Je bent nog gekker dan ik dacht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je stalked Fann niks meer niks minder .. Opzouten dus.. En ja ik ben off topic maar jou een schop onder je kont geven doe ik met liefde.. Nogmaals ophouden !!! Eikel
Ow, is dat echt een regel?????quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:36 schreef Soury het volgende:
Mooi Ik had de laatse post maar zin erin had ik niet thanks![]()
quote:
Ik ben zo'n gekke meidquote:
Of je blijft gewoon ontopic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo'n gekke meid![]()
Tief toch op man en nu meen ik het
Jahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, is dat echt een regel?????
quote:
Ben jij Fann aan het stalken? Ze is zo lief.quote:
Volgens mij heeft ie al de snb knop gedrukt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben jij Fann aan het stalken? Ze is zo lief.
+1 Fannquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee joh, ik post een keer in een topic van haar dat ging over Albert.nl en je bent in de ogen van een verzuurd vriendinnetje direct een stalker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O okay, iemand maakte al een keer de opmerking, maar stel dat je niet weet hoe je dat moet doen en je hebt toevallig de laatste posting, beetje lastig dan.quote:
De wat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie al de snb knop gedrukt.
Snob-knopquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie al de snb knop gedrukt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lekker meelezen, scheelt een rondje telegraaf en rtl boulevard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt toch zo de pest aan het hele SHO-gebeuren Dementor?
Wat doe je hier dan, behalve Fann aan te vallen?
Gut ik weet het ook niet precies. Maar ik had de lapo dus voelde ik me verplicht. Maar ben blij dat je me voor was. Moet ik weer een op maken enz..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O okay, iemand maakte al een keer de opmerking, maar stel dat je niet weet hoe je dat moet doen en je hebt toevallig de laatste posting, beetje lastig dan.
Is het een ongeschreven regel of staat het nog ergens?
Klopt, zodra er hier valt te roddelen en te achter klappen loopt het hier altijd volquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lekker meelezen, scheelt een rondje telegraaf en rtl boulevard.
Wel grappig dat iedereen weer opduikt.
quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie het nu pas.. Ach als ie maar oprot
Uitlokken noem ik dat en je zin krijg je niet duffe zak. Ik reageer niet meer.. Dus ga je gang .quote:
De boel omdraaien heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitlokken noem ik dat en je zin krijg je niet duffe zak. Ik reageer niet meer.. Dus ga je gang .
Om maar wat te noemen, get your facts straight soury.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ""programma heeft 5 weken geduurd "....
en maar aan het lijntje houden en spammen....![]()
en ze komen er nog mee weg ook
Het plaatje was al genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:54 schreef Desii het volgende:
En ik maar klikken op het plaatje in de OP, in de hoop om het interview te zien.
ging em niet worden
je let niet op Deesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt toch zo de pest aan het hele SHO-gebeuren Dementor?
Wat doe je hier dan, behalve Fann aan te vallen?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:54 schreef Desii het volgende:
En ik maar klikken op het plaatje in de OP, in de hoop om het interview te zien.
ging em niet worden
de regel is dat je dan 5 minuten wacht en indien er dan geen topic is geopend mag je je gang gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O okay, iemand maakte al een keer de opmerking, maar stel dat je niet weet hoe je dat moet doen en je hebt toevallig de laatste posting, beetje lastig dan.
volgens mij is het een ongeschreven (maar wel gehandhaafde) regelquote:Is het een ongeschreven regel of staat het nog ergens?
Ach wat lief van hem dat hij ons dat guntquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
je let niet op DeesHij heeft de bunker ter beschikking gesteld, kunnen Huub en Claire mooi in gaan zitten voor onze nieuwe RLS
En Remlof zat er bovenopquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
de regel is dat je dan 5 minuten wacht en indien er dan geen topic is geopend mag je je gang gaan
[..]
volgens mij is het een ongeschreven (maar wel gehandhaafde) regel
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut ik weet het ook niet precies. Maar ik had de lapo dus voelde ik me verplicht. Maar ben blij dat je me voor was. Moet ik weer een op maken enz..
dat het gewoon niet meer ging, om tig redenen, dus niet 'makkelijk' aanwijsbaar 1 ding dat hij verkeerd zou hebben gedaan, maar meer dingen die zij graag anders zou zien en waar ze niet meer mee om kan gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Claire bedoelde met dat: 'vreemd gaan makkelijker was geweest" dat ze hem dan zonder pardon een schop onder zijn kont had kunnen geven.
Dus wat is er dan wel gebeurd?
quote:
dat vind ik nog wel helder. Vager is het zinnetje over die zogenaamde vriendin. Want dát willen we weten, hoe zit dat!?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:10 schreef Desii het volgende:
[..]
bedankt
![]()
Ze zegt eigenlijk niets bijzonders.
Alleen dat vage zinnetje, dat het makkelijker geweest zou zijn als Huub wel vreemd was gegaan. Alsof ze dat stiekum wel gehoopt had ofzo
Och weet ik ook veel, wens ze beide veel sterkte toe
Ik denk Suzanne de paaldansersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik nog wel helder. Vager is het zinnetje over die zogenaamde vriendin. Want dát willen we weten, hoe zit dat!?!
Beterquote:
Mag ik dan aan Hedda denken?(als vriendin dan he)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik nog wel helder. Vager is het zinnetje over die zogenaamde vriendin. Want dát willen we weten, hoe zit dat!?!
Ricardoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk Suzanne de paaldansers
of dat hele mooie meisje dat mee ging tijdens de optredens (hoop van niet, want die was ook heel lief) Je weets waar Akveor de hots voor had.
dan hebben we natuurlijk ook nog Hedda
opties te over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |