Waarom zou je dat willen? mp3 ftwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
Met iTunes draai ik geen .mod/.fc4/.fc3/.nsf/.gym/.cus/.hip etc. etc. Laat staan flac en of ogg. (ik kan het mishebben)
Tevens forceert winamp me geen sync door de strot en kan ik gewoon rustig m'n ding doen zonder poespas.
Gelukkig zijn alle geluidsbestanden op da internetz mp3!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? mp3 ftw
Youtube!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Omdat ik graag oude modules heb (computermuziek uit de jaren 80) die ik graag volgens authentieke manier wil draaien zonder 1001 programma's te hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Winamp voldoet aan al mij audiofiele behoeften, al tien jaar lang.
Zoals ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Youtube!
Sowieso, echte muziekliefhebbers luisteren en niet naar maar maken het zelf damnit!
Ja dat precies.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
Met iTunes draai ik geen .mod/.fc4/.fc3/.nsf/.gym/.cus/.hip etc. etc. Laat staan flac en of ogg. (ik kan het mishebben)
Tevens forceert winamp me geen sync door de strot en kan ik gewoon rustig m'n ding doen zonder poespas.
Nietus!!!quote:
Mijn muziekmap is zulk enen groten baggerzooi dat zelfs iTunes daar niks van bakt. Ik sleep gewoon lekker alles ter plekke naar mijn afspeellijst. IN VLC JA!!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:06 schreef AquaMaryn het volgende:
Ik gebruikte lang Winamp, daarna foobar2000. Maar pas een iPod gekocht en ik moet zeggen, iTunes is ook best stoer. Foobar indexeert sneller en zoekt sneller, maar met iTunes heb ik m'n playlists beter beschikbaar. Met Foobar kan ik echter gewoon een folder afspelen, omdat die niet alleen op album/artiest sorteert maar ook op bestandsmappen.
Voor mij dus iTunes én foobar
In '97 had ik gelukkig al een 28k8 modem en internet, maar "Nobody's wife" is wel één van m'n eerste honderd mp3's. Volgens mij speelde ik het toen al met Winampquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit
al sinds versie 1.0
vanaf een BBS met "Nobody's wife" op 4 diskette's ge ARJ't
Mijn eerste mp3 was back from the dead van Obituary.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
In '97 had ik gelukkig al een 28k8 modem en internet, maar "Nobody's wife" is wel één van m'n eerste honderd mp3's. Volgens mij speelde ik het toen al met Winamp
Sommige mensen hebben de HiFi-set op de pc aangesloten. Dan is FLAC wel lekker anders hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:17 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mijn 1e mp3 is Movin Train
Ik gebruik iTunes voor mijn iPhone. Voor de rest luister ik niet veel muziek op mijn pc. Daar heb ik mijn stereo voor
Ik zeg: Fuck You.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:49 schreef Fragile. het volgende:
Klacht: Mensen die winamp beter vinden dat Itunes.
Laat die rel maar beginnen, want daar zijn we hier in KLB goed in!
Ik sta alvast te sjorren aan mijn piemel![]()
WinAmp is zo nerdy als je het zelf maakt, maar ook prima geschikt als simpele mp3-afspeler voor iemand van wie het IQ nog lager is dan het aantal intellectuelen in Marokko per m6.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:00 schreef DrDentz het volgende:
iTunes wordt toch alleen door domme breezerhoeren in het openbaar vervoer gebruikt? Volgens mij is winamp veel meer nerdy, dus beter.
Ja man, weet ik veel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vierde dimensie kan ik er nog bij verzinnen, maar verder kom ik niet
Maar je moet het wel downloaden en installeren enzo, iTunes krijg je op je iPod geleverd. Daar heb je minder IQ voor nodig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WinAmp is zo nerdy als je het zelf maakt, maar ook prima geschikt als simpele mp3-afspeler voor iemand van wie het IQ nog lager is dan het aantal intellectuelen in Marokko per m6.
Jij = geen baas jongúhquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WinAmp is zo nerdy als je het zelf maakt, maar ook prima geschikt als simpele mp3-afspeler voor iemand van wie het IQ nog lager is dan het aantal intellectuelen in Marokko per m6.
De helft van die knoppen gebruik je nooit, en je kan altijd nog je rechtermuisknop gebruiken voor een normaal menu met tekst. Het is geen rocket science hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:19 schreef Kalebatz het volgende:
Lekker handig en overzichtelijk..... NOT
Vroegah moest je het daarmee doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat zo afschuwelijk. Altijd direct veranderen
.
Dat is juist het de enige acceptabele lay-out, die anderen zijn groot en grijs en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Dit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Stoere jongen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 04:17 schreef Biogarde het volgende:
Als standalone gebruik ik Foobar.
iTunes is van m'n PC af
Filesystem based werken is wel erg 1993 idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:24 schreef Incolumis het volgende:
Mediamonkey, is beter met grotere playlists
sowieso is het beter om met een medialibrary te werken
Juist, en dan de lite editie. Vergt nauwelijks systeembronnen, in tegenstelling tot iTunes (log en langzaam) en Media player..quote:
O nee, wacht, het blijkt dat ik toch de modern skin gebruik, maar natuurlijk wel met good ol' Winamp als color theme.quote:
De beste skin, uiteraardquote:
quote:
quote:
Is geluidskwaliteit van Songbird een beetje te vergelijken met Windows Media Player?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef zquing het volgende:
iTunes, wat een waardeloos stukje software is dat, doe mij maar Songbird en Foobar
Updates? Zijn die er dan? Ik gebruik nog gewoon de versie die ik 1,5 jaar geleden geïnstalleerd heb.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Winamp is ok, maar die updatesElke week een nieuwe versie
Ik gebruik nu Rhythmbox in ubuntu:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
MediaMonkey produceert kankergeluid.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Filesystem based werken is wel erg 1993 idd.
Ik vind Foobar2000 ook wel goed. Alleen kan ik mijn launch buttons en remote niet gebruiken..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef Litso het volgende:
Doe mij maar Foobar2000. Simpel, compleet naar smaak te customizen, en speelt alle bestandstypen af die ik nodig heb
Ik ben ook ergens rond die tijd met winamp begonnen, nogsteeds geen reden gevonden om iets anders te kiezen. Classic skin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
In '97 had ik gelukkig al een 28k8 modem en internet, maar "Nobody's wife" is wel één van m'n eerste honderd mp3's. Volgens mij speelde ik het toen al met Winamp
Heb foobar als standaard speler staan voor de mp3'squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef based het volgende:
[..]
![]()
sowieso vreet iTunes veel te veel geheugen
en winamp is te onoverzichtelijk
Mensen die pimpen met hun collectie van tienduizenden smakeloze kutnummers waar ze nooit naar luisterenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef Biels het volgende:
[..]
387 albums. Heb je pas sinds gisteren internet ofzo.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Mensen die pimpen met hun collectie van tienduizenden smakeloze kutnummers waar ze nooit naar luisteren
DAT DUS!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:53 schreef TokTuk het volgende:
Winamp is goed, omdat alles netjes bij elkaar staat en je alles mooi in het hoekje van je scherm kunt zetten.![]()
Alsof je dat plaatje post om Winamp te showenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:54 schreef Aestivate het volgende:
Probeer altijd weer een andere mediaspeler bij een nieuwe install e.d., maar kon altijd terug bij Winamp classic. Andere mediaspelers zijn onoverzichtelijk, hebben belachelijk veel resources/ruimte nodig, fucken je net gemaakte playlist op, etc, etc.
Winamp.
[ afbeelding ]
Zijn diverse programma's voor om dat anders te doen hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb helaas ook iTunes nodig voor m'n iPod Touch.
Zo goed ik mijn iPod vind, zo slecht vind ik iTunes
![]()
.
dit ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb helaas ook iTunes nodig voor m'n iPod Touch.
Zo goed ik mijn iPod vind, zo slecht vind ik iTunes
![]()
.
ach, gelukkig werkt drag and drop gewoon in iTunes, dus zo erg vind ik 't nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Zijn diverse programma's voor om dat anders te doen hoor
Ik heb nog nooit gezochtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Zijn diverse programma's voor om dat anders te doen hoor
Visuele overzichtquote:
Beetje treurig ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Visuele overzicht
Dat komt omdat Applegebruikers niet kunnen lezen natuurlijk
Nee, dat komt voornamelijk omdat we ondertussen in 2009 leven en lelijke 16 kleuren interfaces iets voor achtergebleven bosmongolen zijn die denken dat zelf een PC in elkaar zetten nog steeds stoer is!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Visuele overzicht
Dat komt omdat Applegebruikers niet kunnen lezen natuurlijk
ik ga geen 2500 albumplaatjes doorscrollen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dat komt voornamelijk omdat we ondertussen in 2009 leven en lelijke 16 kleuren interfaces iets voor achtergebleven bosmongolen zijn die denken dat zelf een PC in elkaar zetten nog steeds stoer is!
onzin, X-Fi met Sennheiser koptelefoon, en luister vooral FLAC. klinkt primaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:43 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
MediaMonkey produceert kankergeluid.Maarja, als je alleen laptop speakers hebt moet het geen probleem zijn
Jezus, nooit van Xfire gehoord ipv die duizende shortcuts van games op je desktop?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik ga geen 2500 albumplaatjes doorscrollen!
Voor mij gewoon winamp![]()
[ afbeelding ]
Opgepast. FLAC-hoer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
onzin, X-Fi met Sennheiser koptelefoon, en luister vooral FLAC. klinkt prima
Jezus ooit je ogen laten testen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:08 schreef memrtn het volgende:
[..]
Jezus, nooit van Xfire gehoord ipv die duizende shortcuts van games op je desktop?
iTunes heeft een vergelijkbare weergave, maar dan duidelijk, jouw screenshot is enkel een heel stuk onoverzichtelijker dan datquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Voor mij gewoon winamp![]()
[ afbeelding ]
Doe je dat toch niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Heb je dat alles met een andere speler uitgetest? Wedden dat het een stuk beter klinkt dan MM?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
onzin, X-Fi met Sennheiser koptelefoon, en luister vooral FLAC. klinkt prima
als ik plaatjes wil zien koop ik wel een kleuterboekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe je dat toch niet.
Je kunt itunes trouwens ook in lijst modus zetten. Dan heb je een lijst. Zonder plaatjes. Of met plaatjes. Precies zoals ik het wil.
weddenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Heb je dat alles met een andere speler uitgetest? Wedden dat het een stuk beter klinkt dan MM?
Omdat je het niet kan lezen hollandse boerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:11 schreef n8n het volgende:
[..]
iTunes heeft een vergelijkbare weergave, maar dan duidelijk, jouw screenshot is enkel een heel stuk onoverzichtelijker dan dat
Als ik lelijke 1993 interfaces wil zien gebruik ik wel Winamp.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
als ik plaatjes wil zien koop ik wel een kleuterboek
Past beter bij daar je niet begrijpend kan lezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
als ik plaatjes wil zien koop ik wel een kleuterboek
dan doe je dat lekker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als ik lelijke 1993 interfaces wil zien gebruik ik wel Winamp.
Ik zit hier op 't werk op maar 1024x786. Omdat iemand anders op mijn 22" zit goddomme.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jezus ooit je ogen laten testen?
xFire staat erop maar is een kutprogramma.
Steam FTW
ik snelstart met Steamquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:16 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ik zit hier op 't werk op maar 1024x786. Omdat iemand anders op mijn 22" zit goddomme.Mijn oprechte excuses. Maar dan kun je nog wel al die vertyfte shortcuts van je bureaublaadje halen en snel starten met Xfire.
Vrouwen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:20 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik snelstart met Steam
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:20 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik snelstart met Steam
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
In een paar posts van sadness naar eng. Knap.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:36 schreef MASD het volgende:
In een paar posts van sadness naar eng. Knap.
Dus je koopt nooit een Indesit wasmachine, een opel Insiginia en geen inductiekookplaatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef Frollo het volgende:
Precies daarom zal ik dus nooit een apparaat aanschaffen waarvan de naam met een i begint.
Überhaupt een Opel kopen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus je koopt nooit een Indesit wasmachine, een opel Insiginia en geen inductiekookplaat![]()
Inductiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus je koopt nooit een Indesit wasmachine, een opel Insiginia en geen inductiekookplaat![]()
of insuline, je zou maar suikerpatient zijnquote:
Of klant bij de ING.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:44 schreef r0binhood het volgende:
[..]
of insuline, je zou maar suikerpatient zijn
Linux fanboy.quote:
echt een draak van een mediaspeler als je het mij vraagt. Doe mij de snelle bieb van winamp maar 30GB aan muziek zonder dat je het merkt. Met scrollen compleet met album art en alles.quote:
Die stelling gaat voor iTunes helaas niet opquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:00 schreef Happel het volgende:
Dat users niet om kunnen gaan met bepaalde software ligt altijd aan het onvermogen van de users
Bij Battlefield Heroes werkt dat niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:01 schreef Jordy-B het volgende:
Winamp heeft ook superhandige global hotkeys, waarmee je Winamp kan besturen zonder dat het naar de voorgrond gebracht moet worden. Heerlijk is dat. Even met een sneltoets een volgend nummer (of zelfs volgend of willekeurig album) kiezen zonder je spel te onderbreken of je browserscherm weg te schuiven.
Deze man snapt het, mensen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
Winamp, omdat ik het al sinds versie 1 gebruik en er nog nooit een speler is uitgebracht die makkelijker werkt en gewoon doet wat 'ie moet doen. Winamp in combinatie met Album List ftw.
Kost alleen maar geheugen man. Basic Winamp!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Het is niet meer de jaren '90 maar 2009 computers hebben tegenwoordig ram te over en quite frankly ziet die classic skin er niet meer uit. Het pas niet echt bij de rest van het OS.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kost alleen maar geheugen man. Basic Winamp!
Omdat Ogg en FLAC open source zijn, dus zonder patenten. Daarnaast is de kwaliteit van Ogg beter dan MP3. Een Ogg bestand van 128 kbps is gelijk aan een MP3 bestand van 160 kbps. Ogg wordt over het algemeen als transparant ervaren bij 160 kbps en MP3 pas bij 192 kbps. Dat het patent vrij is is mooi omdat er niet 1 bedrijf is dat plotseling rechten kan claimen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Tevens wordt deliplayer al enige tijd niet meer ondersteund/onderhouden dus dan blijft alleen winamp nog over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat ik graag oude modules heb (computermuziek uit de jaren 80) die ik graag volgens authentieke manier wil draaien zonder 1001 programma's te hebben.
Ik heb deliplayer, maar die ondersteund geen .cus en andere dus zodanig winamp.
Los van die oude meuk draai ik gewoon windows mediaplayer. (albums/title enzovoorts).
De enigen voor wie iTunes een meerwaarde heeft zijn mensen met een apparaat waar de "i" voor staat.
Als standalone is het een rampenprogramma.
Mplayerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:44 schreef Ireyon het volgende:
iTunes overtreft qua geluidskwaliteit élke andere player met een enorme voorsprong.
Jupquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geweldig dat alle mensen toch even stiekem hun "super te gek koele" speellijsten willen showen.
Yeah! Al sinds ik een dosbox opende om met een of andere Fraunhofer encoder er een hele nacht over deed om een CD naar MP3 om te zetten in 128kbit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onder andere ja. dat 2pac en 50cent nou voor de letters komen kan ik weinig aan doen.quote:
Een genre als Gangsta Rap vind ik anders aardig apartquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef switchboy het volgende:
[..]
onder andere ja. dat 2pac en 50cent nou voor de letters komen kan ik weinig aan doen.
links boven artiesten, rechts albums onder losse nummers van artiest of album waar je opstaat. uiterst rechts playlist.quote:
klein deel van m'n collectiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een genre als Gangsta Rap vind ik anders aardig apart
12 albums van jimi en 25 tracks, voor de rest overal 1 album + 1 liedjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
klein deel van m'n collectie
[ afbeelding ]
Ik blijf niet klein op één stroming hangen, maar heb een veel bredere smaak.
Wat een bagger zeg, en itunes dan onoverzichtelijk noemen..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
klein deel van m'n collectie
[ afbeelding ]
Ik blijf niet klein op één stroming hangen, maar heb een veel bredere smaak.
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Mensen die pimpen met hun collectie van tienduizenden smakeloze kutnummers waar ze nooit naar luisteren
jup als ik de rest van het album niet zo boeiend vindt dan pak ik alleen de nummers die ik leuk vind. De laatste tijd ben ik wel meer discographies gaan downloaden. Maar voor ik zoveel opslag als dat ik nu heb had moest ik doseren en zuinig aandoen. Daar komt nog bij dat bij dem muziek die ik langer dan 2 jaar geleden heb gedownload de id3 tags nog niet helemaal goed staan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
12 albums van jimi en 25 tracks, voor de rest overal 1 album + 1 liedje. Download jij ook aparte liedjes?
het gaat om de workflow van het progamma. Tik artiestnaam in dubbelklik album of dubbelklik het enkele liedje dat je wilt luisteren. Of voeg toe aan playlist. De jump to functie in de playlist is ook geweldigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:30 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Wat een bagger zeg, en itunes dan onoverzichtelijk noemen..
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:07 schreef TC03 het volgende:
iTunes is echt bagger als afspeelprogramma hoor. Het is gewoon NIET handig.
Ik heb Winamp met al mijn muziek in éen playlist. Als ik op j druk en ik zoek het nummer of album wat ik wil, vind ik dit probleemloos. Op deze manier kan ik heel snel een album draaien, één ander nummer even snel tussendoor in de queue zetten met q, en vervolgens weer verder met het album draaien. Dat is met iTunes gewoon onmogelijk.
Door een letter te typen ga je gelijk naar het betreffende nummer/artiest/album. Ook heb je een zoekveld rechtsbovenin. Voor queues kan je iTunes DJ gebruiken.quote:
Ja dat snap ik, dat zoekveld. Maar dat werkt gewoon niet makkelijk met een queue. Teveel handelingen voor iets wat zo simpel is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:15 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Door een letter te typen ga je gelijk naar het betreffende nummer/artiest/album. Ook heb je een zoekveld rechtsbovenin. Voor queues kan je iTunes DJ gebruiken.
Ook geniaal van iTunes vind ik de samenwerking met de Remote app op de iPhone en Genius (afspeellijst creeren op basis van een nummer of genre).
zo dacht ik ook alquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geweldig dat alle mensen toch even stiekem hun "super te gek koele" speellijsten willen showen.
want je moet minstens 10 triljoen nummers op je computer hebben om stoer te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zo dacht ik ook al
maar dan zie ik dat ze minder dan 1000 nummers hebben, dan falen ze gewoon standaard al.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zo dacht ik ook al
maar dan zie ik dat ze minder dan 1000 nummers hebben, dan falen ze gewoon standaard al.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:58 schreef Skeletor het volgende:
[..]
want je moet minstens 10 triljoen nummers op je computer hebben om stoer te zijn![]()
![]()
Ik heb maar 9870 nummers (52,69Gb), mag ik hier nu nog wel meepraten?quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb geen nummers nodig om stoer te zijn.
- Geen iTunes want heb toch geen Apple meukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:47 schreef DiaperJuice het volgende:
http://www.skytopia.com/project/articles/music/players.html
Mediamonkey.
Nou já. Het is beiden dan. ITunes is de infectie WIndows is het gezwel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 07:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoho, Windows is het gezwel, iTunes de chemo.
Ja leuk voor op je mp3 speler of in de auto daarbij wil ik ook muziek kunnen luisteren als het internet eruit ligt. en gewoon verzamelen. Plus dat de kwaliteit van streams het meestal niet haalt met een goed mp3tjequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:10 schreef cYbErTiM het volgende:
muziek downloaden?? da wel erg 1999
Je kan het toch gewoon streamen, gratis, van genoeg sites.
Maak gewoon een playlistje met bijv deezer en share het met al je muziek-luister-plekken, scheelt een hoop download-sorteer-opslag gekut.
Ja dat itunes dat geen aac+ streams aankan, en je naar prehistorische streams luistert, elke andere player, ook op je foon met 3G, heeft echt perfect geluid voor on-the-go. Al helemaal voor in je auto of op je oordopjes. Misschien thuis op je billion-euro audio set dat het niet zo best is, maar dan is mp3 ook niet zo best.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:13 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja leuk voor op je mp3 speler of in de auto daarbij wil ik ook muziek kunnen luisteren als het internet eruit ligt. en gewoon verzamelen. Plus dat de kwaliteit van streams het meestal niet haalt met een goed mp3tje
aac+ 128kbits met 320kbits mp3 vergelijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef switchboy het volgende:
128kbits stream vergelijken met een 320kbits mp3
Dat werkt ook zo lekker op de meeste 3G foons, daar komt nog bij dat mp3 verreweg het meest gebruikt wordt voor streaming doeleinden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:31 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
aac+ 128kbits met 320kbits mp3 vergelijken
mp3 is 100jaar oud, en echt niet meer 'goed' als je de bitrate omhoog gooit
Zo gebruik ik Winamp ook. Meestal staat overigens de shuffle functie aan, dan kom je nog wel eens vergeten pareltjes tegen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:07 schreef TC03 het volgende:
iTunes is echt bagger als afspeelprogramma hoor. Het is gewoon NIET handig.
Ik heb Winamp met al mijn muziek in éen playlist. Als ik op j druk en ik zoek het nummer of album wat ik wil, vind ik dit probleemloos. Op deze manier kan ik heel snel een album draaien, één ander nummer even snel tussendoor in de queue zetten met q, en vervolgens weer verder met het album draaien. Dat is met iTunes gewoon onmogelijk.
En jij gebruikt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Levolution het volgende:
Winamp is voor pauper brugklas dj'tjes
Zeer vermakelijk om te volgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Discussies over het programma waarmee je muziek afspeelt op je computer.
iTunes is relatief traag. Winamp is relatief snel. Conclusie: Winamp > iTunes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:17 schreef ethiraseth het volgende:
Itunes wint vanwege Genius & smart playlists. Sorry winamp, maar het is geen 1997 meer.
sowieso, mensen die itunes traag vinden.Ik draai een aftandse 6 jaar oude single-core pc en zelfs daar is het niet traag op.
![]()
Voor mensen met een klote PC is winamp ideaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
iTunes is relatief traag. Winamp is relatief snel. Conclusie: Winamp > iTunes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Lekker boeiend die albumhoezen? Winamp draait bij mij op de achtergrond. Muziek 'kijken' doe je maar op TMF.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:48 schreef fathank het volgende:
Muziek is om naar te luisteren, niet om naar te kijken.
En als ik mooie hoezen wil zijn kijk ik wel naar m'n stapel vinyl.
fixedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:51 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat dus. Lekker boeiend die albumhoezen? Winamp draait bij mij op de achtergrond. 'Muziek' kijken doe je maar op TMF.
Winamp is alleen sneller als je zo'n idioot bent die elk liedje afzonderlijk uitkiest en opstart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
iTunes is relatief traag. Winamp is relatief snel. Conclusie: Winamp > iTunes.
Foobar nog beterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:49 schreef harmenst het volgende:
[..]
Voor mensen met een klote PC is winamp ideaal.
iTunes duurt 30 seconden om op te starten. Winamp 2 seconden. Conclusie: Winamp > iTunes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Winamp is alleen sneller als je zo'n idioot bent die elk liedje afzonderlijk uitkiest en opstart.
De meeste mensen zijn niet zo neurotisch. Conclusie: Itunes > Winamp.
Waarop baseer je dat? Ik sleep gewoon een hele map (= album) in Winamp en het begint meteen af te spelen en het start daarnaast ook nog eens snel op inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Winamp is alleen sneller als je zo'n idioot bent die elk liedje afzonderlijk uitkiest en opstart.
De meeste mensen zijn niet zo neurotisch. Conclusie: Itunes > Winamp.
Nee hoor wij Winamp gebruikers moeten na elke liedje een nieuw liedje selecteren om te spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Ik sleep gewoon een hele map (= album) in Winamp en het begint meteen af te spelen en het start daarnaast ook nog eens snel op inderdaad.
Als je de playlist niet goed gebruikt misschienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee hoor wij Winamp gebruikers moeten na elke liedje een nieuw liedje selecteren om te spelen.
Ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef switchboy het volgende:
[..]
Als je de playlist niet goed gebruikt misschien
Wachtrijen
Nee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:02 schreef switchboy het volgende:
Kan de tt misschien veranderd worden in: "Winamp"
.flac. ........ Schopje DIG..? .MP3 is voor bazenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:42 schreef invalidusername het volgende:
itunes kan geen .flac aan. Het kan eigenlijk niks aan wat Apple niet leuk vind. En Apple vind niet zoveel leuk.
Wimamp dus.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat dacht je, als ik mijn playlist uitrek lijkt dat ene nummer nog minder?
Ja fade in/fade out.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Arn0 het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar de overgang tussen nummers in Winamp vind ik ook erg goed gedaan, bij VLC en WMP (weet niet hoe het in itunes is) stopt het ene nummer en start het andere 1 seconde daarna terwijl er bij Winamp een mooie overgang (lastig uit te leggen) is.
Ja weet ik. Ga hem binnenkort toch origineel kopen dus heb geen zin om 2x een install te doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:59 schreef switchboy het volgende:
Je weet wel dat de RTM al een tijd te krijgen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |