Het is ook niet altijd even gemakkelijk om te begrijpen wat vrouwen bedoelen, zeker bij ongeschreven communicatie. Zeker als mensen pdd-nos hebben worden de ongeschreven communicatie en stille hints moeilijk en misschien helemaal niet opgevangen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nog even dit haha. Heeft een hele hoop pijnlijke ervaringen gekost maar ik ben zooo blij dat ik er met mijn 22e achter ben gekomen en niet 10 jaar later.
En juist om niet voor pijnlijke teleurstellingen komen te staan zeg ik nu gewoon dat ik íets verwacht voor valentijnsdagHet leverde niets op om stille hints uit te delen en vervolgens niet te krijgen wat je wilt.
Doet me denken aan die scene van mr bean dat zijn vriendin een ring ziet, en hij denkt dat ze een schilderij wilt dat achter de ring ligt. Kennen jullie die?
Wat ben je de andere deel van de tijd dan?quote:
Dan ben ik "gewoon".quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ben je de andere deel van de tijd dan?
Ik ben altijd gewoonquote:
Ik geloof je niet dus ik stap uitquote:
Die snap ik weer even niet.. Dat zijn ze toch ook?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Hoewel ik je niet ken, misschien zie je mensen met pdd-nos of een zwaardere vorm van autisme
als volwaardige mensen.
Hartelijk dank, als zelfs jullie het zelf al niet weten...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef Troel het volgende:
Heren, maak je niet druk. Zelfs de gemiddelde vrouw weet zelf niet hoe ze in elkaar steekt
Dit dus. Weinig zelfvertrouwen, terwijl anderen vaak toch wel tegen je opkijken. Verder loop je rustig door de straat, je merkt wel dat vrouwen naar je kijken maar je vraagt je af waarom. Om 10 minuten later er achter te komen waarom, maar ja, te laat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk een beetje van beide. Mijn zelfvertrouwen is best wel laag eigenlijkik vraag mijzelf wel af wat andere in mij zien eigenlijk. Dat begrijp ik nooit.
Overigens heb ik sinds kort contact met een leuke vrouw. Volgende week hebben wij weer wat afgesproken
Hoe mij dat gelukt is weet ik eigenlijk ook niet. Het ging gewoon vanzelf.
![]()
Overingens is toch elke vrouw andersEn wat Troel zegt klopt ook
NT'ers hebben natuurlijk ook veel problemen, maar het maken en vooral onderhouden van contacten is iets wat specifiek bij autisten erg moeilijk is of veel moeite kost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha troel ik weet dondersgoed hoe ik in elkaar steek hoorDaar niet van
Mmm ben het niet met je eens wat betreft flirten. Ik houd er niet van, omdat ik óók niet weet hoe ik ze moet interpreteren. Is het gemeent, is er echte interesse of zien jongens een lekker ding die ze op hun lijstje willen zetten? En als de interesse echt is, is dit langdurig of tot ze een ander leuk koppie tegen komen? Nee, ik heb liever recht voor zijn raap eerlijkheid. Zo heb ik mijn ex leren kennen, heb hem bij de eerste ontmoeting verteld dat ik m leuk vond en of ie wat wilde drinken.
Je begrijpt mijn stelling toch iets verkeerd vrees ik. Wellicht heb ik m door m niet opnieuw aan te halen, in de verkeerde context geplaatst. Ik vroeg mij in zijn algemeenheid af of het probleem met contacten leggen, relationeel of anderszijds, vooral aan autisme lag of voor een deel aan autisme en voor een deel aan nare ervaringen. Geldt dus zowel voor mannen als voor vrouwen, wanhopig of niet, in diverse situaties
klikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:17 schreef Labjas het volgende:
Wat is de bedoeling van dat tweede plaatje in de OP?
Als ik "in the box" zeg ben ik autistisch?
Dan moet je 'The Manual' door Steve Santagati maar eens lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:15 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dit dus. Weinig zelfvertrouwen, terwijl anderen vaak toch wel tegen je opkijken. Verder loop je rustig door de straat, je merkt wel dat vrouwen naar je kijken maar je vraagt je af waarom. Om 10 minuten later er achter te komen waarom, maar ja, te laat.
Overigens, veel plezier en succes
quote:written manual on the way men think, act and date. Santagati, former model, serial dater and true bad boy come clean, gives women insightful information into the male mind using examples from his own dating experiences. The Manual encourages women to get to know the men they date and accept and acknowledge the way that they think. While it is characteristic for bad boys to be secretive, Santagati opens up and lets us know what all bad boys are thinking. He explains why men do the things that they do and why, after all the fuss women make over them, they are so appealing.
Hmmm, dat boek geeft vrouwen tips over hoe mannen denken? Daar heb ik als man dus weinig aan, ik weet redelijk aardig hoe ik denk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je 'The Manual' door Steve Santagati maar eens lezen
[..]
Dat begreep ik wel, dat het slechts een voorbeeld was van de valentijnskaartjes. Ik denk ook niet dat iemandquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die snap ik weer even niet.. Dat zijn ze toch ook?![]()
ooh ja mijn post was geen verzoek om valentijnskaartjes, al zijn die áltijd leuk om te krijgen natuurlijk
Maar gewoon om aan te geven.. hoe ik zelf denk..
Heb het in het verleden inderdaad gehad, met mijn ex. Dat ik nee zei en ja bedoelde. En me dan irriteerde als de hint niet werd gepakt. Maar dan bedacht ik later, ja wat wíl ik nou, ik zeg toch zelf nee, moet blij zijn dat er zo goed geluisterd wordt! En eerlijk gezegd is het vermoeiend hoorbij houden wat je zegt en wat je bedoeld. En daarom heb ik besloten gewoon te zeggen wat ik denk zonder moeilijk te doen. Lekker recht door zee, lekker makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |