ach joh ik half 6. kranten!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ga zo sporten. Ik ben altijd verdomd vroeg wakker (6 uur vanochtend)
Hey pst, je sig klopt niet.quote:
Het zou gebiedende wijs kunnen zijn.quote:
Kennen mensen van 17 dat wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou gebiedende wijs kunnen zijn.. Vrouwen die durven delen
.
En de ochtend is nog niet eens voorbijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:07 schreef nectarientje het volgende:
Damn wat ben ik goed bezig! Slaapkamer schoon, keuken schoon (op de vloer na dan), douche gepoetst, kattenbakspul gehaald dus die zijn over een kwartiertje ook spik en span en voor daarna een mangosapje, de krant en chocoladepepernoten![]()
En ja, mail van Air gelezen maar daar heb ik nu nog even niets aan, het was hier nu echt even oorlog
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:07 schreef nectarientje het volgende:
Damn wat ben ik goed bezig! Slaapkamer schoon, keuken schoon (op de vloer na dan), douche gepoetst, kattenbakspul gehaald dus die zijn over een kwartiertje ook spik en span en voor daarna een mangosapje, de krant en chocoladepepernoten![]()
En ja, mail van Air gelezen maar daar heb ik nu nog even niets aan, het was hier nu echt even oorlog
*is al moe van het lezen*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de ochtend is nog niet eens voorbijDamn woman
quote:
Hier is het droog dus als je in Haarlem foto's laat maken is het beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut, ben vergeten pasfoto's te laten maken en nu mag ik nog fijn de regen door fietsen om als een verzopen kat een foto te laten maken
Tegen de tijd dat ik inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier is het droog dus als je in Haarlem foto's laat maken is het beter.
Ik ben ook trots op je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit nu echt intens tevreden en trots op de bank. Zo eerst nog even mijn tas voor komend weekend pakken en dan mag ik echt de krant gaan lezen
Het lijkt hier droog te blijven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik inHaarlem
ben regent het daar wel
Hier is het nog droog, maar moet eerst douchen.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik had op die link gekeken van de sex SC
Ik wil er zo wat van zeggen nu
adem in, adem uit
Link? wat voor een link?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
adem in, adem uit
Het is hier nogal wisselvallig vandaag.quote:
Hier al de hele dag droog. Vanochtend al lekker gewandeld met mijn nichtjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is hier nogal wisselvallig vandaag.
Uncle Godt... klinkt best goed!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier al de hele dag droog. Vanochtend al lekker gewandeld met mijn nichtje
We zijn dan ook een goed Duo!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uncle Godt... klinkt best goed!
En wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef Q. het volgende:
Oeh, het is droog, snel naar de Jumbo voor het weer gaat regenen.
Pizzaquote:
Verkeerde accountquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pizza
Bier
Tissues
Daar kom je als vrijgezel het weekend wel mee door...
Kut!quote:
Je krijgt Titanic beelden terug als vrouw zijnde?quote:
Zo een ijsschots in je oog?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Pheno het volgende:
Je krijgt Titanic beelden terug als vrouw zijnde?
Dan heb je ook tissues nodigquote:
Wil je daarmee zeggen dat de ramp met de Titanic voorkomen had kunnen worden als ze genoeg tissues bij zich hadden gehad?quote:
Mits goed absorberende tissues. En duct tape, veel duct tape.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat de ramp met de Titanic voorkomen had kunnen worden als ze genoeg tissues bij zich hadden gehad?
ik heb hem ook nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben volgens mij de enige mens op aarde die die film nog nooit gezien heeft. Het einde is dan ook zo voorspelbaar
que?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
adem in, adem uit
Ik wel... Voorspel heeft nog nooit zo lang geduurd...quote:
Vrijgezelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pizza
Bier
Tissues
Daar kom je als vrijgezel het weekend wel mee door...
Niet te enthousiast, ik ben nog gewoon getrouwd.quote:
er lijkt me geen fuck aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel... Voorspel heeft nog nooit zo lang geduurd...
Loop ik weer hopeloos achter danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te enthousiast, ik ben nog gewoon getrouwd.Maar Q. is het bij mijn weten nog wel als je er eentje zoekt.
Wat? Voorspel?quote:
he's been there, didn't do it, so didn't get the t-shirt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te enthousiast, ik ben nog gewoon getrouwd.Maar Q. is het bij mijn weten nog wel als je er eentje zoekt.
Inglourious Basterds vond ik echt geweldig. Zelfs m'n vader lag in een deukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
er lijkt me geen fuck aan.
ik heb inglorious bastards ook nog niet gezien. zelfs mijn ouders hebben hem al gezien.
oh typo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inglourious Basterds vond ik echt geweldig. Zelfs m'n vader lag in een deuk
Ik weet niet wat het laatste is dat jij hebt gehoord...quote:
Dan moet je in de SEX SC zijn las ik net...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga me maar weer eens in Singles melden schijnbaar
Ik doe niet meer aan seksquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je in de SEX SC zijn las ik net...
Maar ook niet minder...quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ook niet minder...[/TranceptorTriangeljosti]
Misschien is een leuke negericon ook wat voor hem?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben trouwens je user icon een beetje zat Air...
If so, wie heb ik dan ontmoet die pretendeerd Tranceptor te zijn?quote:
Hij is natuurlijk wel een wigger jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is een leuke negericon ook wat voor hem?
Een acteur die door AirwiN was ingehuurd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
If so, wie heb ik dan ontmoet die pretendeerd Tranceptor te zijn?
Ik wist dat deze opmerking kwamquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel een verdomd goede acteur dan. Wat een jostiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een acteur die door AirwiN was ingehuurd?
Je bent helderziendquote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
En ik wist dat jij er zo op zou reagerenquote:
Dat is geen neger...quote:
Nee, da's Phenoquote:
Ik heb een andere!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:35 schreef dawg het volgende:
oh nee, toch niet iedereen dat kuticon he?
met de puddingbuks van Airwin schieten!quote:
Op m'n dakterras komen ze ook veel te vaakquote:
Die heb ik al eerder vandaag ergens op leeggeschoten...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
met de puddingbuks van Airwin schieten!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op m'n dakterras komen ze ook veel te vaak.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik al eerder vandaag ergens op leeggeschoten...
Ik ga een blaaspijp kopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat Airwins puddingbuks wegschieten. Whoa.quote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat Airwins puddingbuks wegschieten. Whoa.
Hoe kan ik dan z'n puddingbuks wegschieten?quote:
Hmm, good point.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan z'n puddingbuks wegschieten?
Mijn orchidee met vijf vertakkingen wil maar niet dood, hij maakt nu weer twee nieuwe takken aanquote:
Met een beetje fantasie...quote:
Een fles ammoniak doet wonderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn orchidee met vijf vertakkingen wil maar niet dood, hij maakt nu weer twee nieuwe takken aan
Chloor ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een fles ammoniak doet wonderen.
Een duif?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, ik dacht even dat het sneeuwde buiten. Wat er dan voorbij kwam waaien, weet ik niet.
Zoals aanwezig op elke Veluwsche straathoek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De handel van de coke-dealer op de hoek?
Als de driver update niets doet moet je hem vragen het kanaal van het signaal te veranderen. Dat helpt tegen storingen, als iedereen in je flat bv kanaal 6 heeft (ik zeg maar wat), dan wil dat nog wel eens gaan botsen. Zet het dan op kanaal 8 (wederom voorbeeld) en je hebt er geen last van. Bij een kennis van de week ook gedaan en zijn verbinding is nu stabiel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
zeg lieve computer people
ik en mijn laptop hebben een probleem
nou ja meer ik, ik geloof niet dat het hem zo veel kan schelen
kan iemand er misschien wat licht op schijnen?
Mijn verbinding veranderd om de zoveel tijd in een beperkte verbinding
Als ik dat dan wil fixen vind hij geen enkele verbindingsmogelijkheid terwijl ik hier midden tussen de flats zit en er normaal wel 20 dingetjes zijn (waaronder uiteraard die van mezelf)
Hoe fix ik dat?
Tot nu toe moet ik telkens de boel opnieuw opstarten... heel vervelend
Daarom. Als je het van een dag in het jaar moet gaan laten afhangen.... We doen altijd wel leuke dingen, echt niet alleen op 10 oktoberquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
Die kleine dingen zijn toch het tofst.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
Bed, klinkt wel goed. Maar dan met vrouw. Vandaag alweer een paar jaar getrouwd. Time flies.
Bij ons maar 1 keer in de vier jaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Als je het van een dag in het jaar moet gaan laten afhangen.... We doen altijd wel leuke dingen, echt niet alleen op 10 oktober
Ja, ik moet nog opschieten als ik een leuke trouwdatum wilquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens jaar zal het wel druk worden met bruiloften op 10 oktober...
10-10-10quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik moet nog opschieten als ik een leuke trouwdatum wil
Elke trouwdatum met jou is leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
10-11-12quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je overschat hiermee een heleboel mannen...quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:27 schreef Tegan het volgende:
Ik was zo net toch ff in de kroeg. Komt er zo'n gast naar me toe. (Het was karaoke-avond, dus er waren voor de verandering een keer mensen die ik niet kende.) Waren we zo ff aan het praten, zegt hij "he, waar is je vriend?" Echt slechtste manier om dat te checken die ik ooit heb gehoord.
Toen zei je "daar" terwijl je naar de grootste en breedste aap wees die je zo snel kon vinden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:27 schreef Tegan het volgende:
Ik was zo net toch ff in de kroeg. Komt er zo'n gast naar me toe. (Het was karaoke-avond, dus er waren voor de verandering een keer mensen die ik niet kende.) Waren we zo ff aan het praten, zegt hij "he, waar is je vriend?" Echt slechtste manier om dat te checken die ik ooit heb gehoord.
quote:Op Mallorca is een van de voormalige zangers van Boyzone Stephen Gately op 33-jarige leeftijd overleden. Hij zou in zijn slaap zijn gestorven. Over de doodsoorzaak is nog niets bekend. Gately was op Mallorca voor een vakantie.
Boyzone scoorde in de jaren negentig hits als Picture Of You en No Matter What, en ging in 2000 uit elkaar. Na een reunie in 2007 waren er plannen om weer een nieuw album op te nemen.
Gately speelde ook in musicals, zoals de Britse versie van Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat. Hij was een van de eerste boyband-leden die openlijk zei dat hij homoseksueel was.
Dat is jong...quote:
Kutsappen, gezien de natheid...quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
Regent het kutten?
Even mijn mental image wegpoetsen.
In een zak in het water gooien en de fotos op fok posten doet het ook goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme ik verga van de pijn
ik had weer eens een ontstoken teen (jaja ik moet naar de dokter ik weet het) en toen dacht de kat net tijdens haar spelletje weet je hoe ik goed om aandacht kan vragen? als ik daar mn nagels in ram
Kei veel bloed overal
Kutkat
Zou ik mn geld nog terug krijgen bij het asiel?
Jij, als dierenliefhebberquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
Het is niet grappig
En dan heb ik morgen ook nog een teentamen blegh
quote:
Ach, een modstaking meer of minder maakt ook niet meer uit.quote:
Die is wel ergquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou wel van beestjes
Dat is mijn Koosje jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is wel ergja. Jouw huisdierke?
En hoest met je chocoladevoorraad, oh CL?
Koosje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is mijn Koosje ja![]()
Hij was aan het loslopen in de keuken.
M'n chocoladevoorraad is nihil. Heb nog een paar van die stokjes met chocola voor in de warme melk
.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:41 schreef Pheno het volgende:
Hoe zou die smaken?
Hamsterquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koosje.Zulks een passende naam voor een muis!
![]()
En alstu, oh CL:
[ afbeelding ]
Hamster dan. Sorry, ik ben geen knaagdieroloog.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hamster.
Volgens mij kunnen muizen niet eens zo dik worden, alleen in een laboratorium.
En oja:![]()
![]()
![]()
80 gram, schoon aan de haakquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Daar kan je nog geen soep van trekken....
Genoeg voor een cup-a-soup misschien.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Genoeg voor een cup-a-soup misschien.
Grijp je vriendjequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik haat leren
wil ik soggen, is er nog niet eens wat leuks te doen
Zondagen
Cup-a-soupquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Genoeg voor een cup-a-soup misschien.
Ja maar wél met hamstersmaak hè!quote:
En niet zomaar hamstersmaak, nee, Koosje-de-hamstersmaak!quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien als ik dreig je op te gaan eten?
Mwuahahah ik ga Barbusse opeten!
Ik vermoed van niet eigenlijkquote:
Weer op zijn wereld-dominantie te broeden?quote:
Het feit dat er voor zover ik weet geen volkeren zijn die hamsters eten zegt daar genoeg over denk ikquote:
Que?quote:
Ja, sorry, ik ben niet alwetend hoor. En nu hoor ik NARF, maar weet ik nog steeds niet wat het betekend.quote:
Nee, ik lachte hem uit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen zei je "daar" terwijl je naar de grootste en breedste aap wees die je zo snel kon vinden?
Eindelijkquote:
Was het voor mij net zo lekker als voor jou?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het voor mij net zo lekker als voor jou?
quote:
Word ik dan ook eigenaar van de spelers van AZ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kan je heel DSB kopen vandaag!
Ik denk het niet. Dat wil je ook niet want dan loop je het risico Koeman en die arrogante Marokkaan erbij te krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Word ik dan ook eigenaar van de spelers van AZ?
Koeman dump ik gewoon en Schaars, Dembele, Romero, Elm en Pocognoli neem ik mee naar Roda.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dat wil je ook niet want dan loop je het risico Koeman en die arrogante Marokkaan erbij te krijgen.
Ik denk dat je ze niet al te lang weet vast te houden. Van CL voetbal naar de eerste divisie is meestal niet de wens van spelers.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Koeman dump ik gewoon en Schaars, Dembele, Romero, Elm en Pocognoli neem ik mee naar Roda.
In Ronald Koeman?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
gewoon een lul in stoppen.
Hij kan niks dus ook dat niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
Dus Ronald Koeman moet de laptop van rhubarbje repareren.
Ik heb geen kratjes Bavaria in huis dus bij mij zullen ze niet langskomen.quote:
Reactie op de FP:quote:
quote:Nog iemand anders die dat schildvormige ding in het midden nogal wat vindt lijken op het Apple Safari logo?
Apple is goed in aanklagen op alles wat maar iets op hun product lijktquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Reactie op de FP:
plakkert- 12-10-2009 @ 11:42 :
[..]![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple is goed in aanklagen op alles wat maar iets op hun product lijktLaat ze maar komen.
Nee natuurlijk niet. Er is maar 1 basaal bier en da's Grolschquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ken Bavaria dan weer niet van smaak. Hoort dat ook bij de basale zaken?
We klagen ze aan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:.
Nog iemand hier die het Safari logo op een kompas vind lijken?
[ afbeelding ]
OMGWTFBBQEinszzzz!!!11!
Verrek zeg. Je hebt gelijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
.
[ afbeelding ]
OMGWTFBBQEinszzzz!!!11!
Ik heb anders een kompas op m'n gps zittenquote:
Dirk Scheringa praktijken zijn het!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:.
[ afbeelding ]
OMGWTFBBQEinszzzz!!!11!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef Tegan het volgende:
Internationaal recht.
Apostilles.
Notarissen.
.
En waarom schiet het niet op?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:59 schreef Tegan het volgende:
We zijn gewoon niet eens iets verder dan in juli, behalve dat we nu een Nederlandse en een buitenlandse notaris hebben, en dus twee rekeningen straks.
Eerst hadden we een Nederlandse notaris, geldde het Nederlands recht, toen ineens zou het het recht van zijn geboorteland gelden, dus moesten we op zoek naar een notaris daar, die Engels sprak, toen was die notaris ineens op vakantie, en nu moeten we allemaal documenten laten vertalen door een Nederlandse notaris, dus moesten we weer een Nederlandse notaris regelen, en dan moeten we bij ee hoger orgaan gaan verifieren dat hij wel echt een bevoegd notaris is, omdat ze dat in het buitenland niet zomaar geloven ofzo. Kleine dingen, maar er gaan steeds weken overheenquote:
Wat een gedoe zeg. Je zou er Gallisch van wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerst hadden we een Nederlandse notaris, geldde het Nederlands recht, toen ineens zou het het recht van zijn geboorteland gelden, dus moesten we op zoek naar een notaris daar, die Engels sprak, toen was die notaris ineens op vakantie, en nu moeten we allemaal documenten laten vertalen door een Nederlandse notaris, dus moesten we weer een Nederlandse notaris regelen, en dan moeten we bij ee hoger orgaan gaan verifieren dat hij wel echt een bevoegd notaris is, omdat ze dat in het buitenland niet zomaar geloven ofzo. Kleine dingen, maar er gaan steeds weken overheen.
jeuj! gefelcitieerd!!*O*quote:
Gefeliciflapstaartquote:
God, dat had ik bij m'n monedling spreekvaardigheid steeds. Keigoed oefenen op m'n Britse accent, maar dan zat je daar met een docent en een student-assistent ofzo en dan klapte ik dicht, begon ik te stotteren, kon ik niet meer op woorden komen, laat staan dat het nog Brits klonk. Er kwam dan een soort Ruud Lubbers-accent uit. En de bedoeling was dat ik near native moest zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje dat ging kut
Ik mocht vandaag mijn tentamen mondeling herkansen omdat ik na een keer of 5 schriftelijk nog niet boven de 5 uit kwam (opgeklommen van een 2 dat dan weer wel) Dus ik kei hard geleerd en ik dacht ik ken het wel goed! ( niet als in een 9 goed maar wel als in dit moet een voldoende worden) Dus mijn docent zegt oke dan gaan we een afspraak plannen dus ik zeg nee nee ik dacht dat het nu moest! kan het niet nu? ik ken het vandaag! ik heb geleerd! Dus hij oke kom maar mee
Ik wist niets meer.... Hij heeft elk antwoord uit me moeten trekken en bijna voor moeten zeggen
Ik kon ook alleen maar staren en zeggen geen idee sorry
Gelukkig had ie wel door dat ik wel echt geleerd had en heeft ie me (uit de goedheid van zijn hart geloof ik want ik had hem echt niet verdiend) een 5.5 gegeven
Ik schaam me echt diep en snap er niets van
Ik weet ook gewoon niet hoe ik moet leren of zo...
Ik doe iig iets heel erg fout en raak er elke keer zo gestresst van dat er meerdere huilbuien aan te pas komen
Ik denk dat ik maar gewoon achter de kassa ga bij de kruidvat of zo (krijg je dan ook korting?)
Je kan altijd nog vrienden worden met Ruud Lubbersquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef CherryLips het volgende:
nu durf ik geen Engels te praten waar vrienden bij zijn.
Gevaarherkenning: 3 fouten van de 25 (quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart
Hoe goed ben je precies?
In één keer?quote:
Jeuj!quote:
ooh dat had ik ook jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevaarherkenning: 3 fouten van de 25 (![]()
![]()
![]()
ik stond er zelf van te kijken, bij de proefexamens op de cd-rom had ik steeds 10 fout)
En kennis en inzicht 4 fout, mocht er maximaal 5 hebben. En 1 fout kwam doordat ik m'n antwoord wilde verbeteren maar daar net te weinig tijd voor had, waardoor er uiteindelijk helemaal niets was ingevoerd.
Ik was ook zo gespannen, niet leuk meer. Het is al een tijdje geleden dat ik een toets moest afleggen, en dan heb je nu ook nog eens 8 seconden om antwoord te geven. Halve ochtend op de wc gezeten, helemaal gestrest in de trein en bus, moest ik nog een half uur wachten want ik was veel te vroeg. Heb van spanning m'n lip helemaal kapot gebeten. En klamme, koude handen. Pas halverwege de toets begon ik een beetje te ontspannen omdat ik me erin berust had dat ik het toch niet had gehaald
Dat is idd wel super goed! chocolade taartje gehaald om het te vieren?quote:
Ik kan niet altijd even goed met m'n zenuwen omgaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef MissMSX het volgende:
Zo zenuwachtig voor een stom theorieexamen
Native English noemden ze bij ons Queens English. En ik geloof niet dat ze die wijk bedoelden
Double chocolate chip cookie bij de Broodzaakquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is idd wel super goed! chocolade taartje gehaald om het te vieren?
Dat is dan gewoon met héúl veul chocolate chips of hoe moet ik dan zien?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Double chocolate chip cookie bij de Broodzaak
Nou ja, je hebt chocolate chip cookies. Dat is deeg met stukje chocola.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon met héúl veul chocolate chips of hoe moet ik dan zien?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt chocolate chip cookies. Dat is deeg met stukje chocola.
Double chocolate chip zijn koekjes van chocola en MET chocoladestukjes
Eerst een keer de tussentijdse toetsquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
En zit een praktijk examen er ook al aan te komen CL?
Of ben je zo ver nog niet?
En hoe hoe ga je dat dan weer vierenmet death by chocolate?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb B&J's cookie dough in de vriezer liggen en die ga ik dus NU even pakken!![]()
Wil je ook?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een keer de tussentijdse toets. Kijken of ik er klaar voor ben (denk 't niet, ik kan nog niet waarnemen en inschatten en ik ben nog te voorzichtig, maar dat ben ik op de fiets ook heel erg). Maar dan krijg ik vrijstellingen voor op het rijexamen, scheelt weer wat stresspuntjes. De vrouw van m'n neef raadde me valeriaan aan tegen de zenuwen, maar dat moet ik dan eerst even uittesten voor ik half stoned in die auto zit.
En dat ga ik denk ik vieren met een chocoladepizza of chocoladefondue ofzo.
Ik zou gewoon een biertje nemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een keer de tussentijdse toets. Kijken of ik er klaar voor ben (denk 't niet, ik kan nog niet waarnemen en inschatten en ik ben nog te voorzichtig, maar dat ben ik op de fiets ook heel erg). Maar dan krijg ik vrijstellingen voor op het rijexamen, scheelt weer wat stresspuntjes. De vrouw van m'n neef raadde me valeriaan aan tegen de zenuwen, maar dat moet ik dan eerst even uittesten voor ik half stoned in die auto zit.
Ik word al helemaal lam van 500mg ibuprofenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
En mijn ervaring met valeriaan is dat het niet veel doet, je zit iig zeker niet half stoned in de auto
serieus ik weet niet meer hoe of waarom maar mijn zusje moest een banaan eten van iemand voor dat ze op gingquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef MissMSX het volgende:
Misschien helpt alleen je outfit aanpassen ook wel
[ afbeelding ]
Als ze ook andere soorten fruit hebben kunnen we met z'n allen in de mand liggen. Levende fruitmand FTW, wedden dat je de rest van het jaar niet meer ziek gaat worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:43 schreef MissMSX het volgende:
Het ziet er lekker warm uit iig. Echt wat voor mij
Dan wil ik wel een perzik zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze ook andere soorten fruit hebben kunnen we met z'n allen in de mand liggen. Levende fruitmand FTW, wedden dat je de rest van het jaar niet meer ziek gaat worden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |