Ja dat snap ik, dat zoekveld. Maar dat werkt gewoon niet makkelijk met een queue. Teveel handelingen voor iets wat zo simpel is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:15 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Door een letter te typen ga je gelijk naar het betreffende nummer/artiest/album. Ook heb je een zoekveld rechtsbovenin. Voor queues kan je iTunes DJ gebruiken.
Ook geniaal van iTunes vind ik de samenwerking met de Remote app op de iPhone en Genius (afspeellijst creeren op basis van een nummer of genre).
zo dacht ik ook alquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geweldig dat alle mensen toch even stiekem hun "super te gek koele" speellijsten willen showen.
want je moet minstens 10 triljoen nummers op je computer hebben om stoer te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zo dacht ik ook al
maar dan zie ik dat ze minder dan 1000 nummers hebben, dan falen ze gewoon standaard al.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:51 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zo dacht ik ook al
maar dan zie ik dat ze minder dan 1000 nummers hebben, dan falen ze gewoon standaard al.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:58 schreef Skeletor het volgende:
[..]
want je moet minstens 10 triljoen nummers op je computer hebben om stoer te zijn![]()
![]()
Ik heb maar 9870 nummers (52,69Gb), mag ik hier nu nog wel meepraten?quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb geen nummers nodig om stoer te zijn.
- Geen iTunes want heb toch geen Apple meukquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:47 schreef DiaperJuice het volgende:
http://www.skytopia.com/project/articles/music/players.html
Mediamonkey.
Nou já. Het is beiden dan. ITunes is de infectie WIndows is het gezwel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 07:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoho, Windows is het gezwel, iTunes de chemo.
Ja leuk voor op je mp3 speler of in de auto daarbij wil ik ook muziek kunnen luisteren als het internet eruit ligt. en gewoon verzamelen. Plus dat de kwaliteit van streams het meestal niet haalt met een goed mp3tjequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:10 schreef cYbErTiM het volgende:
muziek downloaden?? da wel erg 1999
Je kan het toch gewoon streamen, gratis, van genoeg sites.
Maak gewoon een playlistje met bijv deezer en share het met al je muziek-luister-plekken, scheelt een hoop download-sorteer-opslag gekut.
Ja dat itunes dat geen aac+ streams aankan, en je naar prehistorische streams luistert, elke andere player, ook op je foon met 3G, heeft echt perfect geluid voor on-the-go. Al helemaal voor in je auto of op je oordopjes. Misschien thuis op je billion-euro audio set dat het niet zo best is, maar dan is mp3 ook niet zo best.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:13 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja leuk voor op je mp3 speler of in de auto daarbij wil ik ook muziek kunnen luisteren als het internet eruit ligt. en gewoon verzamelen. Plus dat de kwaliteit van streams het meestal niet haalt met een goed mp3tje
aac+ 128kbits met 320kbits mp3 vergelijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef switchboy het volgende:
128kbits stream vergelijken met een 320kbits mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |