Precies.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het in de buitenwereld allemaal wat lastiger was en dat de verschillen tussen Huub en Claire nog duidelijker werden dan ze in DGK waren.
Daarbij heb je elkaar in een setting als DGK al snel gevonden omdat het samen tegen de rest is, als het dan buiten allemaal niet soepeler loopt terwijl je dat wel verwacht/gehoopt had dan valt het niet mee.
Misschien was het in het begin nog een beetje "samen tegen de rest" en was die rest dan de fans en de bladen en allerlei ander volk dat wat van ze wilde, maar op een gegeven moment moet je het ook samen redden als er geen "rest" meer is om samen tegen te strijden.
Brian en Amanda pasten uiteindelijk niet goed bij elkaar. Amanda moest nog stoeien, net als Huub, die wil ook nog stoeien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus dat, en pas je nou echt goed bij elkaar dan overleef je het wel, maar brian en amanda dus niet en huub en claire dus ook niet. Nadia en dennis zijn nog wel steeds bij elkaar en dat heeft me ook wel verbaasd moet ik zeggen.
Heb het gerucht wel eens gehoord, maar of het waar is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken dat gerucht helemaal nietWhehehe. En ik maar denken, arme Nadia, ze vindt die volkszanger veel te klein maar nu zit ze aan hem vast
Claire had iedereen kunnen zijn. Iedere dame die daar nieuw de kooi in was gekomen was een potentiële huwelijkskandidaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb echt niet het gevoel dat Huub nou zo gek/verlief op haar was in de kooi. Ja, hij was verliefd op de hele toestand, dat weer wel.
Nooit meer iets over gehoord.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het gerucht dat ze elkaar al voor DGK kenden blijft ook steeds weer bovenkomen, als dat zo is dan zou dat wel eea verklaren natuurlijk
* Leandra heeft wel eens een "Nadia-momentje"..... als ze een sudoku doet en alle enen al heeft![]()
![]()
Exact. En eerlijk gezegd. Claire maakte het hem wel verdomd makkelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire had iedereen kunnen zijn. Iedere dame die daar nieuw de kooi in was gekomen was een potentiële huwelijkskandidaat.
Het klinkt hard, maar als ik er over nadenk...misschien heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire had iedereen kunnen zijn. Iedere dame die daar nieuw de kooi in was gekomen was een potentiële huwelijkskandidaat.
Huub wil zijn vrije leventje blijven volgen, en dat kan niet als stel met kind, dan heb je andere verantwoordelijkheden. Dat heeft Claire nu eindelijk door.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Claire bedoelde met dat: 'vreemd gaan makkelijker was geweest" dat ze hem dan zonder pardon een schop onder zijn kont had kunnen geven.
Dus wat is er dan wel gebeurd?
Als dat idd zo is, is het een dombo eerste klas, moet hij eens op aarde terugkomen want zo werkt het niet..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub wil zijn vrije leventje blijven volgen, en dat kan niet als stel met kind, dan heb je andere verantwoordelijkheden. Dat heeft Claire nu eindelijk door.
Ik weet niet of hij niet verliefd was, ik denk eigenlijk van wel, ze is immers niet van het badwater zwanger geworden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb echt niet het gevoel dat Huub nou zo gek/verlief op haar was in de kooi. Ja, hij was verliefd op de hele toestand, dat weer wel.
De wil is er misschien wel, maar het vlees is zwak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als dat idd zo is, is het een dombo eerste klas, moet hij eens op aarde terugkomen want zo werkt het niet..
Je hoeft niet verliefd te zijn om iemand te bezwangeren hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij niet verliefd was, ik denk eigenlijk van wel, ze is immers niet van het badwater zwanger geworden.
Ik denk alleen wel dat Huub graag een vrouw heeft die hij eigenlijk niet kan krijgen en waar hij steeds zijn best voor moet (blijven) doen...
Er is een spreekwoord "the one who loves the least, controls the relationship"
Het vergt echter een hoop verantwoordelijkheid om de controle te hebben, en dat wil nog wel eens een lastige combinatie zijn
dat vind ik een argument van niks. Waarmee ik niet wil zeggen dat Huub niet verliefd was, want hij werd nou eenmaal snel verliefd en op welke vrouw niet zou ik bijna zeggen, maar eh, dat ze seks hadden wil niet zeggen dat ie nog zo verliefd op haar was als dat ie was in de kooi.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij niet verliefd was, ik denk eigenlijk van wel, ze is immers niet van het badwater zwanger geworden.
een heddaquote:Ik denk alleen wel dat Huub graag een vrouw heeft die hij eigenlijk niet kan krijgen en waar hij steeds zijn best voor moet (blijven) doen...
quote:Er is een spreekwoord "the one who loves the least, controls the relationship"
Het vergt echter een hoop verantwoordelijkheid om de controle te hebben, en dat wil nog wel eens een lastige combinatie zijn
En daarom naait hij zichzelf steeds een oor aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De wil is er misschien wel, maar het vlees is zwak.
nou ja hij is niet monogaam en dat weet claire vanaf het begin. Hij vindt nou eenmaal dat hij best voor 1 vrouw kan kiezen wat betreft liefde en ondertussen de lust kan delen met andere vrouwen. Claire wist dat. Dus dan heeft Claire zichzelf een oor aan genaaid en niet Huubquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En daarom naait hij zichzelf steeds een oor aan.
Mooi moment, met dank aan Floortjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:00 schreef peeet1 het volgende:
af en toe vergeet ik dat het ook gewoon mensen zijn na dit filmpjehttp://www.youtube.com/v/EJs3HvBOSEQ&
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:09 schreef Wijnneus het volgende:
1 op de 4 mannen gaat vreemd ofzo, maar dan heb je toch ook zoveel vrouwen daarvoor nodig![]()
Alhoewel ik niet denk dat dat de reden van hun scheiding is.
edit:+ heel erg heimwee naar Tilburg??quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Niet veel vrouwen zijn van een"thuisbasis"DGK ingegaan,daar getrouwd ,daarna verhuisd,een salon opgestart,weer verhuist.Daarna zwanger"met ijbehorende hormonen",weer allerlei bezigheden naast een salon runnen..
Dan ook nog ver van huis zonder familie,tussendoor een kind krijgen..En waar de meeste mannen 2-3 weken verlof op kunnen nemen om hun vrouw te helpen was Claire misschien toch wel vaak alleen en heeft Huub onregelmatige werktijden.En kwam de meeste verzorging op haar neer.Of dat allemaal zo is weet ik niet maar Claire is niet te vergelijken met andere vrouwen lijkt mij.
Ja hoor, ik heb het gelezen en ik heb mijn visie over Claire haar acties en keuzes al gegeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
@Thunderbich,ik dacht misschien heb je het niet gelezen..
[..]
WTF?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |