Ik zou ten eerste eerst een half jaar nodig hebben om lef te verzamelen om daarheen te gaan.quote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de 25ste naar die soos ga. Het is wel een interresant onderwerp.
Ik ga eens een keer kijken. Als het niks is dan merk ik dat snel genoeg en dan is het eens en nooit weer. Maar daar reken ik niet op dat dit gebeurd.quote:Op maandag 7 september 2009 22:13 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik zou ten eerste eerst een half jaar nodig hebben om lef te verzamelen om daarheen te gaan.En ten tweede zou ik daar niet heen willen, omdat ik toch niks uit mezelf zeg, alleen als me iets gevraagd wordt. En ook omdat ik zeer slechte ervaringen heb met zulk soort instanties/groepsdingen.
.quote:Op maandag 7 september 2009 22:13 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik zou ten eerste eerst een half jaar nodig hebben om lef te verzamelen om daarheen te gaan.En ten tweede zou ik daar niet heen willen, omdat ik toch niks uit mezelf zeg, alleen als me iets gevraagd wordt. En ook omdat ik zeer slechte ervaringen heb met zulk soort instanties/groepsdingen.
Ach de laatste paar delen heb ik ook al geopend. Dus dan open ik het nieuwe deel ook maar.quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Dank Tijnbrein voor het openen van dit nieuwe deel .
Je hebt gelijkquote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
En linkje in OP klopt niet. Zou deeltje 20 moeten zijn
Het is je gegundquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach de laatste paar delen heb ik ook al geopend. Dus dan open ik het nieuwe deel ook maar.![]()
Je zou bijna gaan denken dat het mijn topic is dit topic.![]()
[..]
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is je gegundJe draagt zo ongeveer het meeste aan bij
Het kietelt wel als iemand iets positiefs over je zegt...Tenminste zo ervaar ik dat...quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Mijn dag is weer goed![]()
Ik heb een eigendraadje op FOK!
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het kietelt wel als iemand iets positiefs over je zegt...Tenminste zo ervaar ik dat...iedereen heeft denk ik wel de behoefte om erkend te worden
En zo ben ik overtuigd dat iedereen een zeker talent in huis heeft. Het is jammer dat talenten iha zo verschillend maatschappelijk worden gewaardeerd
Helaas leven we in een tijd waarin het lijkt dat er een taboe op complimenten geven rust...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad.![]()
iedereen heeft af en toe een schouderklopje nodig.
Helaas ontkom je daar niet aan.
Dat valt best wel mee volgens mij. Althans in de meeste gevallen. Er worden nog wel complimentjes geven. Alleen niet overal meer. Op de werkvloer krijg je vaak geen complimentjes.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helaas leven we in een tijd waarin het lijkt dat er een taboe op complimenten geven rust...
Als ik manager (wat een rotwoord) zou moeten zijn zijn , dan zou ik welgemeende complimenten geven...
Goede managers zijn erg met een bijzonder lantaarntje te zoeken.
dit gezegd hebbende: het is en blijft belangrijk om je eigen kracht te blijven zien en in jezelf te blijven geloven
Ik bedoel dan ook op de werkvloer. Voor mij volstrekt onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee volgens mij. Althans in de meeste gevallen. Er worden nog wel complimentjes geven. Alleen niet overal meer. Op de werkvloer krijg je vaak geen complimentjes.
Troost je met het gegeven dat velen het moeilijk vinden om complimenten te ontvangen...Toch denk dat een compliment wel zal beklijven.quote:Een compliment ontvangen vind ik nog best moeilijk eigenlijkIk weet mij dan vaak geen raad en weet niet wat ik moet zeggen enzo.
Daar heb ik geen moeite mee.quote:Complimenten geven is ook erg moeilijk.
Dat laatste is zeker belangrijk
Het meeste is voor mij ook moeilijk op de werkvloerquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook op de werkvloer. Voor mij volstrekt onbegrijpelijk.
Ik kan er steeds beter mee omgaanquote:[..]
Troost je met het gegeven dat velen het moeilijk vinden om complimenten te ontvangen...Toch denk dat een compliment wel zal beklijven.
Gelukkig ik ook niet althans het gaat steeds beterquote:[..]
Daar heb ik geen moeite mee.
Medisch (DSM-IV) gezien dacht ik niet, maar in de praktijk wel. Hoogtepunten maken we allemaal wel mee, maar de dieptepunten van mensen met autisme zijn vaak sterker dan van niet-autistische mensen:quote:Op woensdag 9 september 2009 09:36 schreef robuust89 het volgende:
even een rare vraag: kan autisme in het algemeen gelinkt zijn aan stemmingswisselingen? of ben ik gewoon een oude puber?(ben 19)
(kan ook komen doordat je loopt te piekeren, maar kan je daar wat aan doen?)
19 schaar ik niet onder "oude" puber, maar gewoon onder puberquote:Op woensdag 9 september 2009 09:36 schreef robuust89 het volgende:
even een rare vraag: kan autisme in het algemeen gelinkt zijn aan stemmingswisselingen? of ben ik gewoon een oude puber?(ben 19)
(kan ook komen doordat je loopt te piekeren, maar kan je daar wat aan doen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |