PICS?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb niet echt tieten waarmee ik zo even kan pronken.....
M'n volgende KLB topique: TS heeft kleine tetten.
HET WORDT WEER EEN HI-LAAA-RI-SCHE AVOND!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:25 schreef fratsman het volgende:
GILLEN MET GERARD EN BRULLEN MET BEAU!!!!!!!!![]()
![]()
Geldt ook voor jou, foto's.quote:
Dé hitserie op fok!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Ensaf het volgende:
Hierboven staan de 25 meest hilarische posts op een forum ALLER TIJDEN!
Dé hitserie uit Amerika, waar elke aflevering 10 miljoen mensen keken!quote:
Die mag ze me ook PM'men, ter goed- of afkeuringquote:
Dan gaat de TV alweer uit, vind dat stuk nooit boeiendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
HEEL NEDERLAND HEEFT HET EROVER;
WIE IS DE MYSTERY POPSTARRRR
Vreselijk. Die 25 meest hilarische huppeldepup-momenten: op één of twee na 3 x niksquote:
Thnx voor de PMquote:
En bijna alle fragmenten komen uit SBS-programma's.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vreselijk. Die 25 meest hilarische huppeldepup-momenten: op één of twee na 3 x niksDie fragmenten zijn tijdens een uurtje overwerk van een stagiére bij elkaar geharkt en daar wordt dan een programma van in elkaar gezet.
Maar dat is puur toeval hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En bijna alle fragmenten komen uit SBS-programma's.
Want? Die post d'r tjetten ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:48 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat dit het vrijdagmiddag bier-en-tieten-topic wordt
Wie PM't Harajuku ff?
Weet ik niet, misschien ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Die post d'r tjetten ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |