abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:26:02 #101
236264 crew  capricia
pi_73538260
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:03 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik vind kutnederlander leuker.
Met of zonder hoofdletter?
je nais cest pas
Definitely not CIA
pi_73538656
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Met of zonder hoofdletter?
je nais cest pas
In kut-Nederlander zou het met een hoofdletter moeten. Een hoofdletter in het midden van een samenstelling (kutnederlander) vind ik echter raar, maar misschien moet er daarom wel altijd een streepje tussen.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:44:14 #103
236264 crew  capricia
pi_73538738
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

In kut-Nederlander zou het met een hoofdletter moeten. Een hoofdletter in een samenstelling (kutnederlander) vind ik echter raar, maar misschien moet er daarom wel altijd een streepje tussen.
Het wordt dus niet hetzelfde geschreven als kutmarokkaan...want dat woord kent kennelijk helemaal geen hoofdletter..omdat het een zelfstandig naamwoord betreft.
Taal is vreemd...
Definitely not CIA
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:45:05 #104
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_73538762
quote:

Dank, dat scheelt me weer een hoop typewerk.
pi_73538844
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:47 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nou eigenlijk wel. Het is hard maar het is waar. Zolang je er zelf geen last van hebt kijk je er niet naar.
Persoonlijke hinder vind ik geen objectief argument. Op basis daarvan kan je geen algemene uitspraken doen.
pi_73538893
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dank, dat scheelt me weer een hoop typewerk.
Hylarisch deze reactie
quote:
De stiekeme aanname uit het Utrechtse onderzoek is, dat criminele autochtonen, en in dit geval Marokkanen, even vaak met de politie in aanraking komen. Zoals in het bovenstaande artikel gememoreerd, is het verschil echter een factor 6. Dit betekent voor het Utrechtse onderzoek een dramatisch verschil in de gepresenteerde cijfers, namelijk dat de verhouding 82,5% tegenover 49,4% (komt neer op 1 tegen 3) gecorrigeerd moet worden met een factor 6. Dat wordt dus 2 tegen 1. Dat is dan nog exclusief het gefrommel dat hierboven aan de kaak wordt gesteld.
Als dat juist is heeft het instituut blijkbaar ROC´s in dienst
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:57:51 #107
236264 crew  capricia
pi_73539072
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

Hylarisch deze reactie
[..]

Als dat juist is heeft het instituut blijkbaar ROC´s in dienst
en is utrecht een dorp en geen grote stad... toch?
Definitely not CIA
  † In Memoriam † zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:00:14 #108
230491 Zith
pls tip
pi_73539112
Al die MBOers die claimen dat een studie onder 80 personen geen goede studie kan zijn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:14:53 #109
236264 crew  capricia
pi_73539367
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:00 schreef Zith het volgende:
Al die MBOers die claimen dat een studie onder 80 personen geen goede studie kan zijn
MBO is sws geen studie...ook al doen er 80 personen mee....
Definitely not CIA
pi_73539399
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:00 schreef Zith het volgende:
Al die MBOers die claimen dat een studie onder 80 personen geen goede studie kan zijn
... Als ik 'n onderzoek moet doen en dan dat onder een aantal mensen uitvoer mag ik het bij zo'n klein aantal nooit doortrekken naar een volledige groep omdat het never representatief is. We krijgen in het verhaal in de OP sowieso te weinig info over hoe de rest van het onderzoek is uitgevoerd.

Het stukje wat later wordt geplaatst plaatst het een en ander in perspectief en daaruit kan je opmaken dat het helemaal een waardeloze conclusie is.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_73540393
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Tuig = tuig, ongeacht de afkomst.
Tuig = tuig, door de afkomst.
Dit is duidelijk realistischer.
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:55:29 #112
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73540476
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:41 schreef sumerian het volgende:

[..]

Tuig = tuig, door de afkomst.
Dit is duidelijk realistischer.
Als je zegt tuig door afstamming klopt dat wel denk ik. Bepaalde zaken zijn genetisch bepaald. Rasgebonden denk ik niet. Gewoon een kwestie van een incestueuze genenpoel.
BE YOUR DOG
pi_73540628
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Persoonlijke hinder vind ik geen objectief argument. Op basis daarvan kan je geen algemene uitspraken doen.
Mensen in zijn algemeenheid, ik spreek niet alleen voor mezelf.
Als men persoonlijk aangevallen word door zo zoveelste "Mohammed" of iets dan weegt dat zwaarder dan de Nederlandse tak van de Jakuza die een bankoverval pleegt. Op persoonlijk niveau.
Dat is helemaal niets ernstigs verder, iedereen heeft dit op zekere hoogte, zo reageer je emotioneel ook veel heftiger op de kaas die op is dan het nieuwsbericht over een bomaanslag op een school met xx doden en gewonden.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 07:39:21 #114
3542 Gia
User under construction
pi_73541013
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Het wordt dus niet hetzelfde geschreven als kutmarokkaan...want dat woord kent kennelijk helemaal geen hoofdletter..omdat het een zelfstandig naamwoord betreft.
Taal is vreemd...
Kutmarokkaan staat dan ook gewoon als woord in de grote Vandale. Kut-Nederlander niet.
pi_73541177
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:16 schreef waht het volgende:

[..]

Het lijken inderdaad vaker mannen te zijn die met de ME rellen of anderszins rotzooi trappen. Vrouwen zijn wel van nature minder agressief en meer meelevend dus dat zal een deel verklaren.
Of ze zijn bang dat hun nepnagels afbreken.
pi_73541182
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:55 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Als je zegt tuig door afstamming klopt dat wel denk ik. Bepaalde zaken zijn genetisch bepaald. Rasgebonden denk ik niet. Gewoon een kwestie van een incestueuze genenpoel.
pi_73541696
Ik vind de topictitel genomen al nogal haaks staan op cijfers van het CBS over de bevolkingssamenstelling in de staatshotels.
pi_73541737
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:55 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Als je zegt tuig door afstamming klopt dat wel denk ik. Bepaalde zaken zijn genetisch bepaald. Rasgebonden denk ik niet. Gewoon een kwestie van een incestueuze genenpoel.
Genetisch bepaald lijkt me zeer waarschijnlijk, is er niemand die zo'n onderzoek doet ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73542045
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind de topictitel genomen al nogal haaks staan op cijfers van het CBS over de bevolkingssamenstelling in de staatshotels.
moet je een keer een trein in de Randstad nemen.

Kijken of mensen nog denken dat autochtonen erger zijn dan allochtonen.

TIP: neem kaplaarzen mee , tegen het kwijl
pi_73542483
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 09:55 schreef qonmann het volgende:

[..]

Genetisch bepaald lijkt me zeer waarschijnlijk, is er niemand die zo'n onderzoek doet ?
Vast wel, maar dat zal vervolgens wel worden afgeschoten wanneer de uitslag niet in overeenkomst is met het verwachtingspatroon van de mensen.
Ik geef alvast 2 argumenten: te links en/ of te rechts
pi_73543408
En dat van ons bealstinggeld?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:47:04 #122
3542 Gia
User under construction
pi_73544349
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind de topictitel genomen al nogal haaks staan op cijfers van het CBS over de bevolkingssamenstelling in de staatshotels.
Maar het gaat dan niet om de samenstelling, maar om de reden waarom ze daar zijn.

Die drie Nederlanders zitten bijvoorbeeld voor gewapende overval, de rest van de aanwezige bevolking voor tasjesroof en verkrachting.
pi_73544681
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 07:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Kutmarokkaan staat dan ook gewoon als woord in de grote Vandale. Kut-Nederlander niet.
Change!
pi_73544708
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 03:24 schreef McKillem het volgende:

[..]

Mensen in zijn algemeenheid, ik spreek niet alleen voor mezelf.
Als men persoonlijk aangevallen word door zo zoveelste "Mohammed" of iets dan weegt dat zwaarder dan de Nederlandse tak van de Jakuza die een bankoverval pleegt. Op persoonlijk niveau.
Dat is helemaal niets ernstigs verder, iedereen heeft dit op zekere hoogte, zo reageer je emotioneel ook veel heftiger op de kaas die op is dan het nieuwsbericht over een bomaanslag op een school met xx doden en gewonden.
Dat jij ergens persoonlijk geen hinder van ondervindt, is geen maatstaf om te zeggen dat iets in het algemeen "erger" is dan de ander. Jij kan wel voor jezelf zeggen dat het ene erger is, maar dat is dus iets persoonlijks.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:03:05 #125
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73544739
Hier gaan de LinksMenschen zeker weer de feiten bagatelliseren.


STEEK JE KOP MAAR IN HET ZAND BLIJF MAAR SLAPEN MENSEN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DOEN ER TOCH NIETS AAN DIE HEBBEN HUN SCHAAPJES OP HET DROGE STRUISVOGELPOLITIEK!!11!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73545045
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Als Utrechtse moet ik eerlijk bekennen dat overlast zich voornamelijk concentreert rond bepaalde wijken (Kanaleneiland en in mindere mate Overvecht).
In andere wijken zijn het vaak wel autochtonen die op straat hangen omdat ik allochtonen daar gewoon een stuk minder tegen kom.
Mijn vent komt uit Rotterdam. En het valt hem op dat het centrum van Utrecht vrij weinig last heeft van marokkaans tuig in verhouding met de binnenstad van Rotterdam. Hij vindt dat er vooral veel vrouwen in centrum Utrecht rondlopen.

Maar ja: De buurten waar 80% allochtoon is, hebben ook een eigen winkelgebied...Overvecht winkelcentrum en Kanaleneiland winkelcentrum...

Ook denk ik zelf wel eens dat UTrecht wel leuk meedoet aan het grote steden beleid, maar eigenlijk helemaal niet zo'n grote stad (met grote stadsproblemen) is...

Hoog Catherijne is anders een broeinest voor die gasten. En een hele beroerde stad (rotterdam) als uitgangspunt nemen is nooit goed, want dan kun je alles wat krom is recht lullen.
pi_73557710
In plaats dat er wat aan de criminaliteit wordt gedaan, komt er weer zo'n kansloos onderzoek. Het ene na het andere kansloze onderzoek komt uit de bus rollen, zonder dat er nauwelijks wat aan de (hoge) criminaliteit wordt gedaan.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:45:53 #128
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73557900
Is dit eigenlijk topic deel 2 van hetzelfde onderzoek of een eerste topic van een 2e onderzoek naar hetzelfde?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:36:25 #129
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_73559184
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:40 schreef Zienswijze het volgende:
In plaats dat er wat aan de criminaliteit wordt gedaan, komt er weer zo'n kansloos onderzoek. Het ene na het andere kansloze onderzoek komt uit de bus rollen, zonder dat er nauwelijks wat aan de (hoge) criminaliteit wordt gedaan.
!
pi_73577601
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:40 schreef Zienswijze het volgende:
In plaats dat er wat aan de criminaliteit wordt gedaan, komt er weer zo'n kansloos onderzoek. Het ene na het andere kansloze onderzoek komt uit de bus rollen, zonder dat er nauwelijks wat aan de (hoge) criminaliteit wordt gedaan.
Inderdaad.

Kan mij het nou verrotten of een Marokkaan, Pakistaan, Nederlander of Chinees hier mijn ruit ingooit. Zorg er gewoon voor dat er voorzieningen zijn waar die gasten lekker hun lol op kunnen.

Kortom, beplanting etc. Geen kansloze speeltuintjes waar iedereen kan zien wat ze doen (ik wilde vroeger zelf ook niet dat er continu over mijn schouders werd gekeken). Al is het in veel steden al veel te laat voor (meer) ruimte, zonder enkel en alleen bebouwing, en zal men bij het bouwen van nieuwe wijken hier niet aan denken (korte termijn denken vindt men namelijk veel interessanter gezien persoonlijke belangen).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')