http://www.autoblog.nl/ar(...)ei-bangle#post-32538quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zal dan eens gaan spitten als ik wat meer tijd heb.. Ben benieuwd.
Mooi inderdaad!quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ar(...)ei-bangle#post-32538
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis chromen raamlijstenquote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, de auto is weer gerepareerd. Nieuwe velgen en direct verlagingsveren ook eindelijk eronder. Hier het resultaat (let niet op mijn fotografiekunsten en smerigheid van de auto):
[ afbeelding ]
Prachtig, al zeg ik het zelf
mooie wagen!quote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, de auto is weer gerepareerd. Nieuwe velgen en direct verlagingsveren ook eindelijk eronder. Hier het resultaat (let niet op mijn fotografiekunsten en smerigheid van de auto):
[ afbeelding ]
Prachtig, al zeg ik het zelf
Ding staat bij mij altijd op automatisch en 20 graden oid.quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Bowny het volgende:
E46 drivers! Als jullie de kachel op standje "0" zetten, staat ie bij jullie dan ook echt uit? Bij mij blijft er altijd wel wat koude/warme lucht uitkomen, vind ik nog best irritant
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef rival het volgende:
Mijn E30 heeft ondertussen 320.000 km op de teller! vond ik wel een berichtje waard
Ik weet precies wat ze zeggen van de is en de 320 en weet ook dat ze net zo snel zijn, je leest m'n opmerking nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef justmattie het volgende:
De 318is is op papier net zo snel als een 320
Door de DTC knop 3 secnden in te drukken kan je ook DSC uitzetten volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik kan 't niet uitschakelen.
Net met m'n 5 op pad gegaan. Het is leuk om nu auto te rijden
Oh ja, vakantieperiode natuurlijk nu dus zal wel niet al te druk zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, met ASC/DSC uit rijdt het veel beter. Wel lekker glijden in de bochten. Ben benieuwd hoe het morgen qua files wordt.
Dat werkt alleen met de wat nieuwere modellen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Door de DTC knop 3 secnden in te drukken kan je ook DSC uitzetten volgens mij.
Een e28 is best comfortabel, er zijn bij mij nog wat minpuntjes maar er wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef Catch22- het volgende:
ik zou het doen. Een e30 (of e28) 6 cilinder is gewoon heel leuk en ook als daily prima te rijden. Ze zijn lekker betrouwbaar en simpel..
Net reed ik lang een grote, lege, witte parkeerplaats en kon het niet laten om even te spelen. Leuk wel..
Automaat zeker?quote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef Chooselife het volgende:
Nieuwste aanwinst.
BMW 735i Automaat
Bouwjaar 9-'86
2 Duitse eigenaren hiervoor.
Ex Jahreswagen.
Uitgebreide boordcomputer
ABS
Cruise Control
Schuif/kanteldak
Electrische stoelen
Electrische spiegels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Automaat zeker?
Heb je nog wat interieurfoto's?
Gefeli met je aanwinst
Jahreswagen? Wat wil dat zeggen?quote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef Chooselife het volgende:
Nieuwste aanwinst.
BMW 735i Automaat
Bouwjaar 9-'86
Ex Jahreswagen.
quote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef Chooselife het volgende:
Nieuwste aanwinst.
BMW 735i Automaat
Bouwjaar 9-'86
Ex Jahreswagen.
Uitgebreide boordcomputer
ABS
Cruise Control
Schuif/kanteldak
Electrische stoelen
Electrische spiegels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de km heffing toch ook? Geen kastje in je auto dus niet per gereden km betalen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:05 schreef Catch22- het volgende:
Vette wagen, nog ff een krap jaartje grof wegenbelasting betalen en dan heb je lol (tot de km-heffing iig)
Eurlings zegt van niet, maar het zal dan niet lang durenquote:Op maandag 21 december 2009 12:41 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Na de km heffing toch ook? Geen kastje in je auto dus niet per gereden km betalen.
Ik ben ook tegen dit plan, je betaalt al voor het gebruik. Alsof er geen accijns en belasting op de brandstof zit.quote:Op maandag 21 december 2009 12:51 schreef DoimeN het volgende:
Dus daarna moeten ook alle auto's voor '86 een kastje?![]()
(Reken maar dat het veel gefraudeerd gaat worden met dit kutplan.... Maar dat is weer een ander topic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |