Waarom zou je dat willen? mp3 ftwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
Met iTunes draai ik geen .mod/.fc4/.fc3/.nsf/.gym/.cus/.hip etc. etc. Laat staan flac en of ogg. (ik kan het mishebben)
Tevens forceert winamp me geen sync door de strot en kan ik gewoon rustig m'n ding doen zonder poespas.
Gelukkig zijn alle geluidsbestanden op da internetz mp3!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? mp3 ftw
Youtube!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Omdat ik graag oude modules heb (computermuziek uit de jaren 80) die ik graag volgens authentieke manier wil draaien zonder 1001 programma's te hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Winamp voldoet aan al mij audiofiele behoeften, al tien jaar lang.
Zoals ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Youtube!
Sowieso, echte muziekliefhebbers luisteren en niet naar maar maken het zelf damnit!
Ja dat precies.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
Met iTunes draai ik geen .mod/.fc4/.fc3/.nsf/.gym/.cus/.hip etc. etc. Laat staan flac en of ogg. (ik kan het mishebben)
Tevens forceert winamp me geen sync door de strot en kan ik gewoon rustig m'n ding doen zonder poespas.
Nietus!!!quote:
Mijn muziekmap is zulk enen groten baggerzooi dat zelfs iTunes daar niks van bakt. Ik sleep gewoon lekker alles ter plekke naar mijn afspeellijst. IN VLC JA!!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:06 schreef AquaMaryn het volgende:
Ik gebruikte lang Winamp, daarna foobar2000. Maar pas een iPod gekocht en ik moet zeggen, iTunes is ook best stoer. Foobar indexeert sneller en zoekt sneller, maar met iTunes heb ik m'n playlists beter beschikbaar. Met Foobar kan ik echter gewoon een folder afspelen, omdat die niet alleen op album/artiest sorteert maar ook op bestandsmappen.
Voor mij dus iTunes én foobar
In '97 had ik gelukkig al een 28k8 modem en internet, maar "Nobody's wife" is wel één van m'n eerste honderd mp3's. Volgens mij speelde ik het toen al met Winampquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit
al sinds versie 1.0
vanaf een BBS met "Nobody's wife" op 4 diskette's ge ARJ't
Mijn eerste mp3 was back from the dead van Obituary.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
In '97 had ik gelukkig al een 28k8 modem en internet, maar "Nobody's wife" is wel één van m'n eerste honderd mp3's. Volgens mij speelde ik het toen al met Winamp
Sommige mensen hebben de HiFi-set op de pc aangesloten. Dan is FLAC wel lekker anders hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:17 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mijn 1e mp3 is Movin Train
Ik gebruik iTunes voor mijn iPhone. Voor de rest luister ik niet veel muziek op mijn pc. Daar heb ik mijn stereo voor
Ik zeg: Fuck You.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:49 schreef Fragile. het volgende:
Klacht: Mensen die winamp beter vinden dat Itunes.
Laat die rel maar beginnen, want daar zijn we hier in KLB goed in!
Ik sta alvast te sjorren aan mijn piemel![]()
WinAmp is zo nerdy als je het zelf maakt, maar ook prima geschikt als simpele mp3-afspeler voor iemand van wie het IQ nog lager is dan het aantal intellectuelen in Marokko per m6.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:00 schreef DrDentz het volgende:
iTunes wordt toch alleen door domme breezerhoeren in het openbaar vervoer gebruikt? Volgens mij is winamp veel meer nerdy, dus beter.
Ja man, weet ik veel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vierde dimensie kan ik er nog bij verzinnen, maar verder kom ik niet
Maar je moet het wel downloaden en installeren enzo, iTunes krijg je op je iPod geleverd. Daar heb je minder IQ voor nodig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WinAmp is zo nerdy als je het zelf maakt, maar ook prima geschikt als simpele mp3-afspeler voor iemand van wie het IQ nog lager is dan het aantal intellectuelen in Marokko per m6.
Jij = geen baas jongúhquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WinAmp is zo nerdy als je het zelf maakt, maar ook prima geschikt als simpele mp3-afspeler voor iemand van wie het IQ nog lager is dan het aantal intellectuelen in Marokko per m6.
De helft van die knoppen gebruik je nooit, en je kan altijd nog je rechtermuisknop gebruiken voor een normaal menu met tekst. Het is geen rocket science hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:19 schreef Kalebatz het volgende:
Lekker handig en overzichtelijk..... NOT
Vroegah moest je het daarmee doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat zo afschuwelijk. Altijd direct veranderen
.
Dat is juist het de enige acceptabele lay-out, die anderen zijn groot en grijs en weet ik veel wat nog meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat zo afschuwelijk. Altijd direct veranderen
.
Dit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Stoere jongen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 04:17 schreef Biogarde het volgende:
Als standalone gebruik ik Foobar.
iTunes is van m'n PC af
Filesystem based werken is wel erg 1993 idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:24 schreef Incolumis het volgende:
Mediamonkey, is beter met grotere playlists
sowieso is het beter om met een medialibrary te werken
Juist, en dan de lite editie. Vergt nauwelijks systeembronnen, in tegenstelling tot iTunes (log en langzaam) en Media player..quote:
O nee, wacht, het blijkt dat ik toch de modern skin gebruik, maar natuurlijk wel met good ol' Winamp als color theme.quote:
De beste skin, uiteraardquote:
quote:
quote:
Is geluidskwaliteit van Songbird een beetje te vergelijken met Windows Media Player?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef zquing het volgende:
iTunes, wat een waardeloos stukje software is dat, doe mij maar Songbird en Foobar
Updates? Zijn die er dan? Ik gebruik nog gewoon de versie die ik 1,5 jaar geleden geïnstalleerd heb.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Winamp is ok, maar die updatesElke week een nieuwe versie
Ik gebruik nu Rhythmbox in ubuntu:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |