Dat is idd wel het puntquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:00 schreef capricia het volgende:
Conclussie:
Het zijn dus gewoon jonge mannen die tuig zijn.
Ja, maar pvv stemmers niet!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een kind snapt nog wel dat dat bewuste onderzoek aan alle kanten rammelt.
O, ja?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een kind snapt nog wel dat dat bewuste onderzoek aan alle kanten rammelt.
Als Utrechtse moet ik eerlijk bekennen dat overlast zich voornamelijk concentreert rond bepaalde wijken (Kanaleneiland en in mindere mate Overvecht).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
Is dit een lokaal Utrechts onderzoek of heeft het een landelijke dekking en in hoeverre geeft het volgen van 80 veelplegers een goed beeld over het gehele spectrum van veelplegers.
Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen kloppen maar toch benieuwd of het een landelijk onderzoek betreft.
Mooi toch ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook denk ik zelf wel eens dat UTrecht wel leuk meedoet aan het grote steden beleid, maar eigenlijk helemaal niet zo'n grote stad (met grote stadsproblemen) is...![]()
Ik klaag niet... zolang de problemen zich in enkele wijken concentreren, is de wereld overzichtelijk!quote:
Houden zo, zolang je geen last hebtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik klaag niet... zolang de problemen zich in enkele wijken concentreren, is de wereld overzichtelijk!
Ik geloof er absoluut wel in dat een deugdelijk onderzoek iets kan doen met de algemene opinie. Maar het moet dan echt een neutraal grootschalig onderzoek zijn zonder bullshit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het helemaal niet interessant is of het onderzoek wel of niet deugt.
De uitkomst gaat niemand hier op andere gedachten brengen. En zal ook in de publieke opinie weinig verschil maken.
scrol ff naar boven. dit onderzoek is allang onderuit gehaald.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:35 schreef McKillem het volgende:
Toch een apart resultaat, het feit in acht nemende dat het aantal incidenten dat ik tot op mee heb mogen maken met autochtonen nogal verbleekt tot volledige irrelevantie als ik het afzet tegen de overlast die een beetje vogelaarwijkallochtoon me geeft.
Mij overtuigen ze niet meer zo snel hoewel ik ook absoluut wel geloof dat wij onze probleemgevallen hebben.
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat het helemaal niet interessant is of het onderzoek wel of niet deugt.
De uitkomst gaat niemand hier op andere gedachten brengen. En zal ook in de publieke opinie weinig verschil maken.
Ah, leuk dat je wakker bent!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:42 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik geloof er absoluut wel in dat een deugdelijk onderzoek iets kan doen met de algemene opinie. Maar het moet dan echt een neutraal grootschalig onderzoek zijn zonder bullshit.
Links moet eens de ogen open doen en accepteren dat er weldegelijk een probleem is met allochtonen die zich op grote schaal misdragen, en rechts moet accepteren dat dat niet overal zo is. Dan zijn we al een heel eind.
Dat er problematiek is staat als een huis. Ik kom uit Enschede en had toen een overwegend linkse kijk op het leven, in die 3 jaar dat ik hier in den haag woon ben ik toch redelijk naar rechts gaan leunen.
Dat heeft toch wel iets van een reden.
Nou eigenlijk wel. Het is hard maar het is waar. Zolang je er zelf geen last van hebt kijk je er niet naar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:14 schreef Meh7 het volgende:
Als er 100km verderop een seriemoordenaar bezig is, ondervind ik daar ook geen hinder van, dit zijn toch geen argumenten?
Welke post refereer je precies naar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
scrol ff naar boven. dit onderzoek is allang onderuit gehaald.
Ja, want zodra blijkt dat er onder de autochtone jongeren zich ook veelplegers bevinden, vinden we het niet meer zwaar kut dat er Marokkaanse hangjongeren bestaan en stemt iedereen weer netjes op een salonfähige partij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:52 schreef Harlon het volgende:
[..]
Statistisch natuurlijk bijzonder sterk, 80 personen. Jammer, want het onderzoek an sich zou een niet nader te noemen partij de wind redelijk uit de zeilen kunnen halen, maar op deze manier is het erg makkelijk onderuit te halen.
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Welke post refereer je precies naar?
Die waar uit de doeken gedaan word dat een Marokkaan met een NL paspoort geen allochtoon meer is en dus zo de cijfers beïnvloed?
Dat vind ikzelf namelijk idd al een mooie killer voor dit onderzoek.
Als ze de wettelijke definitie houden van een alloch en autochtoon dan zijn deze onderzoeksresultaten redelijk vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat qua definitie wordt verstaan onder een allochtoon of een autochtoon in dit onderzoek.
En daarmee slaat Gia de spijker op zijn (haar?) kop.
Zou wel even het hele topic doorlezen voordat je hoog van de toren gaat blazen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:03 schreef Seam het volgende:
Morgen even lekker mijn domme collega's (lees: racisten) opfokken met dit bericht
Het zal ongetwijfeld wel afgebakend zijn in het feitelijke onderzoek. Maar in wat wij als 'domme' buitenstaanders gepresenteerd krijgen rammelt het onderzoek van alle kanten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ze de wettelijke definitie houden van een alloch en autochtoon dan zijn deze onderzoeksresultaten redelijk vanzelfsprekend.
Dan is natuurlijk de vraag wat er gebeurt als je de maatschappelijke definitie aanhoud. Dus alles wat niet deels of volledig NL bloed heeft is een allochtoon, wat dat met de cijfers doet.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zou wel even het hele topic doorlezen voordat je hoog van de toren gaat blazen.
Het lijken inderdaad vaker mannen te zijn die met de ME rellen of anderszins rotzooi trappen. Vrouwen zijn wel van nature minder agressief en meer meelevend dus dat zal een deel verklaren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd waarom vrouwen dit soort dingen niet doen in groepen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |