hehe ja? where'd you go?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je had wel een pary gehad als je hier was gisteren
oh gewoon uit en een gast wou R versieren, ik heb me echt rotgelachenquote:
hoezo, was ie zo slecht had ie niet door dat juliie bij elkaar hoorden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh gewoon uit en een gast wou R versieren, ik heb me echt rotgelachen
flink wezen stappen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef Keukenkast het volgende:
Jezus H. Christ.
Wat heb ik het druk gehad
OMGquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zag je nog op tv
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zag je nog op tv
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft
Very much so.quote:
He W.quote:
Niet zo ver wegens gebrek aan goede microfoonquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He W.
que tal?
hoe ver zijn we met de spaanse lessen?
hij wist niet dat we bij elkaar hoorden en hing de hele tijd ron R. en maar zijn arm erom heen, dansen en proberen te kussen totdat R zei oh nu moet ik naar mmijn boyfriendquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo, was ie zo slecht had ie niet door dat juliie bij elkaar hoorden?
ach, het enige wat je moet weten van een andere taal is: "ja/nee" en "natuurlijk ben je een hot bitch"quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet zo ver wegens gebrek aan goede microfoon
somebody was hitting on ur boyfriend?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij wist niet dat we bij elkaar hoorden en hing de hele tijd ron R. en maar zijn arm erom heen, dansen en proberen te kussen totdat R zei oh nu moet ik naar mmijn boyfriend
nee, hoewel ik wel even iemand buiten had gezien die het misschien kon zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
je oranje t-shirt jongen nog gespot gisteren/
das valsquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij wist niet dat we bij elkaar hoorden en hing de hele tijd ron R. en maar zijn arm erom heen, dansen en proberen te kussen totdat R zei oh nu moet ik naar mmijn boyfriend
let maar op! je komt em wel tegen when u least expected.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, hoewel ik wel even iemand buiten had gezien die het misschien kon zijn
Yep. Best geavanceerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach, het enige wat je moet weten van een andere taal is: "ja/nee" en "natuurlijk ben je een hot bitch"
je moet de woorden nazeggen?
maar als je ze fout uitspreekt, geeft ie dat dan ook aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |