Vroegah moest je het daarmee doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat zo afschuwelijk. Altijd direct veranderen
.
Dat is juist het de enige acceptabele lay-out, die anderen zijn groot en grijs en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat zo afschuwelijk. Altijd direct veranderen
.
Dit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Winamp voldoet aan al mij audiofiele behoeften, al tien jaar lang.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Stoere jongen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 04:17 schreef Biogarde het volgende:
Als standalone gebruik ik Foobar.
iTunes is van m'n PC af
Filesystem based werken is wel erg 1993 idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:24 schreef Incolumis het volgende:
Mediamonkey, is beter met grotere playlists
sowieso is het beter om met een medialibrary te werken
Juist, en dan de lite editie. Vergt nauwelijks systeembronnen, in tegenstelling tot iTunes (log en langzaam) en Media player..quote:
O nee, wacht, het blijkt dat ik toch de modern skin gebruik, maar natuurlijk wel met good ol' Winamp als color theme.quote:
De beste skin, uiteraardquote:
quote:
quote:
Is geluidskwaliteit van Songbird een beetje te vergelijken met Windows Media Player?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef zquing het volgende:
iTunes, wat een waardeloos stukje software is dat, doe mij maar Songbird en Foobar
Updates? Zijn die er dan? Ik gebruik nog gewoon de versie die ik 1,5 jaar geleden geïnstalleerd heb.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Winamp is ok, maar die updatesElke week een nieuwe versie
Ik gebruik nu Rhythmbox in ubuntu:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |