abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:23:38 #276
273135 Labjas
symbol of science
pi_73530537
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Deepchord het ging mij er niet om dat dit typisch een geval van autisme was Zou een beetje sneu zijn.
Maar het omgaan en benaderen met en van dingen. Moeilijk contact leggen en er op een desperate manier (in dit geval) mee omgaan, maar voornamelijk het oppakken van hints en reactie na (herhaaldelijke) afwijzing. Dat laatste is waar mijn stelling namelijk over ging.

Tijnbrein hoe werkte dat voor jou? Is dat dat stukje lichaamstaal verkeerd interpreteren? Meestal denken de écht leuke jongens juist dat meiden niet geinteresseerd zijn hihi wat ook niet altijd handig is. Hoe heb je dat beter leren begrijpen? Of is dat hetzelfde als een vogel vragen hoe hij heeft leren vliegen..

Ik ben ook raar overigens maar noem t liever prettig gestoord
Ik kan me er alles bij voorstellen.
pi_73530566
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:19 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook altijd verkeerd. .

Laat staan als ik signalen van vrouwen zou moeten interpreteren: recipe for disaster!
Joh dat is pas iets waar je je zorgen om moet maken als er geen ruimte voor interpretatie is
Ik stel de dingen misschien ook ietwat omhandig, kan ook.
Maar disaster, hieruit maak ik op dat jij nog vrijgezel bent?
Misschien toch maar eens een handleiding 'omgaan met vrouwen' schrijven dat is een gat in de markt! Alhoewel ik de slechtst denkbare auteur ooit zou zijn
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:24:22 #278
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_73530568
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Hebben jullie mijn idool trouwens al eens gezien?

Pijnlijk om te ondervinden dat zelfs in bootcamp amper iemand de moeite nam om met hem te spreken.
Hihi ik zal wel een rare smaak hebben maar dat vind ik dus echt een leuke jongen
Maar ik val juist weer op mannen die staan voor waar ze in geloven en niet bang zijn om zich zelf te zijn.
Hoop echt iets te kunnen bijdragen aan zijn droom, en niet alleen voor autisten maar voor iedereen die zich anders voelt en hierdoor niet voldoende mee kan komen in deze (achterlijke) stereotype maatschappij van tegenwoordig
Normaal hou ik niet zo van programma's als x factor en popstars en hoe het allemaal heet.
Mij heeft het wel getroffen dat deze jongen jarenlang in een isolement heeft gezeten en hij vertelde
dat hij het te danken had aan de zanglerares dat hij eruit kwam.Er vanuit gaande dat de lerares echt begaan was met scott, zijn er in deze ijskoude wereld toch nog mensen met andere begaan. Mensen die omzien naar andere die hulp nodig hebben en het zo niet redden, dat doet me enorm goed.
pi_73530663
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Deepchord het ging mij er niet om dat dit typisch een geval van autisme was Zou een beetje sneu zijn.
Maar het omgaan en benaderen met en van dingen. Moeilijk contact leggen en er op een desperate manier (in dit geval) mee omgaan, maar voornamelijk het oppakken van hints en reactie na (herhaaldelijke) afwijzing. Dat laatste is waar mijn stelling namelijk over ging.

Tijnbrein hoe werkte dat voor jou? Is dat dat stukje lichaamstaal verkeerd interpreteren? Meestal denken de écht leuke jongens juist dat meiden niet geinteresseerd zijn hihi wat ook niet altijd handig is. Hoe heb je dat beter leren begrijpen? Of is dat hetzelfde als een vogel vragen hoe hij heeft leren vliegen..

Ik ben ook raar overigens maar noem t liever prettig gestoord
Lichaamstaal begrijp ik totaal niet. Dus daar kijk ik ook niet naar. Ik kan er niets mee. Maar ik snap nu steeds beter dat als ik in contact met iemand kom dat dit meestal gewoon vriendschappenlijk is. Hoe ik dat weet geen idee. Ik denk dat ik andere gewoon steeds beter begin te begrijpen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_73530754
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Joh dat is pas iets waar je je zorgen om moet maken als er geen ruimte voor interpretatie is
Misschien toch maar eens een handleiding 'omgaan met vrouwen' schrijven dat is een gat in de markt! Alhoewel ik de slechtst denkbare auteur ooit zou zijn
Ik zou zeggen begin hier met tips geven en zoek iemand die je kan helpen met het schrijven van dat boek
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_73530874
Ik heb hetzelfde gehad als scott met zijn docente. Mijn vroegere beste vriend was zoals hem, en die heb ik ook uit zijn isolement kunnen trekken. Daarom vind ik scott zo leuk, denk ik, hij doet mij aan hem denken. Die jongen heeft me na 2 jaar wel keihard laten vallen maar ik heb veel geleerd van hem en met name mijn beeld ten opzichte van anderen, hoe ik in het leven sta.
Dus ja, dat er mensen in deze koude wereld nog wel met anderen begaan zijn geloof ik zeker ik ben (probeer) er zelf ook een.

Tijnbrein ben er toch nav mijn stelling nieuwsgierig naar of dat echt begrijpen of ervaring is. Wel apart. Maar je hebt gewoon lekker veel zelfvertrouwen als je denkt dat je leuk gevonden wordt
Het schrijven kan ik overigens wel, de tips geven juist niet Ik ben compleet anders dan de gemiddelde vrouw.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:33:12 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_73530895
Heren, maak je niet druk. Zelfs de gemiddelde vrouw weet zelf niet hoe ze in elkaar steekt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73530993
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij die ruimte voor interpretatie laat, dan kan ik toch nog de hoop blijven koesteren dat het misschien niet helemaal aan mij ligt. .

Ik ben inderdaad nog vrijgezel ja. Ik geef grif toe dat ik het moeilijk vind. In eerste instantie durfde ik niet op meisjes af te stappen, en nu ik die verlegenheid/schrik van mij afgeworpen heb kom ik ineens tot de conclusie dat het misschien wel een goede reden heeft dat ik zo'n moeite heb om contacten met meisjes aan te gaan. An sich wel jammer, een beetje flirten lijkt me gigantisch leuk, maar dan moet je de "spelregels" (namelijk de signalen die over en weer verstuurd worden) wel naleven en snappen. En wie weet waar dat toe geleid had. Anyway, we blijven oefenen, en misschien wordt het ooit nog wel eens iets.

Maar jouw stelling is volgens mij voor het grootste deel wel een mannending hoor. Volgens mij zijn die veel wanhopiger en meer van het met oogkleppen op doorgaan totdat het vrouwelijke slachtoffer niets anders meer dan "ja" kan zeggen. .
pi_73531060
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef Troel het volgende:
Heren, maak je niet druk. Zelfs de gemiddelde vrouw weet zelf niet hoe ze in elkaar steekt
Nog een extra complicerende factor. .
pi_73531217
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad als scott met zijn docente. Mijn vroegere beste vriend was zoals hem, en die heb ik ook uit zijn isolement kunnen trekken. Daarom vind ik scott zo leuk, denk ik, hij doet mij aan hem denken. Die jongen heeft me na 2 jaar wel keihard laten vallen maar ik heb veel geleerd van hem en met name mijn beeld ten opzichte van anderen, hoe ik in het leven sta.
Dus ja, dat er mensen in deze koude wereld nog wel met anderen begaan zijn geloof ik zeker ik ben (probeer) er zelf ook een.

Tijnbrein ben er toch nav mijn stelling nieuwsgierig naar of dat echt begrijpen of ervaring is. Wel apart. Maar je hebt gewoon lekker veel zelfvertrouwen als je denkt dat je leuk gevonden wordt
Het schrijven kan ik overigens wel, de tips geven juist niet Ik ben compleet anders dan de gemiddelde vrouw.
Ik denk een beetje van beide. Mijn zelfvertrouwen is best wel laag eigenlijk ik vraag mijzelf wel af wat andere in mij zien eigenlijk. Dat begrijp ik nooit.
Overigens heb ik sinds kort contact met een leuke vrouw . Volgende week hebben wij weer wat afgesproken Hoe mij dat gelukt is weet ik eigenlijk ook niet. Het ging gewoon vanzelf.

Overingens is toch elke vrouw anders En wat Troel zegt klopt ook
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:42:40 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_73531246
Ja tuurlijk, dat is nou een van de dingen die ik wel zeker weet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73531257
Haha troel ik weet dondersgoed hoe ik in elkaar steek hoor Daar niet van

Mmm ben het niet met je eens wat betreft flirten. Ik houd er niet van, omdat ik óók niet weet hoe ik ze moet interpreteren. Is het gemeent, is er echte interesse of zien jongens een lekker ding die ze op hun lijstje willen zetten? En als de interesse echt is, is dit langdurig of tot ze een ander leuk koppie tegen komen? Nee, ik heb liever recht voor zijn raap eerlijkheid. Zo heb ik mijn ex leren kennen, heb hem bij de eerste ontmoeting verteld dat ik m leuk vond en of ie wat wilde drinken.

Je begrijpt mijn stelling toch iets verkeerd vrees ik. Wellicht heb ik m door m niet opnieuw aan te halen, in de verkeerde context geplaatst. Ik vroeg mij in zijn algemeenheid af of het probleem met contacten leggen, relationeel of anderszijds, vooral aan autisme lag of voor een deel aan autisme en voor een deel aan nare ervaringen. Geldt dus zowel voor mannen als voor vrouwen, wanhopig of niet, in diverse situaties
pi_73531291
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:35 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij die ruimte voor interpretatie laat, dan kan ik toch nog de hoop blijven koesteren dat het misschien niet helemaal aan mij ligt. .

Ik ben inderdaad nog vrijgezel ja. Ik geef grif toe dat ik het moeilijk vind. In eerste instantie durfde ik niet op meisjes af te stappen, en nu ik die verlegenheid/schrik van mij afgeworpen heb kom ik ineens tot de conclusie dat het misschien wel een goede reden heeft dat ik zo'n moeite heb om contacten met meisjes aan te gaan. An sich wel jammer, een beetje flirten lijkt me gigantisch leuk, maar dan moet je de "spelregels" (namelijk de signalen die over en weer verstuurd worden) wel naleven en snappen. En wie weet waar dat toe geleid had. Anyway, we blijven oefenen, en misschien wordt het ooit nog wel eens iets.

Maar jouw stelling is volgens mij voor het grootste deel wel een mannending hoor. Volgens mij zijn die veel wanhopiger en meer van het met oogkleppen op doorgaan totdat het vrouwelijke slachtoffer niets anders meer dan "ja" kan zeggen. .
Herkenbaar

Flirten enzo is ook niet aan mij besteed.
14 SHADES OF GREY
pi_73531293
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk een beetje van beide. Mijn zelfvertrouwen is best wel laag eigenlijk ik vraag mijzelf wel af wat andere in mij zien eigenlijk. Dat begrijp ik nooit.
Overigens heb ik sinds kort contact met een leuke vrouw . Volgende week hebben wij weer wat afgesproken Hoe mij dat gelukt is weet ik eigenlijk ook niet. Het ging gewoon vanzelf.

Vanzelf? Vanzelf als in iemand bij de supermarkt tegenkomen bij de koffieautomaat en die je vraagt of ze nog eens ergens anders wat met je wilt drinken? . Ofzo?
pi_73531319
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef Troel het volgende:
Ja tuurlijk, dat is nou een van de dingen die ik wel zeker weet
Gelukkig geeft een vrouw dat nu eindelijk een keer toe
14 SHADES OF GREY
pi_73531330
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hey joh helemaal top! En dat soort dingen moeten ook vanzelf gaan, niet te geforceerd, lekker spontaan.
Je hoeft dingen ook niet altijd te begrijpen, het zal je verbazen wat wij vrouwen denken en vinden en dus ook aantrekkelijk vinden.

Nou.. ik heb het hier wel naar mijn zin, gezellige gesprekken! Maar ik moet jullie helaas verlaten voor vanavond, want ik ga naar de bioscoop. Dus ik hoop vanavond weer interessante berichtjes te lezen, en een fijne avond allemaal!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:45:52 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_73531345
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha troel ik weet dondersgoed hoe ik in elkaar steek hoor Daar niet van

Dan ben jij de uitzondering die de regel ....

Ik merk in mijn omgeving dat de dames net als ik zelf regelmatig ja zeggen en eigenlijk toch nee bedoelen.

Nee hoor, je hoeft voor valentijnsdag niets te doen (maar o wee als de heer in kwestie dan niets doet )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73531408
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Vanzelf? Vanzelf als in iemand bij de supermarkt tegenkomen bij de koffieautomaat en die je vraagt of ze nog eens ergens anders wat met je wilt drinken? . Ofzo?
Ja het ging vanzelf. Nee via het internet en in eerste instantie reageerde zij op mij en zodoende is het contact tot stand gekomen. En er was klik. Het klopte gewoon.
14 SHADES OF GREY
pi_73531468
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan ben jij de uitzondering die de regel ....

Ik merk in mijn omgeving dat de dames net als ik zelf regelmatig ja zeggen en eigenlijk toch nee bedoelen.

Nee hoor, je hoeft voor valentijnsdag niets te doen (maar o wee als de heer in kwestie dan niets doet )
Nog even dit haha. Heeft een hele hoop pijnlijke ervaringen gekost maar ik ben zooo blij dat ik er met mijn 22e achter ben gekomen en niet 10 jaar later.
En juist om niet voor pijnlijke teleurstellingen komen te staan zeg ik nu gewoon dat ik íets verwacht voor valentijnsdag Het leverde niets op om stille hints uit te delen en vervolgens niet te krijgen wat je wilt.

Doet me denken aan die scene van mr bean dat zijn vriendin een ring ziet, en hij denkt dat ze een schilderij wilt dat achter de ring ligt. Kennen jullie die?
pi_73531498
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hey joh helemaal top! En dat soort dingen moeten ook vanzelf gaan, niet te geforceerd, lekker spontaan.
Je hoeft dingen ook niet altijd te begrijpen, het zal je verbazen wat wij vrouwen denken en vinden en dus ook aantrekkelijk vinden.

Nou.. ik heb het hier wel naar mijn zin, gezellige gesprekken! Maar ik moet jullie helaas verlaten voor vanavond, want ik ga naar de bioscoop. Dus ik hoop vanavond weer interessante berichtjes te lezen, en een fijne avond allemaal!
Ik wil er eigenlijk ook niet over nadenken en gewoon zien wat er komen gaat

Have fun
14 SHADES OF GREY
pi_73531542
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
En juist om niet voor pijnlijke teleurstellingen komen te staan zeg ik nu gewoon dat ik íets verwacht voor valentijnsdag Het leverde niets op om stille hints uit te delen en vervolgens niet te krijgen wat je wilt.

Pas op dat je over een paar maanden niet ineens 6 kaartjes van Fok!-autisten krijgt. .
pi_73531634
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Pas op dat je over een paar maanden niet ineens 6 kaartjes van Fok!-autisten krijgt. .
Hahaha goed plan
14 SHADES OF GREY
pi_73531694
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hahaha goed plan
Tja, als iemand zúlke duidelijke signalen geeft dan wil ik wel. .
pi_73531804
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:55 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Tja, als iemand zúlke duidelijke signalen geeft dan wil ik wel. .
Voor ons autisten is dat wel handig inderdaad
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:14:02 #300
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_73532286
quote:
[b]Dus ja, dat er mensen in deze koude wereld nog wel met anderen begaan zijn geloof ik zeker ik ben (probeer) er zelf ook een.

Hoewel ik je niet ken, misschien zie je mensen met pdd-nos of een zwaardere vorm van autisme
als volwaardige mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')