No you don't.quote:
Die deur ging open ik dacht meteen "Maar godnondeju nog an toe! Da's Whitley Gilbert van Swayne Wayne!"quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No you don't.
You think I declared myself queen of this crap.
That shows you have NO idea what I'm all about.
Het waren grapjesquote:
We love He-Manquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:55 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Waar heb je me nou weer naar toegelokt, gekke homolokker!
quote:
Ik ben iig voor de underdog, as always!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No you don't.
You think I declared myself queen of this crap.
That shows you have NO idea what I'm all about.
Je zei zelf dat je gay wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:55 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Waar heb je me nou weer naar toegelokt, gekke homolokker!
Hahaha ik dacht meteen: Heeeeeeey dat is dat Caitlin, het tijdelijke secreet uit Melrose Place!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die deur ging open ik dacht meteen "Maar godnondeju nog an toe! Da's Whitley Gilbert van Swayne Wayne!"
Je denkt zeker dan Ang3l de underdog isquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef Skeletor het volgende:
[..]
[..]
Ik ben iig voor de underdog, as always!
Daar ben ik nog niet over uit! Ken jullie beide niet...quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt zeker dan Ang3l de underdog is?
Melrose Place 2009?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:58 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht meteen: Heeeeeeey dat is dat Caitlin, het tijdelijke secreet uit Melrose Place!
vreselijk jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:54 schreef Ang3l het volgende:
"Damn she's a sexy chick"
Sneu. Zelfs 't nummer Sexy Bitch van Guetta & Akon is gecensureerd in de USA.
Het heet daar dus ook gewoon echt Sexy Chick.
Nee de oude Melrose place! I'm that old!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Melrose Place 2009?
Daar ben ik pas bij afl 4
Hallo die ken ik ook nog wel hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:11 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nee de oude Melrose place! I'm that old!!![]()
Ja dat was leuk om te zienquote:Nieuwe Melrose kijk ik ook, maar alleen omdat Sydney en Michael erin zitten![]()
Ik ben nu bij 4. Dus geen idee nog.quote:Ooooh en Jane en Jo hebben ook een gastrol. Jane was al in episode 4 toch? En Amanda komt ergens in November![]()
I feel so gay right now
Ik heb alles wel gezien, en kijk het de laatste tijd zelfs opnieuw als ik niks te doen hebquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:19 schreef Ang3l het volgende:
Hallo die ken ik ook nog wel hoor
maar daar heb ik niet alles van gevolgd.
Jaaa uiteraard, Bree en Tom aka Kimberly en Mattquote:Ja dat was leuk om te zien
Maar kijk je dan ook Desp Housewives vanwege Bree?
Ow dan zeg ik maar niks meer, anders spoiler ik misschien voor jequote:Ik ben nu bij 4. Dus geen idee nog.
NEEEEEEEEEEEE!! Ow god im sooooooooo sorrryyyyyyyquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bij DHW pas bij S3
Dus daar spoiler je al, wgegege
jij bent ook geen luilakquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al láng wakker.
Het is je vergeven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:48 schreef Skeletor het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE!! Ow god im sooooooooo sorrryyyyyyy![]()
![]()
Ik zeg maar niks meer
nee net wakkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:21 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen ligt nog in bed? of naar de kerk?
hee schoonheid hoe is het met de liefde ?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hee schoonheid hoe is het met de liefde ?
nog ergens speciaal heen geweest of alleen maar gereden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey
![]()
jeje, ja goed goed.
gister heel de dag met auto weggeweest
reed bijna nog naar portugal
de Sierra norte, is een natuurgebied/berg gebied in het noorden van sevilla/huelva, beetje rondgelopen, gegeten , en vanaf daar naar huelva gereden aan de westkust, tegen portugal aan zo een beetje..en toen weer terug naar sevi. soort van driehoek gereden zeg maarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog ergens speciaal heen geweest of alleen maar gereden?
ok leuk gehad dus?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
de Sierra norte, is een natuurgebied/berg gebied in het noorden van sevilla/huelva, beetje rondgelopen, gegeten , en vanaf daar naar huelva gereden aan de westkust, tegen portugal aan zo een beetje..en toen weer terug naar sevi. soort van driehoek gereden zeg maar
yessirquote:
Was je van plan op bezoek te komenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hey
![]()
jeje, ja goed goed.
gister heel de dag met auto weggeweest
reed bijna nog naar portugal
Ik denk onbewust hoorde ik je lokroepquote:
je had wel een pary gehad als je hier was gisterenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik denk onbewust hoorde ik je lokroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |