Eindelijkquote:
Was het voor mij net zo lekker als voor jou?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het voor mij net zo lekker als voor jou?
quote:
Word ik dan ook eigenaar van de spelers van AZ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kan je heel DSB kopen vandaag!
Ik denk het niet. Dat wil je ook niet want dan loop je het risico Koeman en die arrogante Marokkaan erbij te krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Word ik dan ook eigenaar van de spelers van AZ?
Koeman dump ik gewoon en Schaars, Dembele, Romero, Elm en Pocognoli neem ik mee naar Roda.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dat wil je ook niet want dan loop je het risico Koeman en die arrogante Marokkaan erbij te krijgen.
Ik denk dat je ze niet al te lang weet vast te houden. Van CL voetbal naar de eerste divisie is meestal niet de wens van spelers.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Koeman dump ik gewoon en Schaars, Dembele, Romero, Elm en Pocognoli neem ik mee naar Roda.
In Ronald Koeman?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
gewoon een lul in stoppen.
Hij kan niks dus ook dat niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
Dus Ronald Koeman moet de laptop van rhubarbje repareren.
Ik heb geen kratjes Bavaria in huis dus bij mij zullen ze niet langskomen.quote:
Reactie op de FP:quote:
quote:Nog iemand anders die dat schildvormige ding in het midden nogal wat vindt lijken op het Apple Safari logo?
Apple is goed in aanklagen op alles wat maar iets op hun product lijktquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Reactie op de FP:
plakkert- 12-10-2009 @ 11:42 :
[..]![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple is goed in aanklagen op alles wat maar iets op hun product lijktLaat ze maar komen.
Nee natuurlijk niet. Er is maar 1 basaal bier en da's Grolschquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ken Bavaria dan weer niet van smaak. Hoort dat ook bij de basale zaken?
We klagen ze aan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:.
Nog iemand hier die het Safari logo op een kompas vind lijken?
[ afbeelding ]
OMGWTFBBQEinszzzz!!!11!
Verrek zeg. Je hebt gelijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
.
[ afbeelding ]
OMGWTFBBQEinszzzz!!!11!
Ik heb anders een kompas op m'n gps zittenquote:
Dirk Scheringa praktijken zijn het!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:.
[ afbeelding ]
OMGWTFBBQEinszzzz!!!11!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef Tegan het volgende:
Internationaal recht.
Apostilles.
Notarissen.
.
En waarom schiet het niet op?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:59 schreef Tegan het volgende:
We zijn gewoon niet eens iets verder dan in juli, behalve dat we nu een Nederlandse en een buitenlandse notaris hebben, en dus twee rekeningen straks.
Eerst hadden we een Nederlandse notaris, geldde het Nederlands recht, toen ineens zou het het recht van zijn geboorteland gelden, dus moesten we op zoek naar een notaris daar, die Engels sprak, toen was die notaris ineens op vakantie, en nu moeten we allemaal documenten laten vertalen door een Nederlandse notaris, dus moesten we weer een Nederlandse notaris regelen, en dan moeten we bij ee hoger orgaan gaan verifieren dat hij wel echt een bevoegd notaris is, omdat ze dat in het buitenland niet zomaar geloven ofzo. Kleine dingen, maar er gaan steeds weken overheenquote:
Wat een gedoe zeg. Je zou er Gallisch van wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerst hadden we een Nederlandse notaris, geldde het Nederlands recht, toen ineens zou het het recht van zijn geboorteland gelden, dus moesten we op zoek naar een notaris daar, die Engels sprak, toen was die notaris ineens op vakantie, en nu moeten we allemaal documenten laten vertalen door een Nederlandse notaris, dus moesten we weer een Nederlandse notaris regelen, en dan moeten we bij ee hoger orgaan gaan verifieren dat hij wel echt een bevoegd notaris is, omdat ze dat in het buitenland niet zomaar geloven ofzo. Kleine dingen, maar er gaan steeds weken overheen.
jeuj! gefelcitieerd!!*O*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |