Laten we niet hebben wat Duitsland Nederland heeft aangericht in de tweede wereldoorlog'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:47 schreef qonmann het volgende:
Ach Nigeria, Somalie, Pakistan, Afghanistan...allemaal hebben ze zo hun redenen.
Maar geweld en onderdrukking van vrouwen is goed geregeld in de Islam
De Taliban geniet van deze - vredelievende - godsdienst
..en het worden der steeds meer dus
En op basis waarvan is die wet bepaald?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De staat zegt dat ja. Heel goed.
Je bent wederom vanuit een bepaald onderbuikgevoel aan het praten. Het is toch zo, dat het de wet is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het geeft toch niet, want het is de "wet"? Ik ben toch echt niet blind hoor
Maar onderwijl ontduikt hij telkens wel de essentie van de vragen die hem gesteld worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar zie jij iemand de vervolging goed praten?Meki zegt alleen dat de wet zo is, en dat is zo.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Laten we niet hebben wat Duitsland Nederland heeft aangericht in de tweede wereldoorlog'
of laten we niet hebben over de miljoenen doden die de koloniale bewinden Nederland, Italie en Frankrijk voor miljoenen doden hebben veroorzaakt
Laten we niet vergeten wat Spanje en Frankrijk miljoenen doden hebben veroorzaakt in Noord-Afrika. Nederland niet vergeten wat ze in Bosnie en Indonesie hebben gedaan..
Ja, het is de wet. Een schandelijke, vuile, discriminerende, racistische, berberwet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent wederom vanuit een bepaald onderbuikgevoel aan het praten. Het is toch zo, dat het de wet is?
Op basis van de dictatoriale ingeving van niet democratische regimes die liever een hoofdgodsdienst hebben. (Immers, makkelijker om het volk onder de duim te houden)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En op basis waarvan is die wet bepaald?
Maar doe jij eens snel een hoofd doekje om mutant.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar zie jij iemand de vervolging goed praten?Meki zegt alleen dat de wet zo is, en dat is zo.
De staat is net zo onderdrukkend als iedere andere grotbewoners godsdienst.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:35 schreef Frollo het volgende:
Even serieus Meki, vind je het niet raar en eng: 'staatsgodsdienst'?
Een overheid moet toch gewoon regeren, wat zou die zich bemoeien met wat mensen geloven?
Bovendien, als een godsdienst krachtig genoeg is hoeft hij toch niet beschermd te worden door de staat?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen wat de verschillen zijn tussen christenen en katholieken ?
En dat komt van een PVV-aanhanger die....ohnee laat maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, het is de wet. Een schandelijke, vuile, discriminerende, racistische, berberwet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dat komt van een PVV-aanhanger die....ohnee laat maar![]()
Overigens is het alles behalve een "berberwet".
De wetten zijn zo geregeld in Marokko etc.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar onderwijl ontduikt hij telkens wel de essentie van de vragen die hem gesteld worden.
Maar in de kern speelt hun geloof dus een rol. Waarom accepteert het volk het dan? Ik zou niet blij zijn als ik in zo'n land zou leven, dat 1 godsdienst discrimineert (daarom stem ik VVDquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op basis van de dictatoriale ingeving van niet democratische regimes die liever een hoofdgodsdienst hebben. (Immers, makkelijker om het volk onder de duim te houden)
.... trollquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
gelukkig knik je zelf al nee, anders dacht ik even dat je echt zo dacht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:51 schreef kitao het volgende:
[..]
De staat is net zo onderdrukkend als iedere andere grotbewoners godsdienst.
.
Is het werkelijk, is het een algemeen geaccepteerde discriminerende anti-overige religies wet in de gehele Islamitische wereld dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is nogal simplistisch om de mens alle schuld in de schoenen te schuiven. Dat gedrag moet ergens door getriggerd worden. En die trigger is mijn ogen het christendom of de islam.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan komen we weer terug op de menselijke hypocrisie waar ik het over had.
Dat is een dooddoener. Geweld voorkomend uit religieuze intolerantie samenvatten als dat geweld nu eenmaal voorkomt. Maar de vraag leek dus wat precies de invloed was van een religie met macht ten aanzien van intolerantie. En zowel in het Christendom als de Islam is die intolerantie historisch vaak genoeg gezien. Heden ten dage en dat lijkt nieuw zien we het ook bij die zionisten in Israël.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt ook zonder religie gingen ze vechten volgens mij. Macht is wat de mens draaiende houdt, religieuze conflicten zijn regelrecht terug te traceren naar politieke machtsconflicten.
Daar is juist een hele hoop mis mee!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:53 schreef Meki het volgende:
[..]
De wetten zijn zo geregeld in Marokko etc.
daar is toch niks mis mee.
Hebben berbers dan eindelijk de macht over genomen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, het is de wet. Een schandelijke, vuile, discriminerende, racistische, berberwet.
Verdiep je eens in Marokko man.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Is het werkelijk, is het een algemeen geaccepteerde discriminerende anti-overige religies wet in de gehele Islamitische wereld dan?
Ik heb geen zin een smet op mijn ongeïnteresseerde brein aan te brengen, geef gewoon een antwoord.quote:
Ik heb duidelijk een antwoord gegeven. En de kernrol is ook duidelijk, macht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar in de kern speelt hun geloof dus een rol. Waarom accepteert het volk het dan? Ik zou niet blij zijn als ik in zo'n land zou leven, dat 1 godsdienst discrimineert (daarom stem ik VVD) maar schijnbaar is het volk in Marokko het er mee eens?
Nogal wiedes, in Marokko.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:54 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Hebben berbers dan eindelijk de macht over genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |