Een very hard to get?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik ben wel benieuwd.
Ik heb ergens een vermoeden maar dat hou ik ff voor me.
Even kijken of mijn sonar nog werkt
Hij gaf zelf de bindingsangst al toe toen ik hem confronteerde, dus als er meer verhaal is dan is 't dat niet.quote:
van mij mag ie hoor maar zijn baas zal er wel anders over denken jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
Nee
Je mag nog een hele dag werken namelijkMieters he
Ach je moet het positieve eruit halen!quote:
Arbeit macht freiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach je moet het positieve eruit halen!
Wat bereik je nou met slapen?Dit geeft toch veel meer voldoening!
Dat je uitgerust bent en dat je daarna je omgeving met open vizier en optimisme kunt benaderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar tijdens je slaap kun je niet FOK!en, tijdens je werk wel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat je uitgerust bent en dat je daarna je omgeving met open vizier en optimisme kunt benaderen
![]()
![]()
Echt nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij hebt ook een TMM voor zulks ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:49 schreef Baltar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond in een heerlijk schoon en fris bed, de poets heeft vanochtend hetbed verschoond
Nee, ze wil het dorp niet uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft ze nog ruimte, en wil ze ook buiten de stadsgrenzen werken ?
heb ik al, gelukkig welquote:
ja uit met de boys gisteravondquote:
Maar als er niet een (half)naakte god op je ligt te wachten, dan is het toch heul nie leuk te gaan slapen? Dan kun je dus beter blijvenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt nietAls ik iets lekker vind dan is 't wel slapen
Liefst tegen iemand aanlekker warm!
nope, zo druk als een hoer op 2e pinksterdagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:36 schreef Nuno_G het volgende:
het is stil hier vanmiddag, iedereen vrij en op het terras of zo
Nee hoor. Warme dekens zonder naakte vent zijn ook fijn!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar als er niet een (half)naakte god op je ligt te wachten, dan is het toch heul nie leuk te gaan slapen? Dan kun je dus beter blijvenwerken
het is vrijdag dus alles laten liggen tot maandagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope, zo druk als een hoer op 2e pinksterdag
als er een halfnaakte god naast je ligt denk ik niet gelijk aan slapenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar als er niet een (half)naakte god op je ligt te wachten, dan is het toch heul nie leuk te gaan slapen? Dan kun je dus beter blijvenwerken
Reikt Xiance een beker warme chocolademelk met slagroom aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:52 schreef Xiance het volgende:
ITS ALL COMMING BAAAAAAAAAACK TO MEEEEEEEE NOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Xiance zet Celine in en begint keihard mee te blééren, want dat helpt
het loopt nu al over de schoentjes, en maandag is het vast alleen nog maar ergerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is vrijdag dus alles laten liggen tot maandag
je bent fantastischquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt Xiance een beker warme chocolademelk met slagroom aan
ja straks mag ik ook weer vol aan de bakquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het loopt nu al over de schoentjes, en maandag is het vast alleen nog maar erger
Goedemorgen slet, bitch en handtasquote:
wat een vleierij weer.quote:
ik ben zo lief vandaagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een vleierij weer.
U know, flattery will get you everywhere.
he kerelquote:
waarom is het geen geweldige dag? Tis bijna weekend? of zit je in een dip?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben zo lief vandaaghet is zo'n geweldige dag, oh nee juist niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |