Gewoon doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik had op die link gekeken van de sex SC
Ik wil er zo wat van zeggen nu
adem in, adem uit
Link? wat voor een link?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
adem in, adem uit
Het is hier nogal wisselvallig vandaag.quote:
Hier al de hele dag droog. Vanochtend al lekker gewandeld met mijn nichtjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is hier nogal wisselvallig vandaag.
Uncle Godt... klinkt best goed!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier al de hele dag droog. Vanochtend al lekker gewandeld met mijn nichtje
We zijn dan ook een goed Duo!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uncle Godt... klinkt best goed!
En wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:18 schreef Q. het volgende:
Oeh, het is droog, snel naar de Jumbo voor het weer gaat regenen.
Pizzaquote:
Verkeerde accountquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pizza
Bier
Tissues
Daar kom je als vrijgezel het weekend wel mee door...
Kut!quote:
Je krijgt Titanic beelden terug als vrouw zijnde?quote:
Zo een ijsschots in je oog?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Pheno het volgende:
Je krijgt Titanic beelden terug als vrouw zijnde?
Dan heb je ook tissues nodigquote:
Wil je daarmee zeggen dat de ramp met de Titanic voorkomen had kunnen worden als ze genoeg tissues bij zich hadden gehad?quote:
Mits goed absorberende tissues. En duct tape, veel duct tape.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat de ramp met de Titanic voorkomen had kunnen worden als ze genoeg tissues bij zich hadden gehad?
ik heb hem ook nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben volgens mij de enige mens op aarde die die film nog nooit gezien heeft. Het einde is dan ook zo voorspelbaar
que?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
adem in, adem uit
Ik wel... Voorspel heeft nog nooit zo lang geduurd...quote:
Vrijgezelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pizza
Bier
Tissues
Daar kom je als vrijgezel het weekend wel mee door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |