Yep die gesprekken ken ik. Dat soort merken gebruik ik sowieso al niet, maar die aanbiedingen zijn ook echt geen aanbiedingen in vergelijking met bv Lidl of Aldi. je betaald dan alleen voor de naam of het mooie pakje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:47 schreef Klonk het volgende:
dan heb ik niets gezegd
ik hoor ze wel eens op het werk, oeeh meid de ariel is in de aanbieding nu maar 5 euro per fles en dan denk ik echt
I love that show !!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef Mirjam het volgende:
dit was trouwens ook wel naar aanleiding van een dubbeltje op z'n kant hoor
beginnen met alleen kopen wat je nodig hebt, of vlees invriezen moet je eens kijken wat je dan al bespaart, en geen debiele hoeveelheden bier en chips, is allleen maar slecht voor jequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:51 schreef Biancavia het volgende:
Wij zijn ook minstens 100 euro per week kwijt aan de boodschappen. Twee personen en een poezemans.
Veel bier, veel chips en andere lekkere dingen, en we gooien ook echt té veel weg. Vlees dat over de datum is bijvoorbeeld.
En we bestellen zo'n één keer per week wat, en dat zit niet bij die 100 euro in.
Toen ik nog alleen woonde gaf ik geloof ik zo'n 100 euro per maand aan boodschappen uit.
vermakelijk programma, wel verbazend dat een gezin van 4 kan rondkomen van 50 euro per weekquote:
Het zal best kunnen, maar ik wil ook nog een beetje leuk leven hebben. Er zijn ook dingen waar ik gewoon niet op wil besparen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vermakelijk programma, wel verbazend dat een gezin van 4 kan rondkomen van 50 euro per week
daar kwam deze vraag vandaan
Zo is het, maarja, je moet natuurlijk wel kiezen, veel boodschappen is minder van iets anders. Ik ga dan liever nog een extra keer op vakantie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het zal best kunnen, maar ik wil ook nog een beetje leuk leven hebben. Er zijn ook dingen waar ik gewoon niet op wil besparen.
't Is niet voor mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
beginnen met alleen kopen wat je nodig hebt, of vlees invriezen moet je eens kijken wat je dan al bespaart, en geen debiele hoeveelheden bier en chips, is allleen maar slecht voor je
Ja, ik vind het wel tof dat ik gewoon iets kan kopen zonder te kijken wat het kost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het zal best kunnen, maar ik wil ook nog een beetje leuk leven hebben. Er zijn ook dingen waar ik gewoon niet op wil besparen.
Kloptquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef Klonk het volgende:
alleen jammer dat aanbiedingen vaak nog duurder zijn dan prima wasmiddelen van bijvoorbeeld de Aldi of de Lidl
Ik geef niet zo veel om vakantie, 1 keer per jaar is wel het maximum. Er zijn daarentegen genoeg andere dingen waar ik mijn geld aan uitgeef.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:02 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Zo is het, maarja, je moet natuurlijk wel kiezen, veel boodschappen is minder van iets anders. Ik ga dan liever nog een extra keer op vakantie.
Ik vind het ook heerlijk om iets meteen te kunnen kopen als ik het wil hebben of nodig heb zonder problemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel tof dat ik gewoon iets kan kopen zonder te kijken wat het kost.
Dat heb ik nooit eerder gekund.
En we gaan nog steeds drie keer per jaar op vakantie.
Ik was niet voor de geur, al moet ik zeggen dat de wasverzachters van de Lidl wel lekker ruiken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:15 schreef Mirjam het volgende:
wat ik trouwens wel vind is dat het wasmiddel van de lidl niet echt lekkere geur aan de was geeft, en dat vind ik ook wel belangrijk
ik doe er een scheut robijn verwachter bij, maar ook dat blijft dan niet lang hangen.
als ik robijn gebruik i.c.m. bijv. sunil ofzo, blijft de was heel lang lekker ruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |