wahahaa, die hoor je ZOO vaakquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef Saaaaab het volgende:
Nieuwe hitseries uit Amerika die alle records breken
Het is amper uit en je gaat je tieten al PM'en?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:28 schreef Meike26 het volgende:
Zoals Gerard Ekdom wel eens zegt (wat wel een leuke spreuk is overigens):
Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen
Nu nog een paar blote mannenbasten en als biseksuele dame ben ik helemaal gelukkigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:41 schreef Wijnbo het volgende:
Geweldig hoe een topic van SBS naar tieten kan gaan
Daarvoorzit ik op FOK!
Het allerergste van die reclame was dat ik maandag the italian job aan het kijken was, en op een gegeven moment de film werd stopgezet en geertje en beau uit een persoon kwamen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:53 schreef MaxMark het volgende:
Ook een reclame van Hole in the Wall:
"EINDELIJK IS HET ZOVER!!" om dan te vervolgen met "NOG 7 DAGEN!!"
Pics?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Nu nog een paar blote mannenbasten en als biseksuele dame ben ik helemaal gelukkig
dat is zo klote ja!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Het allerergste van die reclame was dat ik maandag the italian job aan het kijken was, en op een gegeven moment de film werd stopgezet en geertje en beau uit een persoon kwamen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die zijn n stuk beter te pruimen dan die van sbs idd. Soms zelfs een min of meer grappige voice-over..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Al die promo's zijn braakmakend. Veronica heeft tegenwoordig van die simple promo's met een korte tekst zonder stem, die vind ik dan wel weer goed gedaan.
En ze hadden echt een *geweldige* promo voor Steven Seagal-avond. PONY TAIL....BIG GUNS...
Moet je mischien wat minder SBS 6 kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:21 schreef OeJ het volgende:
Als ik de uitspraken hierboven lees hoor ik er in mijn hoofd standaard die stem van sbs bij.
Verontrustend.
Met dat 'ultiem' en 'ultimate' wordt je ook doodgegooid tegenwoordig inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:30 schreef Lente_ninja het volgende:
De ultieme familieavond!
Vermaak voor het hele gezin!
Jong en oud kijkt naar...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |