MediaMonkey produceert kankergeluid.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Filesystem based werken is wel erg 1993 idd.
Ik vind Foobar2000 ook wel goed. Alleen kan ik mijn launch buttons en remote niet gebruiken..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef Litso het volgende:
Doe mij maar Foobar2000. Simpel, compleet naar smaak te customizen, en speelt alle bestandstypen af die ik nodig heb
Ik ben ook ergens rond die tijd met winamp begonnen, nogsteeds geen reden gevonden om iets anders te kiezen. Classic skin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
In '97 had ik gelukkig al een 28k8 modem en internet, maar "Nobody's wife" is wel één van m'n eerste honderd mp3's. Volgens mij speelde ik het toen al met Winamp
Heb foobar als standaard speler staan voor de mp3'squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef based het volgende:
[..]
![]()
sowieso vreet iTunes veel te veel geheugen
en winamp is te onoverzichtelijk
Mensen die pimpen met hun collectie van tienduizenden smakeloze kutnummers waar ze nooit naar luisterenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef Biels het volgende:
[..]
387 albums. Heb je pas sinds gisteren internet ofzo.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Mensen die pimpen met hun collectie van tienduizenden smakeloze kutnummers waar ze nooit naar luisteren
DAT DUS!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:53 schreef TokTuk het volgende:
Winamp is goed, omdat alles netjes bij elkaar staat en je alles mooi in het hoekje van je scherm kunt zetten.![]()
Alsof je dat plaatje post om Winamp te showenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:54 schreef Aestivate het volgende:
Probeer altijd weer een andere mediaspeler bij een nieuwe install e.d., maar kon altijd terug bij Winamp classic. Andere mediaspelers zijn onoverzichtelijk, hebben belachelijk veel resources/ruimte nodig, fucken je net gemaakte playlist op, etc, etc.
Winamp.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |