ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef dronkeykong het volgende:
De HITSERIE uit Amerika!!!!
En dan met een serie komen die in Amerika al gecanceld is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:17 schreef ynuhh het volgende:
"Dat dit kan in Nederland" is er ook zo'n één.
Die ook ja...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:21 schreef THeeF het volgende:
"Heel Nederland is in de ban van the Mask"
Maar daarin hebben ze wel gelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Saaaaab het volgende:
IEDEREEN heeft het erover.
En niet te vergeten: "Bloedstollend"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
"onthullende" is ook een woord waar ze patent op aan gevraagd hebben![]()
![]()
eerder glory hole met geer en beauquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:33 schreef dronkeykong het volgende:
Die Hole in the Wall reclame met Geer en Beau![]()
DE GRAPPIGSTE SPELSHOW OOIT!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:33 schreef dronkeykong het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:33 schreef dronkeykong het volgende:
[instant name]quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:08 schreef Meike26 het volgende:![]()
Kan me soms zo ergeren aan die uitgekauwde spreuken als:
"...[instant name] is terug....En Hoe !!" Ja hoe wat ?
"...die zijn weerga niet kent"
"...houd ook jou in z'n greep"
Of dat er ergens in Januari van elk nieuwe jaar een film in de bios komt:
"Nu al de beste film van dit jaar..."
Net als het woord ´hilarisch´.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
"onthullende" is ook een woord waar ze patent op aan gevraagd hebben![]()
![]()
Dat zie ik nu pasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[instant name]![]()
dus water erbij en dan....?
Bedoel je niet [insert name] ?
Bonusklacht: mensen die denken dat ze Engels kunnen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:02 schreef isogram het volgende:
Of, bij zo'n beetje elk item in Hart van Nederland: buurtbewoners reageren geschokt
Inderdaad... weer een turfje op mijn faalstok erbij hahaquote:[instant name] dus water erbij en dan....?
Bedoel je niet [insert name] ?
Hoe heeft dit drama ooit kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:02 schreef isogram het volgende:
Of, bij zo'n beetje elk item in Hart van Nederland: buurtbewoners reageren geschokt
Is niet erg. Post een foto van je tieten en het is je vergeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Inderdaad... weer een turfje op mijn faalstok erbij haha![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Is niet erg. Post een foto van je tieten en het is je vergeven.
Kleine tieten kunnen ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb niet echt tieten waarmee ik zo even kan pronken.....
M'n volgende topique: TS heeft kleine tetten.
PM me die foto maar dan, dan bepaal ik wel of ze de moeite waard zijn om te postenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
M'n volgende KLB topique: TS heeft kleine tetten.
PICS?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
M'n volgende KLB topique: TS heeft kleine tetten.
HET WORDT WEER EEN HI-LAAA-RI-SCHE AVOND!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:25 schreef fratsman het volgende:
GILLEN MET GERARD EN BRULLEN MET BEAU!!!!!!!!![]()
![]()
Geldt ook voor jou, foto's.quote:
Dé hitserie op fok!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Ensaf het volgende:
Hierboven staan de 25 meest hilarische posts op een forum ALLER TIJDEN!
Dé hitserie uit Amerika, waar elke aflevering 10 miljoen mensen keken!quote:
Die mag ze me ook PM'men, ter goed- of afkeuringquote:
Dan gaat de TV alweer uit, vind dat stuk nooit boeiendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
HEEL NEDERLAND HEEFT HET EROVER;
WIE IS DE MYSTERY POPSTARRRR
Vreselijk. Die 25 meest hilarische huppeldepup-momenten: op één of twee na 3 x niksquote:
Thnx voor de PMquote:
En bijna alle fragmenten komen uit SBS-programma's.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vreselijk. Die 25 meest hilarische huppeldepup-momenten: op één of twee na 3 x niksDie fragmenten zijn tijdens een uurtje overwerk van een stagiére bij elkaar geharkt en daar wordt dan een programma van in elkaar gezet.
Maar dat is puur toeval hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En bijna alle fragmenten komen uit SBS-programma's.
Want? Die post d'r tjetten ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:48 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat dit het vrijdagmiddag bier-en-tieten-topic wordt
Wie PM't Harajuku ff?
Weet ik niet, misschien ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Die post d'r tjetten ofzo?
wahahaa, die hoor je ZOO vaakquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef Saaaaab het volgende:
Nieuwe hitseries uit Amerika die alle records breken
Het is amper uit en je gaat je tieten al PM'en?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:28 schreef Meike26 het volgende:
Zoals Gerard Ekdom wel eens zegt (wat wel een leuke spreuk is overigens):
Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen
Nu nog een paar blote mannenbasten en als biseksuele dame ben ik helemaal gelukkigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:41 schreef Wijnbo het volgende:
Geweldig hoe een topic van SBS naar tieten kan gaan
Daarvoorzit ik op FOK!
Het allerergste van die reclame was dat ik maandag the italian job aan het kijken was, en op een gegeven moment de film werd stopgezet en geertje en beau uit een persoon kwamen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:53 schreef MaxMark het volgende:
Ook een reclame van Hole in the Wall:
"EINDELIJK IS HET ZOVER!!" om dan te vervolgen met "NOG 7 DAGEN!!"
Pics?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Nu nog een paar blote mannenbasten en als biseksuele dame ben ik helemaal gelukkig
dat is zo klote ja!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Het allerergste van die reclame was dat ik maandag the italian job aan het kijken was, en op een gegeven moment de film werd stopgezet en geertje en beau uit een persoon kwamen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zijn n stuk beter te pruimen dan die van sbs idd. Soms zelfs een min of meer grappige voice-over..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Al die promo's zijn braakmakend. Veronica heeft tegenwoordig van die simple promo's met een korte tekst zonder stem, die vind ik dan wel weer goed gedaan.
En ze hadden echt een *geweldige* promo voor Steven Seagal-avond. PONY TAIL....BIG GUNS...
Moet je mischien wat minder SBS 6 kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:21 schreef OeJ het volgende:
Als ik de uitspraken hierboven lees hoor ik er in mijn hoofd standaard die stem van sbs bij.
Verontrustend.
Met dat 'ultiem' en 'ultimate' wordt je ook doodgegooid tegenwoordig inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:30 schreef Lente_ninja het volgende:
De ultieme familieavond!
Vermaak voor het hele gezin!
Jong en oud kijkt naar...
Zijn er al nieuwe ontwikkelingen in deze geruchtmakende zaak?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:28 schreef Meike26 het volgende:
Zoals Gerard Ekdom wel eens zegt (wat wel een leuke spreuk is overigens):
Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |