http://www.autoblog.nl/ar(...)ei-bangle#post-32538quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zal dan eens gaan spitten als ik wat meer tijd heb.. Ben benieuwd.

Mooi inderdaad!quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ar(...)ei-bangle#post-32538

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik mis chromen raamlijstenquote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, de auto is weer gerepareerd. Nieuwe velgen en direct verlagingsveren ook eindelijk eronder. Hier het resultaat (let niet op mijn fotografiekunsten en smerigheid van de auto):
[ afbeelding ]
Prachtig, al zeg ik het zelf

mooie wagen!quote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, de auto is weer gerepareerd. Nieuwe velgen en direct verlagingsveren ook eindelijk eronder. Hier het resultaat (let niet op mijn fotografiekunsten en smerigheid van de auto):
[ afbeelding ]
Prachtig, al zeg ik het zelf

Ding staat bij mij altijd op automatisch en 20 graden oid.quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Bowny het volgende:
E46 drivers! Als jullie de kachel op standje "0" zetten, staat ie bij jullie dan ook echt uit? Bij mij blijft er altijd wel wat koude/warme lucht uitkomen, vind ik nog best irritant

quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef rival het volgende:
Mijn E30 heeft ondertussen 320.000 km op de teller! vond ik wel een berichtje waard

Ik weet precies wat ze zeggen van de is en de 320 en weet ook dat ze net zo snel zijn, je leest m'n opmerking nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef justmattie het volgende:
De 318is is op papier net zo snel als een 320

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |