Een very hard to get?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik ben wel benieuwd.
Ik heb ergens een vermoeden maar dat hou ik ff voor me.
Even kijken of mijn sonar nog werkt
Hij gaf zelf de bindingsangst al toe toen ik hem confronteerde, dus als er meer verhaal is dan is 't dat niet.quote:
van mij mag ie hoor maar zijn baas zal er wel anders over denken jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
Nee
Je mag nog een hele dag werken namelijkMieters he
Ach je moet het positieve eruit halen!quote:
Arbeit macht freiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach je moet het positieve eruit halen!
Wat bereik je nou met slapen?Dit geeft toch veel meer voldoening!
Dat je uitgerust bent en dat je daarna je omgeving met open vizier en optimisme kunt benaderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar tijdens je slaap kun je niet FOK!en, tijdens je werk wel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat je uitgerust bent en dat je daarna je omgeving met open vizier en optimisme kunt benaderen
![]()
![]()
Echt nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt ook een TMM voor zulks ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:49 schreef Baltar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond in een heerlijk schoon en fris bed, de poets heeft vanochtend hetbed verschoond
Nee, ze wil het dorp niet uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft ze nog ruimte, en wil ze ook buiten de stadsgrenzen werken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |