Ik kan me er alles bij voorstellen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Deepchord het ging mij er niet om dat dit typisch een geval van autisme wasZou een beetje sneu zijn.
Maar het omgaan en benaderen met en van dingen. Moeilijk contact leggen en er op een desperate manier (in dit geval) mee omgaan, maar voornamelijk het oppakken van hints en reactie na (herhaaldelijke) afwijzing. Dat laatste is waar mijn stelling namelijk over ging.
Tijnbrein hoe werkte dat voor jou? Is dat dat stukje lichaamstaal verkeerd interpreteren? Meestal denken de écht leuke jongens juist dat meiden niet geinteresseerd zijn hihi wat ook niet altijd handig is. Hoe heb je dat beter leren begrijpen? Of is dat hetzelfde als een vogel vragen hoe hij heeft leren vliegen..
Ik ben ook raar overigens maar noem t liever prettig gestoord
Joh dat is pas iets waar je je zorgen om moet maken als er geen ruimte voor interpretatie isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:19 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook altijd verkeerd..
Laat staan als ik signalen van vrouwen zou moeten interpreteren: recipe for disaster!
Normaal hou ik niet zo van programma's als x factor en popstars en hoe het allemaal heet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Hebben jullie mijn idooltrouwens al eens gezien?
Pijnlijk om te ondervinden dat zelfs in bootcamp amper iemand de moeite nam om met hem te spreken.
Hihi ik zal wel een rare smaak hebbenmaar dat vind ik dus echt een leuke jongen
Maar ik val juist weer op mannen die staan voor waar ze in geloven en niet bang zijn om zich zelf te zijn.
Hoop echt iets te kunnen bijdragen aan zijn droom, en niet alleen voor autisten maar voor iedereen die zich anders voelt en hierdoor niet voldoende mee kan komen in deze (achterlijke) stereotype maatschappij van tegenwoordig
Lichaamstaal begrijp ik totaal niet. Dus daar kijk ik ook niet naar. Ik kan er niets mee. Maar ik snap nu steeds beter dat als ik in contact met iemand kom dat dit meestal gewoon vriendschappenlijk is. Hoe ik dat weet geen idee. Ik denk dat ik andere gewoon steeds beter begin te begrijpen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Deepchord het ging mij er niet om dat dit typisch een geval van autisme wasZou een beetje sneu zijn.
Maar het omgaan en benaderen met en van dingen. Moeilijk contact leggen en er op een desperate manier (in dit geval) mee omgaan, maar voornamelijk het oppakken van hints en reactie na (herhaaldelijke) afwijzing. Dat laatste is waar mijn stelling namelijk over ging.
Tijnbrein hoe werkte dat voor jou? Is dat dat stukje lichaamstaal verkeerd interpreteren? Meestal denken de écht leuke jongens juist dat meiden niet geinteresseerd zijn hihi wat ook niet altijd handig is. Hoe heb je dat beter leren begrijpen? Of is dat hetzelfde als een vogel vragen hoe hij heeft leren vliegen..
Ik ben ook raar overigens maar noem t liever prettig gestoord
Ik zou zeggen begin hier met tips gevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Joh dat is pas iets waar je je zorgen om moet maken als er geen ruimte voor interpretatie is
Ik stel de dingen misschien ook ietwat omhandig, kan ook.
Maar disaster, hieruit maak ik op dat jij nog vrijgezel bent?
Misschien toch maar eens een handleiding 'omgaan met vrouwen' schrijven dat is een gat in de markt! Alhoewel ik de slechtst denkbare auteur ooit zou zijn
Gelukkig dat jij die ruimte voor interpretatie laat, dan kan ik toch nog de hoop blijven koesteren dat het misschien niet helemaal aan mij ligt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Joh dat is pas iets waar je je zorgen om moet maken als er geen ruimte voor interpretatie is
Ik stel de dingen misschien ook ietwat omhandig, kan ook.
Maar disaster, hieruit maak ik op dat jij nog vrijgezel bent?
Misschien toch maar eens een handleiding 'omgaan met vrouwen' schrijven dat is een gat in de markt! Alhoewel ik de slechtst denkbare auteur ooit zou zijn
Nog een extra complicerende factor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef Troel het volgende:
Heren, maak je niet druk. Zelfs de gemiddelde vrouw weet zelf niet hoe ze in elkaar steekt
Ik denk een beetje van beide. Mijn zelfvertrouwen is best wel laag eigenlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad als scott met zijn docente. Mijn vroegere beste vriend was zoals hem, en die heb ik ook uit zijn isolement kunnen trekken. Daarom vind ik scott zo leuk, denk ik, hij doet mij aan hem denken. Die jongen heeft me na 2 jaar wel keihard laten vallen maar ik heb veel geleerd van hem en met name mijn beeld ten opzichte van anderen, hoe ik in het leven sta.
Dus ja, dat er mensen in deze koude wereld nog wel met anderen begaan zijn geloof ik zekerik ben (probeer) er zelf ook een.
Tijnbrein ben er toch nav mijn stelling nieuwsgierig naar of dat echt begrijpen of ervaring is. Wel apart. Maar je hebt gewoon lekker veel zelfvertrouwen als je denkt dat je leuk gevonden wordt![]()
Het schrijven kan ik overigens wel, de tips geven juist nietIk ben compleet anders dan de gemiddelde vrouw.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:35 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij die ruimte voor interpretatie laat, dan kan ik toch nog de hoop blijven koesteren dat het misschien niet helemaal aan mij ligt..
Ik ben inderdaad nog vrijgezel ja. Ik geef grif toe dat ik het moeilijk vind. In eerste instantie durfde ik niet op meisjes af te stappen, en nu ik die verlegenheid/schrik van mij afgeworpen heb kom ik ineens tot de conclusie dat het misschien wel een goede reden heeft dat ik zo'n moeite heb om contacten met meisjes aan te gaan. An sich wel jammer, een beetje flirten lijkt me gigantisch leuk, maar dan moet je de "spelregels" (namelijk de signalen die over en weer verstuurd worden) wel naleven en snappen. En wie weet waar dat toe geleid had. Anyway, we blijven oefenen, en misschien wordt het ooit nog wel eens iets.
Maar jouw stelling is volgens mij voor het grootste deel wel een mannending hoor. Volgens mij zijn die veel wanhopiger en meer van het met oogkleppen op doorgaan totdat het vrouwelijke slachtoffer niets anders meer dan "ja" kan zeggen..
Vanzelf? Vanzelf als in iemand bij de supermarkt tegenkomen bij de koffieautomaat en die je vraagt of ze nog eens ergens anders wat met je wilt drinken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk een beetje van beide. Mijn zelfvertrouwen is best wel laag eigenlijkik vraag mijzelf wel af wat andere in mij zien eigenlijk. Dat begrijp ik nooit.
Overigens heb ik sinds kort contact met een leuke vrouw. Volgende week hebben wij weer wat afgesproken
Hoe mij dat gelukt is weet ik eigenlijk ook niet. Het ging gewoon vanzelf.
![]()
Overingens is toch elke vrouw andersEn wat Troel zegt klopt ook
Gelukkig geeft een vrouw dat nu eindelijk een keer toequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef Troel het volgende:
Ja tuurlijk, dat is nou een van de dingen die ik wel zeker weet
Hey joh helemaal top! En dat soort dingen moeten ook vanzelf gaan, niet te geforceerd, lekker spontaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk een beetje van beide. Mijn zelfvertrouwen is best wel laag eigenlijkik vraag mijzelf wel af wat andere in mij zien eigenlijk. Dat begrijp ik nooit.
Overigens heb ik sinds kort contact met een leuke vrouw. Volgende week hebben wij weer wat afgesproken
Hoe mij dat gelukt is weet ik eigenlijk ook niet. Het ging gewoon vanzelf.
![]()
Overingens is toch elke vrouw andersEn wat Troel zegt klopt ook
Dan ben jij de uitzondering die de regel ....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha troel ik weet dondersgoed hoe ik in elkaar steek hoorDaar niet van
Ja het ging vanzelf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Vanzelf? Vanzelf als in iemand bij de supermarkt tegenkomen bij de koffieautomaat en die je vraagt of ze nog eens ergens anders wat met je wilt drinken?. Ofzo?
Nog even dit haha. Heeft een hele hoop pijnlijke ervaringen gekost maar ik ben zooo blij dat ik er met mijn 22e achter ben gekomen en niet 10 jaar later.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan ben jij de uitzondering die de regel ....
Ik merk in mijn omgeving dat de dames net als ik zelf regelmatig ja zeggen en eigenlijk toch nee bedoelen.
Nee hoor, je hoeft voor valentijnsdag niets te doen (maar o wee als de heer in kwestie dan niets doet)
Ik wil er eigenlijk ook niet over nadenken en gewoon zien wat er komen gaatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey joh helemaal top! En dat soort dingen moeten ook vanzelf gaan, niet te geforceerd, lekker spontaan.
Je hoeft dingen ook niet altijd te begrijpen, het zal je verbazen wat wij vrouwen denken en vinden en dus ook aantrekkelijk vinden.
Nou.. ik heb het hier wel naar mijn zin, gezellige gesprekken! Maar ik moet jullie helaas verlaten voor vanavond, want ik ga naar de bioscoop. Dus ik hoop vanavond weer interessante berichtjes te lezen, en een fijne avond allemaal!
Pas op dat je over een paar maanden niet ineens 6 kaartjes van Fok!-autisten krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En juist om niet voor pijnlijke teleurstellingen komen te staan zeg ik nu gewoon dat ik íets verwacht voor valentijnsdagHet leverde niets op om stille hints uit te delen en vervolgens niet te krijgen wat je wilt.
Hahaha goed planquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Pas op dat je over een paar maanden niet ineens 6 kaartjes van Fok!-autisten krijgt..
Voor ons autisten is dat wel handig inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:55 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Tja, als iemand zúlke duidelijke signalen geeft dan wil ik wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |