abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73513533
dit was trouwens ook wel naar aanleiding van een dubbeltje op z'n kant hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73513571
Wij zijn ook minstens 100 euro per week kwijt aan de boodschappen. Twee personen en een poezemans.
Veel bier, veel chips en andere lekkere dingen, en we gooien ook echt té veel weg. Vlees dat over de datum is bijvoorbeeld.
En we bestellen zo'n één keer per week wat, en dat zit niet bij die 100 euro in.

Toen ik nog alleen woonde gaf ik geloof ik zo'n 100 euro per maand aan boodschappen uit.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:51:28 #54
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73513578
kneuzenkermis dat programma
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:51:28 #55
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73513579
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:47 schreef Klonk het volgende:
dan heb ik niets gezegd

ik hoor ze wel eens op het werk, oeeh meid de ariel is in de aanbieding nu maar 5 euro per fles en dan denk ik echt
Yep die gesprekken ken ik. Dat soort merken gebruik ik sowieso al niet, maar die aanbiedingen zijn ook echt geen aanbiedingen in vergelijking met bv Lidl of Aldi. je betaald dan alleen voor de naam of het mooie pakje.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:51:56 #56
152789 karr-1
pi_73513589
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef Mirjam het volgende:
dit was trouwens ook wel naar aanleiding van een dubbeltje op z'n kant hoor
I love that show !!!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:52:33 #57
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73513611
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:51 schreef Biancavia het volgende:
Wij zijn ook minstens 100 euro per week kwijt aan de boodschappen. Twee personen en een poezemans.
Veel bier, veel chips en andere lekkere dingen, en we gooien ook echt té veel weg. Vlees dat over de datum is bijvoorbeeld.
En we bestellen zo'n één keer per week wat, en dat zit niet bij die 100 euro in.

Toen ik nog alleen woonde gaf ik geloof ik zo'n 100 euro per maand aan boodschappen uit.
beginnen met alleen kopen wat je nodig hebt, of vlees invriezen moet je eens kijken wat je dan al bespaart, en geen debiele hoeveelheden bier en chips, is allleen maar slecht voor je
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73513619
Wasmiddel is wel een aardige om te besparen.

Alleen de poedervariant in grootverpakking is geweldig overigens. Al het vloeibare is niet te meten (net over het randje, ah, gooi er maar in, terwijl poeder met een lepel af te toppen is: gemak) en gaat er dus veel sneller doorheen (doel leverancier bereikt).
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:55:54 #59
152789 karr-1
pi_73513695
Vloeibaar wasmiddel vind ik inderdaad ook vreselijk. Nauwelijks af te meten, altijd te veel etc. Sinds kort hebben we in mijn gemeente zachter water, scheelt ook weer in het wasmiddel gebruik.
pi_73513717
Wij waren gemiddeld 600-700 euro per maand kwijt voor 2 personen. We kochten dan ook wel echt alles waar we zin in bhadden. NU doen we slim, gaan naar de Lidl ipv appie, kopen wasmiddel, afwasmachineblokjes ed alleen nog in de aanbieding. Vlees kopen we als het in de aanbieding is, dus af en toe een kilo of twee varkenshaas voor weinig. Of voor een paar maanden kipfilet. Nu zitten we op 150-200 euro per maand en we eten echt net zo lekker en veel. Die 400 euri houden we in de zak voor nog maar een extra vakantie!

Een beetje opletten scheelt echt onwijs veel, en ookal kunnen we het betalen, ik geef het liever aan leukere dingen uit.
Whatever...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:59:27 #61
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_73513778
Wij kopen bier, waspoeder, frisdrank en diverse diepvriesproducten eigenlijk ook alleen nog maar in de aanbieding. Daar valt echt een hoop op te besparen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_73513780
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:51 schreef karr-1 het volgende:

[..]

I love that show !!!
vermakelijk programma, wel verbazend dat een gezin van 4 kan rondkomen van 50 euro per week
daar kwam deze vraag vandaan
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:01:48 #63
152789 karr-1
pi_73513837
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

vermakelijk programma, wel verbazend dat een gezin van 4 kan rondkomen van 50 euro per week
daar kwam deze vraag vandaan
Het zal best kunnen, maar ik wil ook nog een beetje leuk leven hebben. Er zijn ook dingen waar ik gewoon niet op wil besparen.
pi_73513864
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:01 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Het zal best kunnen, maar ik wil ook nog een beetje leuk leven hebben. Er zijn ook dingen waar ik gewoon niet op wil besparen.
Zo is het, maarja, je moet natuurlijk wel kiezen, veel boodschappen is minder van iets anders. Ik ga dan liever nog een extra keer op vakantie.
Whatever...
pi_73513871
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

beginnen met alleen kopen wat je nodig hebt, of vlees invriezen moet je eens kijken wat je dan al bespaart, en geen debiele hoeveelheden bier en chips, is allleen maar slecht voor je
't Is niet voor mij.
pi_73513911
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:01 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ja, ik vind het wel tof dat ik gewoon iets kan kopen zonder te kijken wat het kost.
Dat heb ik nooit eerder gekund.
En we gaan nog steeds drie keer per jaar op vakantie.
pi_73514050
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef Klonk het volgende:
alleen jammer dat aanbiedingen vaak nog duurder zijn dan prima wasmiddelen van bijvoorbeeld de Aldi of de Lidl
Klopt , maar dan moet er wel een Aldi of Lidl in de buurt zijn. Anders wegen de voordelen bijna niet meer tegen elkaar op.

Een keer in de maand of 2 maanden kom ik bij een Aldi in de buurt en dan koop ik daar vanalles in .
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:13:05 #68
152789 karr-1
pi_73514146
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:02 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zo is het, maarja, je moet natuurlijk wel kiezen, veel boodschappen is minder van iets anders. Ik ga dan liever nog een extra keer op vakantie.
Ik geef niet zo veel om vakantie, 1 keer per jaar is wel het maximum. Er zijn daarentegen genoeg andere dingen waar ik mijn geld aan uitgeef.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:13:32 #69
152789 karr-1
pi_73514167
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, ik vind het wel tof dat ik gewoon iets kan kopen zonder te kijken wat het kost.
Dat heb ik nooit eerder gekund.
En we gaan nog steeds drie keer per jaar op vakantie.
Ik vind het ook heerlijk om iets meteen te kunnen kopen als ik het wil hebben of nodig heb zonder problemen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:19:48 #70
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_73514375
tvp
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:13:42 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_73516058
Ik denk dat ik thuis ongeveer tussen de 80 en 100 euro per week uit geef, dat is inclusief een regelmatig bezoekje aan de delicatessenwinkel en visboer. Dan gaat het al snel omhoog
pi_73516096
wat ik trouwens wel vind is dat het wasmiddel van de lidl niet echt lekkere geur aan de was geeft, en dat vind ik ook wel belangrijk
ik doe er een scheut robijn verwachter bij, maar ook dat blijft dan niet lang hangen.
als ik robijn gebruik i.c.m. bijv. sunil ofzo, blijft de was heel lang lekker ruiken
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:39:42 #73
152789 karr-1
pi_73516812
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:15 schreef Mirjam het volgende:
wat ik trouwens wel vind is dat het wasmiddel van de lidl niet echt lekkere geur aan de was geeft, en dat vind ik ook wel belangrijk
ik doe er een scheut robijn verwachter bij, maar ook dat blijft dan niet lang hangen.
als ik robijn gebruik i.c.m. bijv. sunil ofzo, blijft de was heel lang lekker ruiken
Ik was niet voor de geur, al moet ik zeggen dat de wasverzachters van de Lidl wel lekker ruiken.
pi_73517384
Met huisgenoten storten we per maand 40 euro op de huisrekening bedoelt voor avondmaaltijd en bepaalde boodschappen die we samen kopen (WC papier etc.). Die huisrekening loopt echter de laatste tijd gestaag omhoog dus ik gok dat we iets van 30 euro p.p. per maand uitgeven. Komt nog rond de 80 euro (83 in september) per maand bij voor andere maaltijden en persoonlijke boodschappen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_73517440
wij zitten gemiddels op 25 euro per dag. We zijn wel een gezin van 2 volwassen met 3 kinderen.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:13:13 #76
107521 Furia
snoopy weer
pi_73517873
Wij zijn per week tussen de 35 en 50 euro kwijt. Bij het inkopen doen let ik vooral op houdbaarheid, prijs per kilo/liter en natuurlijk prijs in het algemeen. Ik zit lekker in de buurt van de Lidl, dus als het even kan haal ik daar mijn boodschappen. Boodschappen zijn de basisdingen, maar ook lekkere dingen zoals chips en chocolade. We zijn met z'n tweeën (best wel grote eters) en hebben een paar dieren.
pi_73517909
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:12 schreef BrandX het volgende:

[..]

ik heb van het voorjaar 3 maanden moeten rondkomen van een krappe 3000 euro spaargeld. Al mijn vaste lasten en zooi (zoals tel.abo, internet enz) moesten daar nog af waarmee ik voor die drie maanden een krappe 450 euro over had waar ik alles mee moest doen. Dus niet alleen eten en drinken maar ook kleren, reiskosten enz. Als je gewend bent om een kleine 1000 vrij te besteden te hebben per maand, is dat effe slikken

Maar je ziet in ene wel hoe gruwelijk creatief je kan zijn met onder andere eten. Je gaat wat meer experimenteren met diverse voedsel en kruiden, je koopt weer eens dingen die je al een eeuwigheid niet meer at omdat het a) erg goedkoop is en b) je vergeten bent dat dat ook nog bestond. Voor mij bijvoorbeeld een maaltijdsoep uit blik. Die van unox en huismerk AH zijn erg goed te doen. Vers brood erbij en je hebt voor 2 euro een avondmaaltijd die nog erg lekker is ook!

Heb er veel van geleerd, en nu ik weer gewoon kan uitgeven wat ik wil, merk ik wel dat ik een stuk zuiniger omga met mn geld, sterker let op aanbiedingen, en ja, gewoon af en toe weer eens een blik soep of macaroni met ragout uit de kast trek.

Het komt er op neer dat ik nu per maand minimaal 400 euro wegzet op de spaarrekening, waar voorheen ik telkens min of meer alles opmaakte en dan nog aan het eind van de maand zoiets had van: ff opletten anders is het op.

Je went er heel snel aan vind ik om heerlijk gewoon uit te geven wat je hebt. Dat doe ik nu iig een heel stuk minder en dat bevalt erg goed. Ik zie het nu idd ook als sport om minimaal een x bedrag aan het eind van de maand over te hebben ipv dat het uitgegeven is.
Zo weinig te besteden hebben omdat het moet is enorm zwaar.
Vroeger ook nauwelijks wat te besteden gehad en toen het ineens niet meer op kon (lage woonlasten en beiden een fulltime baan) gaf ik zonder te kijken enorm veel geld uit.

Maar wat bewuster uitgeven aan boodschappen, geen onzintroep meer in het Kruidvat kopen en zoveel uitsparen zonder het idee te hebben dat je veel moet inleveren, daar begin ik echt lol in te krijgen.
Ik spaar nu al 150 euro per week uit, dat resultaat is meteen zichtbaar.
Maar ik doe nu ook wat minder snel alle lampen aan, tv uit i.p.v. op standby, kachels boven niet laten loeien en beneden niet meteen aan te doen maar gewoon eerst even een vest pakken.

Ben echt benieuwd wat het in the long run op gaat leveren. .
pi_73518396
Ik ben per week ongeveer 25 euro kwijt aan boodschappen. Ik houd gedurende de hele week een lijstje bij (ligt op de koelkast) waarop ik schrijf wat er op is. Ik eet vrij normaal en ook weleens een extraatje. Moet prima kunnen voor 25 euro denk ik. Ligt er waarschijnlijk ook aan waar je boodschapen doet. Albert Heijn en Aldi kun je niet echt met elkaar vergelijken... (ik doe boodschappen bij de Plus trouwens )
pi_73522956
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:51 schreef karr-1 het volgende:

[..]

I love that show !!!
Ontzettend kutprogramma . Als het op tv komt vlucht ik altijd naar boven.

Lekker schulden maken en dan janken dat je spijt hebt en alles wordt geregeld.

Optieften met die proletariers
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:34:41 #80
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_73524070
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik hou het ook niet echt bij.. Maar ik denk dat het 4/5 euro per dag is, dus zo'n 150 euro per maand voor één persoon.
Yes, dit heb ik ook ongeveer. Maar ik woon ook boven de supermarkt (WAT relaxed...) dus ik loop gewoon naar beneden als ik honger heb. Maar gemiddeld per dag zal 't een eurootje of 5 zijn.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_73524089
2 personen hier, 50 euro per week
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_73524621
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef JeOma het volgende:

[..]

Yes, dit heb ik ook ongeveer. Maar ik woon ook boven de supermarkt (WAT relaxed...) dus ik loop gewoon naar beneden als ik honger heb. Maar gemiddeld per dag zal 't een eurootje of 5 zijn.
Ik woon ook heel dichtbij een supermarkt (tegenover) maar vind het juist niet relaxed. Ik ga veel te vaak en veel te snel boodschappen doen, en geef (voor mijn gevoel) dus ook teveel uit.
Wanneer ik een stuk moet fietsen oid zal ik veel minder snel boodschappen gaan doen, en ook veel sneller minder kopen.
pi_73524676
Rond de 250 euro per maand voor mij alleen, nou kook ik in het weekend wel altijd veel wat ik invries zodat ik het mee naar mijn werk kan nemen voor de lunch. Maar ik ga wel naar de biologische slager en poelier, naar de groenteboer voor mijn fruit en groente en haal veel bij de natuurwinkel.

Ik maak een weekmenu en doe 1x in de week boodschappen 's ochtends vroeg. Zodat ik niet in de verleiding kom iets anders mee te nemen dan dat op mijn boodschappenlijstje staat. Dat helpt echt zo ontzettend veel in het beperken van je uitgave. Heb ik bv vakantie, loop ik iedere dag even naar de winkels, en geef ik bijna het dubbele uit.

Ik hou wat ik uitgeef bij in een programma. Aan het eind van de maand importeer ik daar mijn bankmutaties in. De enkele cash uitgave voer ik handmatig in. Kost mij nog geen 5 min en ik weet precies wat ik per maand aan wat uitgeef.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:56:31 #84
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_73524691
Volgens ons kasboek is het rond de 320 euro per maand voor 2 personen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:01:23 #85
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_73524837
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:47 schreef Klonk het volgende:
dan heb ik niets gezegd

ik hoor ze wel eens op het werk, oeeh meid de ariel is in de aanbieding nu maar 5 euro per fles en dan denk ik echt
Wat ik wel eens doe: bij het Kruidvat hebben ze soms een aanbieding met actieproducten. Koop 2 producten en je krijgt een fles Ariel/Omo/Persil weetikveel gratis. Koop 3 producten en je krijgt wasmiddel en wasverzachter gratis. Dan koop ik gewoon shampoo die ik altijd gebruik en de haarlak die we hier altijd hebben. Dan ben ik dus 6 euro kwijt voor drie flessen Andrelon, een fles Robijn wasmiddel en Robijn wasverzachter. Dat is op zich wel redelijk voor vijf producten, dan heb ik de lekkere producten voor de budgetprijs
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:09:29 #86
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_73525095
Wij deden eerst ook bijna dagelijks boodschappen in de winkel hier tegenover. Lekker lui Maar sinds een paar maanden doen we eens per week boodschappen bij de Lidl. Bepaalde verse producten halen we apart elders en houden ook aanbiedingen in de gaten. We waren eerst toch al snel 8 a 10 euro kwijt per supermarktbezoek. Nu 50 euro in de week ongeveer voor ons tweetjes.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_73529550
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:59 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ontzettend kutprogramma . Als het op tv komt vlucht ik altijd naar boven.

Lekker schulden maken en dan janken dat je spijt hebt en alles wordt geregeld.

Optieften met die proletariers
Ik vind het een mooi programma.
Het wordt juist helemaal niet voor die mensen geregeld, ze moeten het helemaal zelf oplossen maar krijgen hulp om meer inzicht te krijgen.
Je hoeft niet in de schulden te zitten om toch te leren letten op je uitgaven en waar het gestructureerder kan.
Twee mensen hebben bijvoorbeeld al in dit topic gepost dat ze totaal geen zicht hebben op wat ze aan boodschappen uitgeven. Wanneer situtaties veranderen zou dit gebrek aan inzicht ook wel eens verkeerd kunnen lopen.
Vergis je niet, 1 op de 10 gezinnen verkeren in financieel zwaar weer. Dat is niet niks.

Op FOK! hebben veel mensen tien universitaire studies gedaan en hebben uiteraard allemaal een welstand van een multimiljonair, maar dit is duidelijk niet de realiteit.
pi_73529791
Wat zo leuk is dat je dat geld weer ergens anders aan kunt uitgeven. Ik heb nog wel dure hobbies en vakanties en we hebben 2 autos. Heerlijk als er op de boodschappenrekening elke maand wat meer overblijft dan afgaat!
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Zo weinig te besteden hebben omdat het moet is enorm zwaar.
Vroeger ook nauwelijks wat te besteden gehad en toen het ineens niet meer op kon (lage woonlasten en beiden een fulltime baan) gaf ik zonder te kijken enorm veel geld uit.

Maar wat bewuster uitgeven aan boodschappen, geen onzintroep meer in het Kruidvat kopen en zoveel uitsparen zonder het idee te hebben dat je veel moet inleveren, daar begin ik echt lol in te krijgen.
Ik spaar nu al 150 euro per week uit, dat resultaat is meteen zichtbaar.
Maar ik doe nu ook wat minder snel alle lampen aan, tv uit i.p.v. op standby, kachels boven niet laten loeien en beneden niet meteen aan te doen maar gewoon eerst even een vest pakken.

Ben echt benieuwd wat het in the long run op gaat leveren. .
Whatever...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:00:53 #89
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_73529819
12 euro per dag, 2 personen en een dreumes.

Werken met een fysiek potje geld, werkt prima. Als er eens wat over blijft dan zie je dat ook meteen en kan je de maand er op wat luxer doen
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:07:19 #90
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73530010
Ik gok zo'n 350-400 per maand voor 2 personen en 4 katten.
Hangt er een beetje van af; als er vaak vrienden komen, verjaardag e.d. weer meer.
Ik probeer er wel es op te letten, maar uiteindelijk koop ik toch altijd wel waar we zin in hebben.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_73532236
Ik gaf de eerste paar keer toen ik net alleen woonde 15-20 euro per keer uit, en dat dan 3 keer per week . Nu ben ik er wat beter op gaan letten en is het niet veel meer dan 120 per maand of zo.
Cool story, Hansel.
pi_73540094
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Op FOK! hebben veel mensen tien universitaire studies gedaan en hebben uiteraard allemaal een welstand van een multimiljonair, maar dit is duidelijk niet de realiteit.
Dikke bullshit!

Ik ken tal van mensen met een relatief laag opleidingsniveau die ook niet in de schulden zitten maar wél dingen moeten laten om dit zo te houden!

Die mensen in die show leven structureel boven hun stand , zijn lui en ook nog eens te dom om uit hun ogen te kijken maar wel 4 auto's voor de deur "NODIG hebben"!
En dan dat gejank op die camera van ahhhhhh wat vreselijk allemaal zeg boehoe *kots kots* !
Dan worden ze vervolgens door die John "faalhaas" Williams geholpen + een of andere coach en dan gaan ze nog allemaal eisen stellen ook !
Zoals dat stel dat naar Belgie is gevlucht en alle rekeningen ging verbranden en daarna vertelde madam doodleuk dat achter de kassa werken "niet haar niveau was"

Het ergste is dat ze nog beloond ook dmv allerlei betalings-regelingen ook waar de gemiddelde Nederlander die het door problemen thuis (denk aan een ziek kind , of het overlijden van een partner) echt moeilijk heeft financieel maar wél de eindjes aan elkaar knoopt naar kan fluiten.

Geen medelijden maar een spuitje serieus voor dergelijke debiele proletariers
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73540106
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef Dennis101 het volgende:
Staan dit soort bedragen niet op de site van het Nibud? En in dit huishouden wordt inderdaad gebruik gemaakt van 'huishoudgeld', dat is dus voor alle boodschappen.
Nibud is dat niet die gieren site...pff schei uit wie dat bedacht heeft?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73540123
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok zo'n 350-400 per maand voor 2 personen en 4 katten.
Hangt er een beetje van af; als er vaak vrienden komen, verjaardag e.d. weer meer.
Ik probeer er wel es op te letten, maar uiteindelijk koop ik toch altijd wel waar we zin in hebben.
+ 1
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet zo belangrijk vind wat we uitgeven. Meestal is het met zijn 2en (en 2 katten ) meer dan 400 euro in de maand.
Sinds het vorige topic over dit onderwerp ben ik me er van bewust van geworden dat dat veel geld is, en dus kijk ik sinds kort de kassabon na...maar die klopt eigenlijk altijd wel...

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 11-10-2009 00:08:02 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73540125
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nibud is dat niet die gieren site...pff schei uit wie dat bedacht heeft?

Rouwvoet hé Kun je rekenen op dergelijke gemiddelden als je uitgaat van een gezin met 13 kinderen
pi_73540138
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:10 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Rouwvoet hé Kun je rekenen op dergelijke gemiddelden als je uitgaat van een gezin met 13 kinderen
LOL is dat zo rouwigvoetje?
Jezus ja...das wel erg...liddl gastjes?

Ik vind normaal leven moet kunnen van 12 euri pp per dag...dan leef je lekker relaxt qua boodschappen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:13:47 #97
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73540148
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:10 schreef capricia het volgende:

[..]

+ 1
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet zo belangrijk vindt wat we uitgeven. Meestal is het met zijn 2en (en 2 katten ) meer dan 400 euro in de maand.
Sinds het vorige topic over dit onderwerp ben ik me er van bewust van geworden dat dat veel geld is, en dus kijk ik sinds kort de kassabon na...maar die klopt eigenlijk altijd wel...

achja als je het jezelf kan permitteren waarom niet. je eet dan iig erg lekker.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:30:55 #98
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_73540314
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_73540464
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

achja als je het jezelf kan permitteren waarom niet. je eet dan iig erg lekker.
Je kunt voor de helft ook lekker + gezond eten hoor ...

Misschien geeft ze haar katten witte truffels en kaviaar doorj de Whiskas?
pi_73542675
Ik denk dat ik ong. zo'n 7 euro per dag aan voedsel kwijt ben, en dat vind ik nu ik er zo over denk best veel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73542678
Wij geven zo rond de 300 euro per maand uit, voor twee volwassenen en twee katten. Het verschilt wel erg per maand hoor, soms zitten er dure maanden tussen dat echt alles op is, shampoo, wasmiddel, kattenvoer, etc.. en als je dan alles weer moet aanvullen is het even wat duurder. In de vakanties geven we ook wat meer uit aan eten en drinken. Maar die 300 is wel een redelijk gemiddelde steeds.

We doen overigens boodschappen bij de AH, Aldi en op de markt. Ik houd de aanbiedingen wel in de gaten en maak een weekmenu, maar soms halen we ook gewoon pizza op of gaan we een keer uit eten, als we daar zin in hebben.
pi_73542718
ik zou echt niet met een weekmenu kunnen werken
ik bekijk altijd per dag waar ik trek in heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')