Wil je ook?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een keer de tussentijdse toets. Kijken of ik er klaar voor ben (denk 't niet, ik kan nog niet waarnemen en inschatten en ik ben nog te voorzichtig, maar dat ben ik op de fiets ook heel erg). Maar dan krijg ik vrijstellingen voor op het rijexamen, scheelt weer wat stresspuntjes. De vrouw van m'n neef raadde me valeriaan aan tegen de zenuwen, maar dat moet ik dan eerst even uittesten voor ik half stoned in die auto zit.
En dat ga ik denk ik vieren met een chocoladepizza of chocoladefondue ofzo.
Ik zou gewoon een biertje nemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een keer de tussentijdse toets. Kijken of ik er klaar voor ben (denk 't niet, ik kan nog niet waarnemen en inschatten en ik ben nog te voorzichtig, maar dat ben ik op de fiets ook heel erg). Maar dan krijg ik vrijstellingen voor op het rijexamen, scheelt weer wat stresspuntjes. De vrouw van m'n neef raadde me valeriaan aan tegen de zenuwen, maar dat moet ik dan eerst even uittesten voor ik half stoned in die auto zit.
Ik word al helemaal lam van 500mg ibuprofenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
En mijn ervaring met valeriaan is dat het niet veel doet, je zit iig zeker niet half stoned in de auto
serieus ik weet niet meer hoe of waarom maar mijn zusje moest een banaan eten van iemand voor dat ze op gingquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef MissMSX het volgende:
Misschien helpt alleen je outfit aanpassen ook wel
[ afbeelding ]
Als ze ook andere soorten fruit hebben kunnen we met z'n allen in de mand liggen. Levende fruitmand FTW, wedden dat je de rest van het jaar niet meer ziek gaat worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:43 schreef MissMSX het volgende:
Het ziet er lekker warm uit iig. Echt wat voor mij
Dan wil ik wel een perzik zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze ook andere soorten fruit hebben kunnen we met z'n allen in de mand liggen. Levende fruitmand FTW, wedden dat je de rest van het jaar niet meer ziek gaat worden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |