Je bent nog gekker dan ik dacht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je stalked Fann niks meer niks minder .. Opzouten dus.. En ja ik ben off topic maar jou een schop onder je kont geven doe ik met liefde.. Nogmaals ophouden !!! Eikel
Ow, is dat echt een regel?????quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
Mooi Ik had de laatse post maar zin erin had ik niet thanks![]()
quote:
Ik ben zo'n gekke meidquote:
Of je blijft gewoon ontopic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo'n gekke meid![]()
Tief toch op man en nu meen ik het
Jahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, is dat echt een regel?????
quote:
Ben jij Fann aan het stalken? Ze is zo lief.quote:
Volgens mij heeft ie al de snb knop gedrukt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben jij Fann aan het stalken? Ze is zo lief.
+1 Fannquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee joh, ik post een keer in een topic van haar dat ging over Albert.nl en je bent in de ogen van een verzuurd vriendinnetje direct een stalker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O okay, iemand maakte al een keer de opmerking, maar stel dat je niet weet hoe je dat moet doen en je hebt toevallig de laatste posting, beetje lastig dan.quote:
De wat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie al de snb knop gedrukt.
Snob-knopquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie al de snb knop gedrukt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lekker meelezen, scheelt een rondje telegraaf en rtl boulevard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt toch zo de pest aan het hele SHO-gebeuren Dementor?
Wat doe je hier dan, behalve Fann aan te vallen?
Gut ik weet het ook niet precies. Maar ik had de lapo dus voelde ik me verplicht. Maar ben blij dat je me voor was. Moet ik weer een op maken enz..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O okay, iemand maakte al een keer de opmerking, maar stel dat je niet weet hoe je dat moet doen en je hebt toevallig de laatste posting, beetje lastig dan.
Is het een ongeschreven regel of staat het nog ergens?
Klopt, zodra er hier valt te roddelen en te achter klappen loopt het hier altijd volquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker meelezen, scheelt een rondje telegraaf en rtl boulevard.
Wel grappig dat iedereen weer opduikt.
quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie het nu pas.. Ach als ie maar oprot
Uitlokken noem ik dat en je zin krijg je niet duffe zak. Ik reageer niet meer.. Dus ga je gang .quote:
De boel omdraaien heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitlokken noem ik dat en je zin krijg je niet duffe zak. Ik reageer niet meer.. Dus ga je gang .
Om maar wat te noemen, get your facts straight soury.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ""programma heeft 5 weken geduurd "....
en maar aan het lijntje houden en spammen....![]()
en ze komen er nog mee weg ook
Het plaatje was al genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:54 schreef Desii het volgende:
En ik maar klikken op het plaatje in de OP, in de hoop om het interview te zien.
ging em niet worden
je let niet op Deesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt toch zo de pest aan het hele SHO-gebeuren Dementor?
Wat doe je hier dan, behalve Fann aan te vallen?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:54 schreef Desii het volgende:
En ik maar klikken op het plaatje in de OP, in de hoop om het interview te zien.
ging em niet worden
de regel is dat je dan 5 minuten wacht en indien er dan geen topic is geopend mag je je gang gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O okay, iemand maakte al een keer de opmerking, maar stel dat je niet weet hoe je dat moet doen en je hebt toevallig de laatste posting, beetje lastig dan.
volgens mij is het een ongeschreven (maar wel gehandhaafde) regelquote:Is het een ongeschreven regel of staat het nog ergens?
Ach wat lief van hem dat hij ons dat guntquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
je let niet op DeesHij heeft de bunker ter beschikking gesteld, kunnen Huub en Claire mooi in gaan zitten voor onze nieuwe RLS
En Remlof zat er bovenopquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
de regel is dat je dan 5 minuten wacht en indien er dan geen topic is geopend mag je je gang gaan
[..]
volgens mij is het een ongeschreven (maar wel gehandhaafde) regel
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut ik weet het ook niet precies. Maar ik had de lapo dus voelde ik me verplicht. Maar ben blij dat je me voor was. Moet ik weer een op maken enz..
dat het gewoon niet meer ging, om tig redenen, dus niet 'makkelijk' aanwijsbaar 1 ding dat hij verkeerd zou hebben gedaan, maar meer dingen die zij graag anders zou zien en waar ze niet meer mee om kan gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Claire bedoelde met dat: 'vreemd gaan makkelijker was geweest" dat ze hem dan zonder pardon een schop onder zijn kont had kunnen geven.
Dus wat is er dan wel gebeurd?
quote:
dat vind ik nog wel helder. Vager is het zinnetje over die zogenaamde vriendin. Want dát willen we weten, hoe zit dat!?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:10 schreef Desii het volgende:
[..]
bedankt
![]()
Ze zegt eigenlijk niets bijzonders.
Alleen dat vage zinnetje, dat het makkelijker geweest zou zijn als Huub wel vreemd was gegaan. Alsof ze dat stiekum wel gehoopt had ofzo
Och weet ik ook veel, wens ze beide veel sterkte toe
Ik denk Suzanne de paaldansersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik nog wel helder. Vager is het zinnetje over die zogenaamde vriendin. Want dát willen we weten, hoe zit dat!?!
Beterquote:
Mag ik dan aan Hedda denken?(als vriendin dan he)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik nog wel helder. Vager is het zinnetje over die zogenaamde vriendin. Want dát willen we weten, hoe zit dat!?!
Ricardoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk Suzanne de paaldansers
of dat hele mooie meisje dat mee ging tijdens de optredens (hoop van niet, want die was ook heel lief) Je weets waar Akveor de hots voor had.
dan hebben we natuurlijk ook nog Hedda
opties te over
ik denk Hedda niet. Die kent Huub te goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk Suzanne de paaldansers
of dat hele mooie meisje dat mee ging tijdens de optredens (hoop van niet, want die was ook heel lief) Je weets waar Akveor de hots voor had.
dan hebben we natuurlijk ook nog Hedda
opties te over
Roger. Nu begrijp ik waarom ik er een keer op werd aangesproken toen ik de laatste posting had, maar aangezien ik van de regel niets wist, had ik geen nieuwe geopend. Ik werd er toen op aangesproken, maar ik wist het echt niet.... nouja... back on topic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
de regel is dat je dan 5 minuten wacht en indien er dan geen topic is geopend mag je je gang gaan
[..]
volgens mij is het een ongeschreven (maar wel gehandhaafde) regel
En ik maar denken dat vreemdgaan een van zijn grootste valkuilen was. Er waren misschien nog meer dingen die het moeilijk maakten om met hem te leven, maar hallo ze heeft toch daarvoor gekozen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat het gewoon niet meer ging, om tig redenen, dus niet 'makkelijk' aanwijsbaar 1 ding dat hij verkeerd zou hebben gedaan, maar meer dingen die zij graag anders zou zien en waar ze niet meer mee om kan gaan
Niet helemaal, hoe het wel ging:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Voorbeeldje,,,Huub -geweld
Huub dronken...
allemaal ontstaan door streamers..
Brian die Amanda domineerde..
de ruzies Lieke en Huub...wekenlang geregiseerd door streamers...
etc etc
Je kan gek op kinderen zijn maar je kan ook gek worden van kinderen. Een postnatale depressie noemen we dat in mooie woorden, das voor mams. Maar wat als paps er tabak van krijgt. Tja terug duwen is lastig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vreemdgaan een van zijn grootste valkuilen was. Er waren misschien nog meer dingen die het moeilijk maakten om met hem te leven, maar hallo ze heeft toch daarvoor gekozen?
Huub is gek op kinderen en nu hij een kindje vanzichzelf heeft had ik toch een klein btje gehoopt dat hij qua levensstijl zich daar op aan had gepast, eens een btje volwassen was geworden. De redenen kunnen we alleen maar naar gissen maar het gaat maar niet zo fout, er zal het nodige aan de hand zijn.
Zogenaamde vriendin, heeeel vreemde bewoordingen, iemand die zich vriendin noemt maar dat volgens Calire niet is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kloonquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, hoe het wel ging:Leuke RLS, maar niet snel genoeg het gewenste aantal kijkers. Febo bedenkt dat er dan maar wat moet "gebeuren". Er wordt heibel gecreeërd, onder andere door Nathanael erin te zetten. RLS-FOK! is kwaad en er wordt een kaartenactie georganiseerd. Het ramptoerisme komt op gang. De ramptoeristen (paupers) komen er nu ook allemaal op af. De ondergang is begonnen
Oh, daar was ik weer op het IP van een ander adres
jawel, maar ik kreeg het idee dat het kindje niet gepland was en misschien verwachtte ze daardoor toch iets anders dan waar ze in eerste instantie voor had gekozenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vreemdgaan een van zijn grootste valkuilen was. Er waren misschien nog meer dingen die het moeilijk maakten om met hem te leven, maar hallo ze heeft toch daarvoor gekozen?
sommige mannen blijven dan wat meer thuis enzo, maar sommigen ook niet. Het is heel normaal dat een man verandert als hij een kind heeft, maar het kan maar beter geen verwachting zijn waar je huwelijk vanaf hangt.quote:Huub is gek op kinderen en nu hij een kindje vanzichzelf heeft had ik toch een klein btje gehoopt dat hij qua levensstijl zich daar op aan had gepast, eens een btje volwassen was geworden. De redenen kunnen we alleen maar naar gissen maar het gaat maar niet zo fout, er zal het nodige aan de hand zijn.
sterker nog, daar schuilt de suggestie in dat die dame wat van Huub wilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zogenaamde vriendin, heeeel vreemde bewoordingen, iemand die zich vriendin noemt maar dat volgens Calire niet is?
Ehhh dus jij impliceert dat Huub gek werd van zijn dochter, noem het gebonden zijn door zijn dochter, noem het een mannelijke postnatale depressie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan gek op kinderen zijn maar je kan ook gek worden van kinderen. Een postnatale depressie noemen we dat in mooie woorden, das voor mams. Maar wat als paps er tabak van krijgt. Tja terug duwen is lastig.
En geen enkele ouder heeft spijt. Nou ik geloof dat dus echt nietDat is natuurlijk een taboetje
Ja dat is een taboe. En misschien was Huub er inderdaad nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan gek op kinderen zijn maar je kan ook gek worden van kinderen. Een postnatale depressie noemen we dat in mooie woorden, das voor mams. Maar wat als paps er tabak van krijgt. Tja terug duwen is lastig.
En geen enkele ouder heeft spijt. Nou ik geloof dat dus echt nietDat is natuurlijk een taboetje
Mwoah, ik vind het niet zo gek gedacht hoor. Maar gek worden van je dochter klinkt meteen zo bout.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ehhh dus jij impliceert dat Huub gek werd van zijn dochter, noem het gebonden zijn door zijn dochter, noem het een mannelijke postnatale depressie?
Vind dit wel erg ver gaan en kan me er even niks bij voorstellen.
Maar ieder zijn mening.
Ik meen me te herinneren, heb er nog naar gezocht, dat de zwangerschap van Claire een verrassing was...en zwanger raken om je huwelijk te redden??? gaat niet werken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel, maar ik kreeg het idee dat het kindje niet gepland was en misschien verwachtte ze daardoor toch iets anders dan waar ze in eerste instantie voor had gekozen
[..]
sommige mannen blijven dan wat meer thuis enzo, maar sommigen ook niet. Het is heel normaal dat een man verandert als hij een kind heeft, maar het kan maar beter geen verwachting zijn waar je huwelijk vanaf hangt.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
sterker nog, daar schuilt de suggestie in dat die dame wat van Huub wil
Gek worden en ontieglijk veel van haar houden, wat je alleen maar van je babydochter kunt doen, maar er voor weglopen? nee...dat gaat er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet zo gek gedacht hoor. Maar gek worden van je dochter klinkt meteen zo bout.
ja dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben, op zijn blog ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren, heb er nog naar gezocht, dat de zwangerschap van Claire een verrassing was...
ik denk niet dat ze zwanger is geraakt om haar huwelijk te redden, maar dat ze daardoor wel anders naar huwelijk is gaan kijkenquote:en zwanger raken om je huwelijk te redden??? gaat niet werken.
En was het dan nog maar samen tegen de rest, inmiddels is er een kleine die daar ook deel van uitmaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het in de buitenwereld allemaal wat lastiger was en dat de verschillen tussen Huub en Claire nog duidelijker werden dan ze in DGK waren.
Daarbij heb je elkaar in een setting als DGK al snel gevonden omdat het samen tegen de rest is, als het dan buiten allemaal niet soepeler loopt terwijl je dat wel verwacht/gehoopt had dan valt het niet mee.
Misschien was het in het begin nog een beetje "samen tegen de rest" en was die rest dan de fans en de bladen en allerlei ander volk dat wat van ze wilde, maar op een gegeven moment moet je het ook samen redden als er geen "rest" meer is om samen tegen te strijden.
Dat denk ik ook, je krijgt als ouders de verantwoordelijkheid voor zo'n kleine meid, allebei..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben, op zijn blog ofzo
[..]
ik denk niet dat ze zwanger is geraakt om haar huwelijk te redden, maar dat ze daardoor wel anders naar huwelijk is gaan kijken
dus dat, en pas je nou echt goed bij elkaar dan overleef je het wel, maar brian en amanda dus niet en huub en claire dus ook niet. Nadia en dennis zijn nog wel steeds bij elkaar en dat heeft me ook wel verbaasd moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het in de buitenwereld allemaal wat lastiger was en dat de verschillen tussen Huub en Claire nog duidelijker werden dan ze in DGK waren.
Daarbij heb je elkaar in een setting als DGK al snel gevonden omdat het samen tegen de rest is, als het dan buiten allemaal niet soepeler loopt terwijl je dat wel verwacht/gehoopt had dan valt het niet mee.
Misschien was het in het begin nog een beetje "samen tegen de rest" en was die rest dan de fans en de bladen en allerlei ander volk dat wat van ze wilde, maar op een gegeven moment moet je het ook samen redden als er geen "rest" meer is om samen tegen te strijden.
Inderdaad, maar het gerucht dat ze elkaar al voor DGK kenden blijft ook steeds weer bovenkomen, als dat zo is dan zou dat wel eea verklaren natuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus dat, en pas je nou echt goed bij elkaar dan overleef je het wel, maar brian en amanda dus niet en huub en claire dus ook niet. Nadia en dennis zijn nog wel steeds bij elkaar en dat heeft me ook wel verbaasd moet ik zeggen.
Ik heb echt niet het gevoel dat Huub nou zo gek/verlief op haar was in de kooi. Ja, hij was verliefd op de hele toestand, dat weer wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik ken dat gerucht helemaal nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het gerucht dat ze elkaar al voor DGK kenden blijft ook steeds weer bovenkomen, als dat zo is dan zou dat wel eea verklaren natuurlijk
* Leandra heeft wel eens een "Nadia-momentje"..... als ze een sudoku doet en alle enen al heeft![]()
![]()
Precies.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Brian en Amanda pasten uiteindelijk niet goed bij elkaar. Amanda moest nog stoeien, net als Huub, die wil ook nog stoeien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus dat, en pas je nou echt goed bij elkaar dan overleef je het wel, maar brian en amanda dus niet en huub en claire dus ook niet. Nadia en dennis zijn nog wel steeds bij elkaar en dat heeft me ook wel verbaasd moet ik zeggen.
Heb het gerucht wel eens gehoord, maar of het waar is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken dat gerucht helemaal nietWhehehe. En ik maar denken, arme Nadia, ze vindt die volkszanger veel te klein maar nu zit ze aan hem vast
Claire had iedereen kunnen zijn. Iedere dame die daar nieuw de kooi in was gekomen was een potentiële huwelijkskandidaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb echt niet het gevoel dat Huub nou zo gek/verlief op haar was in de kooi. Ja, hij was verliefd op de hele toestand, dat weer wel.
Nooit meer iets over gehoord.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het gerucht dat ze elkaar al voor DGK kenden blijft ook steeds weer bovenkomen, als dat zo is dan zou dat wel eea verklaren natuurlijk
* Leandra heeft wel eens een "Nadia-momentje"..... als ze een sudoku doet en alle enen al heeft![]()
![]()
Exact. En eerlijk gezegd. Claire maakte het hem wel verdomd makkelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire had iedereen kunnen zijn. Iedere dame die daar nieuw de kooi in was gekomen was een potentiële huwelijkskandidaat.
Het klinkt hard, maar als ik er over nadenk...misschien heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire had iedereen kunnen zijn. Iedere dame die daar nieuw de kooi in was gekomen was een potentiële huwelijkskandidaat.
Huub wil zijn vrije leventje blijven volgen, en dat kan niet als stel met kind, dan heb je andere verantwoordelijkheden. Dat heeft Claire nu eindelijk door.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Claire bedoelde met dat: 'vreemd gaan makkelijker was geweest" dat ze hem dan zonder pardon een schop onder zijn kont had kunnen geven.
Dus wat is er dan wel gebeurd?
Als dat idd zo is, is het een dombo eerste klas, moet hij eens op aarde terugkomen want zo werkt het niet..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub wil zijn vrije leventje blijven volgen, en dat kan niet als stel met kind, dan heb je andere verantwoordelijkheden. Dat heeft Claire nu eindelijk door.
Ik weet niet of hij niet verliefd was, ik denk eigenlijk van wel, ze is immers niet van het badwater zwanger geworden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb echt niet het gevoel dat Huub nou zo gek/verlief op haar was in de kooi. Ja, hij was verliefd op de hele toestand, dat weer wel.
De wil is er misschien wel, maar het vlees is zwak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als dat idd zo is, is het een dombo eerste klas, moet hij eens op aarde terugkomen want zo werkt het niet..
Je hoeft niet verliefd te zijn om iemand te bezwangeren hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij niet verliefd was, ik denk eigenlijk van wel, ze is immers niet van het badwater zwanger geworden.
Ik denk alleen wel dat Huub graag een vrouw heeft die hij eigenlijk niet kan krijgen en waar hij steeds zijn best voor moet (blijven) doen...
Er is een spreekwoord "the one who loves the least, controls the relationship"
Het vergt echter een hoop verantwoordelijkheid om de controle te hebben, en dat wil nog wel eens een lastige combinatie zijn
dat vind ik een argument van niks. Waarmee ik niet wil zeggen dat Huub niet verliefd was, want hij werd nou eenmaal snel verliefd en op welke vrouw niet zou ik bijna zeggen, maar eh, dat ze seks hadden wil niet zeggen dat ie nog zo verliefd op haar was als dat ie was in de kooi.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij niet verliefd was, ik denk eigenlijk van wel, ze is immers niet van het badwater zwanger geworden.
een heddaquote:Ik denk alleen wel dat Huub graag een vrouw heeft die hij eigenlijk niet kan krijgen en waar hij steeds zijn best voor moet (blijven) doen...
quote:Er is een spreekwoord "the one who loves the least, controls the relationship"
Het vergt echter een hoop verantwoordelijkheid om de controle te hebben, en dat wil nog wel eens een lastige combinatie zijn
En daarom naait hij zichzelf steeds een oor aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De wil is er misschien wel, maar het vlees is zwak.
nou ja hij is niet monogaam en dat weet claire vanaf het begin. Hij vindt nou eenmaal dat hij best voor 1 vrouw kan kiezen wat betreft liefde en ondertussen de lust kan delen met andere vrouwen. Claire wist dat. Dus dan heeft Claire zichzelf een oor aan genaaid en niet Huubquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En daarom naait hij zichzelf steeds een oor aan.
Mooi moment, met dank aan Floortjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:00 schreef peeet1 het volgende:
af en toe vergeet ik dat het ook gewoon mensen zijn na dit filmpjehttp://www.youtube.com/v/EJs3HvBOSEQ&
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:09 schreef Wijnneus het volgende:
1 op de 4 mannen gaat vreemd ofzo, maar dan heb je toch ook zoveel vrouwen daarvoor nodig![]()
Alhoewel ik niet denk dat dat de reden van hun scheiding is.
edit:+ heel erg heimwee naar Tilburg??quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Niet veel vrouwen zijn van een"thuisbasis"DGK ingegaan,daar getrouwd ,daarna verhuisd,een salon opgestart,weer verhuist.Daarna zwanger"met ijbehorende hormonen",weer allerlei bezigheden naast een salon runnen..
Dan ook nog ver van huis zonder familie,tussendoor een kind krijgen..En waar de meeste mannen 2-3 weken verlof op kunnen nemen om hun vrouw te helpen was Claire misschien toch wel vaak alleen en heeft Huub onregelmatige werktijden.En kwam de meeste verzorging op haar neer.Of dat allemaal zo is weet ik niet maar Claire is niet te vergelijken met andere vrouwen lijkt mij.
Ja hoor, ik heb het gelezen en ik heb mijn visie over Claire haar acties en keuzes al gegeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
@Thunderbich,ik dacht misschien heb je het niet gelezen..
[..]
WTF?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |