Beter dan oorverdovende helderheidquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De oogverblindende stilte zegt genoeg, gok ik?
Je zoekt en klushunk?quote:
Nou ja, ik zie mezelf nog niet een sleuf in de muur frezen om leidingen weg te werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zoekt en klushunk?
*roept de overbuurman Dizer*
Geen idee, maar wel mensen die verstand hebben van klussen en misschien van die website gehoord hebben of je advies kunnen geven.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie mezelf nog niet een sleuf in de muur frezen om leidingen weg te werken
Ik probeer serieus te doen ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Iets met sleuven en tegen de muur omhoog en bij jou kwam in me op, maar ik hield me in.
Je komt dus helpen klussen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Sorry hooooor!
You bring out the worst in me!
Worst in je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Sorry hooooor!
You bring out the worst in me!
nou nou zelfs ik weet dat ik een strijkijzer hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:08 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog nooit gestreken. Ik weet niet eens of we wel een strijkijzer hebben.
Alleen doe jij er niks meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nou nou zelfs ik weet dat ik een strijkijzer heb
dat zei ik toch nietquote:
Vind het geen gezicht als ik het huis uitga in een bv gekreukeld shirt, en ik zie het gelijk of het gewoon de kreukels van de dag zijn of niet gestrekenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:14 schreef wonderer het volgende:
Dingen kreukelen toch weer als je ze aanhebt, wat is het punt?
ik draag geen overhemden dus heb nergens last vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind het geen gezicht als ik het huis uitga in een bv gekreukeld shirt, en ik zie het gelijk of het gewoon de kreukels van de dag zijn of niet gestreken
ja maar je hebt wel gestrijkte t-shirts aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik draag geen overhemden dus heb nergens last van
Gestrekenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar je hebt wel gestrijkte t-shirts aan
wie gaat zijn t-shirts nou strijken danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar je hebt wel gestrijkte t-shirts aan
al mijn t-shirts liggen gestreken in de kast (zo beter wonderer)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie gaat zijn t-shirts nou strijken dan
maar daar heb jij iemand voor die dat doetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
al mijn t-shirts liggen gestreken in de kast (zo beter wonderer)
jij toch ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar daar heb jij iemand voor die dat doet
jij doet zelf de was etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mn moeder/vader zijn niet gek![]()
zie je wel, en nu ga ik weg, de stad in en borrelen en dan eten en dan uitquote:
maar never nooit niet dat ze mijn t-shirt gaan strijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je wel, en nu ga ik weg, de stad in en borrelen en dan eten en dan uitVeel plezier vanavond, hoop dat je oranje ziet
typoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je t-shirt? Je hebt er maar één?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |