn tweede album scoorde wél goed. Met de hitsingles, I wanna be bad en Prince Charming.![]()
Of bedoelde je dat niet?
Nee, popje, i know when to stop.
Latijns amerika en nee, er woont niks in de buurt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar zo weet je het wel of je goed uitspreekt.
Heb je Spanjaarden in de buurt wonen?
Wat voor Spaans leer je eigenlijk?
kamervragen, kamervragen..
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze allemaal. Popje...
Maar goed
o das wel jammer. Want zo leer je het nog sneller.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Latijns amerika en nee, er woont niks in de buurt.
Yeah... nou ja, het staat op mijn pc dus als ik een keer een nieuwe microfoon heb, komt dat ook wel weer goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das wel jammer. Want zo leer je het nog sneller.
heb vroeger bijna twee jaar in Frankrijk gewoond. En ik pikte dat echt heel snel op. Misschien ook wel dat ik spaans kan.
Ja maar daar lag het niet aanquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:23 schreef mike_hunt het volgende:
hoezo dat?
heb je weer getracht te dansen?![]()
![]()
daar ook al? waar heb je nog meer gewoond?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das wel jammer. Want zo leer je het nog sneller.
heb vroeger bijna twee jaar in Frankrijk gewoond. En ik pikte dat echt heel snel op. Misschien ook wel dat ik spaans kan.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja maar daar lag het niet aan
Nergens meer. Spanje, Engeland, Frankrijk, Nederland en hier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar ook al? waar heb je nog meer gewoond?
frankrijk en engeland nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nergens meer. Spanje, Engeland, Frankrijk, Nederland en hier.
maar dat wist je toch al?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:48 schreef mike_hunt het volgende:
Misschien iets voor MisterO?![]()
![]()
![]()
Woningzoekstudenten! Dakloze krakerts! DSB-rekeninghouders! We hebben een leuk appartementje in de aanbieding, hartje 020, rustig straatje, 20,- euro per maand gas en licht en GEEN huur. Kleine bijkomstigheid: er woont al iemand in dit pand. Namelijk een 38-jarige intellectueel die dringend op zoek is naar interessant gezelschap. "It doesn’t matter which race you are. The most important thing is that we get on well, so our personalities should match." Meneer is hogeropgeleid, rookt niet, is schoon op zichzelf en houdt van films kijken. Ook heeft hij een baan dus overdag heb je het rijk alleen. Als het bedtijd is staat er een stretcher in de woonwaker op je te wachten, òf je mag bij de intellectueel in bed. Uiteraard alles geheel vrijblijvend en zonder verdere verplichtingen: "Let me be clear that I like men, but you don’t need to have s*x with me. The reason I make this offer is that I enjoy the company of a pleasant intelligent decent young man." Reageren na de inlog!
goed gedaan jongenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef MisterO het volgende:
Ik ben wel een pleasant intelligent decent young man![]()
maar ik ga nu eerst rusten, ik ben kaputos van het hardlopen in Groningen.
Recordtijd
Kan je inmiddels niet bij SAJ intrekken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:53 schreef MisterO het volgende:
Ik ben wel een pleasant intelligent decent young man![]()
maar ik ga nu eerst rusten, ik ben kaputos van het hardlopen in Groningen.
Recordtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |