en dan ditquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef -Hans- het volgende:
Betoverende beat en stemgeluid van de zangeres. Geweldig
Na vandaag 8 dagen om precies te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En daarbij, hoe lang is die man nu al helemaal in dienst?
Het is de publieke omroep, niet bepaald de meest gestroomlijnde organisatie. En officieel is ie pas een week in dienst!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je net in dienst bent, heb je toch meestal grootse plannen, wil je die uitvoeren en vóer je die ook uit. Of moet ie eerst een introductietraject van een jaar door
jeezquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is de publieke omroep, niet bepaald de meest gestroomlijnde organisatie. En officieel is ie pas een week in dienst!
Klopt, om iets binnen de Publieke Omroep geregeld te krijgen ben je zo 3 maanden en 15 vergaderingen verder.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is de publieke omroep, niet bepaald de meest gestroomlijnde organisatie. En officieel is ie pas een week in dienst!
?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat de meeste veranderingen na SR kwamenof rond kerst... (hoe je het ook noemt) *toen ging mya naar vrijdag en werd de 3voor12 XL en gewoon 3voor12 3voor12 Radio
*
link?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:19 schreef MutZ het volgende:
OMG, zit ik dat filmpje van Domien te kijken dat die z'n microfoon sloopt, scroll ik daarna onder in de balk door, blijkt er een filmpje te zijn waar ik zelf in voorkom (toen ik een request had voor Maricha)... Nooit geweten dat daar een filmpje van was
Van die microfoon of die request?quote:
en bedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Van die microfoon of die request?
Het slopen van de microfoon: http://weblog.domienversc(...)g/152271/Handen+vol/
Het verrassen van Maricha met een request:
Moet ik eigenlijk ook eens aan gaan beginnenquote:
* TOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEETT!!!!!!!!!!!! *quote:
quote:
Die van mij heeft daar ook al zo'n drie kwartier last vanquote:
ah, zal wel iets atmosferisch zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die van mij heeft daar ook al zo'n drie kwartier last van
Bij mij duurt het meestal tot een uurtje of 7, dus het gaat wel over op een gegeven moment...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, zal wel iets atmosferisch zijn
denk 't ook... Meestal als de K van Kneuzen in de ether hangt zap ik naar de K van KXquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, zal wel iets atmosferisch zijn
Net twee kratten Amstel Bokbier gekcoht, proostquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje open gemaakt. Proost
Ik gaat morgen amstel bockies in slaan. Van de normale merken toch het lekkerstquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net twee kratten Amstel Bokbier gekcoht, proost
Best een mooi nummer dit, wel erg koude oorlog.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje open gemaakt. Proost
Ik ga dan over het algemeen naar de W van Winamp FMquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
denk 't ook... Meestal als de K van Kneuzen in de ether hangt zap ik naar de K van KX.
2,49 voor 6 flesjes bij Dirk IIIquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik gaat morgen amstel bockies in slaan. Van de normale merken toch het lekkerst.
Ook bij de Dekaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
2,49 voor 6 flesjes bij Dirk III
ah, mooi zoquote:
't Is weer eens zo ver idd...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:29 schreef themauster het volgende:
Twitter kaduuk mensen?
Web doet het gewoon.quote:
Met Tawny Kitaen op die Jags, sodeknetters!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:39 schreef Againzender het volgende:
Whitesnake, over jeugdsentiment gesproken
quote:04. Top 40 (Radio 538)
05. Arbeidsvitaminen (AVRO 3FM)
06. Foute Uur (Q-music)
07. Ruuddwild.nl (Q-music)
08. Adres Onbekend (KRO Radio 2)
09. Mogguh Rick (Radio Veronica)
10. Freakn8 (3FM)
11. Tijd Voor Twee (KRO Radio 2)
12. Claudia D’r Op (VARA 3FM)
13. Stenders’ Eetvermaak (VARA 3FM)
14. Somertijd (Radio Veronica)
15. Knooppunt Kranenbarg (NCRV Radio 2)
16. Niels & Froukje (Radio 538)
17. Musical Moods (AVRO Radio 2)
18. 3voor12 Radio (VPRO 3FM)
19. Lindo Duvall (Radio 538)
20. Schiffers.fm (AVRO Radio 2)
21. Langs De Lijn (NOS Radio 1)
22. De Heer Ontwaakt! (VARA Radio 2)
23. Met Michiel (NPS 3FM)
24. Barry Paf (Radio 538)
25. Jeroen van Inkel (Q-music)
26. X-Noizz (EO 3FM)
27. Most Wanted (Slam!FM)
28. Cappucino (NCRV Radio 2)
29. RabRadio (KRO 3FM)
30. Timur Open Radio (BNN 3FM)
31. Gouden Uren (TROS Radio 2)
32. New Music (Kink FM)
33. Wekker Wakker (Omroep MAX Radio 5 Nostalgia)
34. Vroege Vogels (VARA Radio 1)
35. Candlelight (100% NL)
36. Greatest Hits (Radio 538)
37. Met Het Oog Op Morgen (NOS Radio 1)
38. Spijkers Met Koppen (VARA Radio 2)
39. ZoeÿZo (BNN 3FM)
40. PepTalk (BNR NieuwsRadio)
Voice Malequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef mutzenbacher het volgende:
van wie was die cover van "Ik voel me zo verdomd alleen" net?
Domien zal wel doelen op de Timeline fout..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Doet het gewoon hoor (serieus)
.
Maricha
Inderdaad ja. Bahquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef Broekie het volgende:
Hè jammer, geen K3
Echt, ik heb 1000x liever K3 dan Anouk.
Ah, okayquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Domien zal wel doelen op de Timeline fout..
Ik zit ondertussen te luisteren naar KATE NASH - FOUNDATIONS (LIVE @ PINKPOP 2008).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay.
gvd geen K3... hebben we die <piep> Anouk weer
Oeh! dat is wel een mooie opnamequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen te luisteren naar KATE NASH - FOUNDATIONS (LIVE @ PINKPOP 2008).
Nu maar hopen dat TH vandaag uit de lucht blijft.
Ehm... dus je post dat je WEL wilt dat TH gedraaid wordt...?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop niet dat er geen TH wordt gedraaid.. Zucht
Ik wil 't niet, mijn berichten kunnen soms vaag overkomen ja, weet ook niet hoe het komt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... dus je post dat je WEL wilt dat TH gedraaid wordt...?
Je wilt NIET dat er GEEN th gedraaid wordt, dus wil je het juist WEL. Dubbele ontkenning.
Hij zit wel in de doelgroep qua leeftijd. Zou zomaar kunnen dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... dus je post dat je WEL wilt dat TH gedraaid wordt...?
Je wilt NIET dat er GEEN th gedraaid wordt, dus wil je het juist WEL. Dubbele ontkenning.
Nee, als ik al Tokio Hotel hoor dan wil ik al bijna kotsenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij zit wel in de doelgroep qua leeftijd. Zou zomaar kunnen dus.
Je bent niet de enige die dat doorheeftquote:
quote:
Hmmm, daar zou ik voor naar de dokter gaan. Serieus, da's niet goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:35 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nee, als ik al Tokio Hotel hoor dan wil ik al bijna kotsen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm, daar zou ik voor naar de dokter gaan. Serieus, da's niet goed.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm, daar zou ik voor naar de dokter gaan. Serieus, da's niet goed.
Vrijdag is bij jou geen doordeweekse dag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Hallo voor voorlopig de laatste doordeweekse dag.
Klopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vrijdag is bij jou geen doordeweekse dag?
Nee.. K3 heeft namelijk geen intro's.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef Broekie het volgende:
Maar, Domien heeft K3 als het goed is geintroscat voor vandaag
Je bedoelt die belangrijke dienstmededeling?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Vanaf morgen gaat alles bij mij om.
quote:
Ik zie dat Domien 25 minuutjes geleden weer een berichtje geplaatst heeftquote:
Yep.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je bedoelt die belangrijke dienstmededeling?
Je kan ook wel gewoon berichten posten, en door direct naar het profiel van diegene te gaan kan je ze ook wel zien, maar je persoonlijke timeline wordt niet ge-update, dus verschijnen ze daar niet in...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat Domien 25 minuutjes geleden weer een berichtje geplaatst heeft
Ik denk dat het een hele goede zet is zo te horen, je studie is toch wel heel erg belangrijk. Succes iigquote:
Ah, ik snap. Ik heb geen twitter, dus geen timeline, dus ik heb daar geen last vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan ook wel gewoon berichten posten, en door direct naar het profiel van diegene te gaan kan je ze ook wel zien, maar je persoonlijke timeline wordt niet ge-update, dus verschijnen ze daar niet in...
Eigenlijk zou daar een automatisch programma voor moeten zijn, die herkent wanneer de reclame begint en dan automatisch een andere audiostream of MP3 opzet...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Zometeen Muse in het reclamenieuwswachtmuziekje dan maar
zo boeiend is het nou ook weer niet .quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef gerbenp het volgende:
Waar blijft dat Google Wave toch, ik wacht al een week op m'n invite..
Ze lopen al sneller binnen zit nu bij half 7quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
tweets komen toch weel langzaam door...ik krijg nu die van drie uur geleden door
zit nu op 7 uur , kortom over uurtje zijn we weer bij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze lopen al sneller binnen zit nu bij half 7
Same herequote:
blijft leukquote:
terwijl de tekst, zoals gewoonlijk bij haar, eigenlijk helemaal niet zo vrolijk is...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een heerlijk vrolijk en uptempo chanson.
Ja, jij werd gisteren toch heel boos over SOAD? Of was dat Sersjee?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Domien snapt het! niet door het einde praten. Klasse!
Best wel pijnlijk inderdaad voor de persoon waar ze over zingtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
terwijl de tekst, zoals gewoonlijk bij haar, eigenlijk helemaal niet zo vrolijk is...
Maar dat ging weer om het intro volgens mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, jij werd gisteren toch heel boos over SOAD? Of was dat Sersjee?
Weet niet of het Sersjee was, maar ik was het in elk geval nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het klinkt altijd heel vrolijk, maar dat is het dus eigenlijk niet. Met Smile werd ook steeds geroepen: lekker vrolijk zomers plaatje. Nou, nogmaals: LUISTER EENS NAAR DE TEKST!! <> VROLIJK!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best wel pijnlijk inderdaad voor de persoon waar ze over zingt. Clip is ook wel geestig. Echt heel duf met af en toe een quasi vrolijk dansje erin. Erg leuk gedaan
Ik heb al tekort uren in een dag, laat staan als ik ga twitteren, dan worden het er nog meer vrees ik...quote:
En toch telkens keihard weer meezingen terwijl het eigenlijk best ernstig is, hahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het klinkt altijd heel vrolijk, maar dat is het dus eigenlijk niet. Met Smile werd ook steeds geroepen: lekker vrolijk zomers plaatje. Nou, nogmaals: LUISTER EENS NAAR DE TEKST!! <> VROLIJK!!
Net zoals met Fuck Youquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch telkens keihard weer meezingen terwijl het eigenlijk best ernstig is, haha.
Heb 'm nu toegevoegd, ben benieuwd of 'ie ze allemaal accept xquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Heb ooit nog lange nachtelijke gesprekken met Domien gevoerd op MSN. Lijkt nu zolang geleden.
Je moest toch altijd zo ver naar Amstelveen reizen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb al tekort uren in een dag, laat staan als ik ga twitteren, dan worden het er nog meer vrees ik...
Volgens mij zat hij in zijn nachtelijke tijd op een gegeven moment aan zn max.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb 'm nu toegevoegd, ben benieuwd of 'ie ze allemaal accept x
Hij komt hier maar niet online, dus dan kan 't ja, is er eigenlijk dan wel een max?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij in zijn nachtelijke tijd op een gegeven moment aan zn max.
Geen idee. Ik zeg ook alleen maar wat ik gehoord heb.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hij komt hier maar niet online, dus dan kan 't ja, is er eigenlijk dan wel een max?
was je dan luisteraar vroeger van Domien is wakker / Domien?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zeg ook alleen maar wat ik gehoord heb.
Ik was al luisteraar van Domien toen die bij Sundanceradio zatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
was je dan luisteraar vroeger van Domien is wakker / Domien?
Oh crap! Vergeten reclamenieuwsmuziekje aan zetten, was druk aan het FOK!ken, msnen en twitter bekijken
Ik zoek die hardrocksmiley. Haha! Sundance Radio, ja..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was al luisteraar van Domien toen die bij Sundanceradio zat
Hier sta je niet online, heb je toegevoegd..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zoek die hardrocksmiley. Haha! Sundance Radio, ja..
Ondertussen druk op msn. Heb alle invites geaccepteerd!
Ja, nog steedsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je moest toch altijd zo ver naar Amstelveen reizen?
hardrocksmiley ? Dezequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zoek die hardrocksmiley. Haha! Sundance Radio, ja..
Ondertussen druk op msn. Heb alle invites geaccepteerd!
Ik vanaf ActionRadio. En ook nog ergens E-FM, heb ooit wel eens bij Domien een zweefvliegtuig op m'n verlanglijstje voor sinterklaas gezetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was al luisteraar van Domien toen die bij Sundanceradio zat
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
hardrocksmiley ? Dezedat is 8 - ) maar dan zonder de spatie.
Of die met haren wapperende smiley?
En natuurlijk de koelkastquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vanaf ActionRadio. En ook nog ergens E-FM, heb ooit wel eens bij Domien een zweefvliegtuig op m'n verlanglijstje voor sinterklaas gezet
DikkeLulFM toch ook nog?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
En natuurlijk de koelkast. Hebben we Domiens online radioavonturen ook weer gehad
.
Zn grootste avontuur was toch wel in de nacht van 31 december 2007 op 1 januari 2008.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
En natuurlijk de koelkast. Hebben we Domiens online radioavonturen ook weer gehad
.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zn grootste avontuur was toch wel in de nacht van 31 december 2007 op 1 januari 2008.
Als we zo gaan beginnen, laten we dan zn voiceoverwerk voor o.a. BataRadio dan ook niet uitvlakken.quote:
Ik vind het iets eenzaams hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kan dat niet nog een keer gebeuren?
Of een boek?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef themauster het volgende:
Binnenkort in uw platenzaak Het beste van Domien Verschuuren het oevre van een NPS dj
complicatie staat hier nog op m'n externe hardeschijf, snackinformatiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jongens.. Hahahaha!
Dikkelul FM was legen, WAIT FOR IT, dary!!
Op RTL7... das pas Legen- wait for it... dary: Die Hard!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jongens.. Hahahaha!
Dikkelul FM was legen, WAIT FOR IT, dary!!
Ik heb het niet over zn eigen uitzending van die nacht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kan dat niet nog een keer gebeuren?
Over wat dan wel?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zn eigen uitzending van die nacht.
Ik wilde het niet expliciet zeggen omdat Domien daar niet zo van houdt, maar ik bedoel de uitzending van Michiel en Roosmarijn nadat ze te horen hebben gekregen dat Martijn Muijs niet komt (er was toen zo'n mist) en Domien met zn dronken kop had aangeboden om zijn uren dan maar te vullen.quote:
Goud. Voor 1 keerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet expliciet zeggen omdat Domien daar niet zo van houdt, maar ik bedoel de uitzending van Michiel en Roosmarijn nadat ze te horen hebben gekregen dat Martijn Muijs niet komt (er was toen zo'n mist) en Domien met zn dronken kop had aangeboden om zijn uren dan maar te vullen.
I'm a scatwoman *skibidibidooodadadoop-doo-da-da-doop*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat scatten he.. Ik kan het niet.
Johquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat scatten he.. Ik kan het niet.
Nou wat een topper ik zou het niet doen hoor met een dronken kop en dan ook nog door die kutmist heenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet expliciet zeggen omdat Domien daar niet zo van houdt, maar ik bedoel de uitzending van Michiel en Roosmarijn nadat ze te horen hebben gekregen dat Martijn Muijs niet komt (er was toen zo'n mist) en Domien met zn dronken kop had aangeboden om zijn uren dan maar te vullen.
Ik had het er wel in herkend, maar was te druk met Die Hard kijken om er goed over na te denken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Joh
Zelfs Robbie Williams zelf had die plaat niet herkend
Oh, dat ja, echt geweldigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk is die hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft toch een te gekke plaat die van Waylon
Heerlijk programma... Erica en Martin waren briljantquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef themauster het volgende:
En nu kijken wat er nu weer fout gaat in Ik Vertrek
Meestal leidt dat tot een pallet posts van mensen die je nog nooit eerder hier hebt gezien waarin vermeld wordt dat iemand op de radio Fok! riep.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meestal leidt dat tot een pallet posts van mensen die je nog nooit eerder hier hebt gezien waarin vermeld wordt dat iemand op de radio Fok! riep.
Haha, inderdaad jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meestal leidt dat tot een pallet posts van mensen die je nog nooit eerder hier hebt gezien waarin vermeld wordt dat iemand op de radio Fok! riep.
*idioot meldt zich*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], ach fok en 3fm hebben af en toe wel een knuffel relatie, al beginnen er steeds meer idioten op fok te komen
Hoi Hansquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, inderdaad ja. Misschien komen ze nog
.
Vreselijke herrie dit van 30 seconds to Mars...
edit:
Briggy![]()
.
Heerlijke plaatquote:
Sorry Briggy, maar ik vind het echt vreselijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoi Hans![]()
![]()
Ennuh... dat is geen herrie
Of nog erger; verlaten landweggetje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohhhh, dit moet je niet in de auto op een verlaten snelweg horen... kost je geheid je rijbewijs!
hihi! dat riepen we net hier ook in koorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Bonkers!
En toch verwachtte ik een 'badeend'...
Dan kost het niet je rijbewijs, maar beland je samen met je auto in de dichtstbijzijnde sloot!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Of nog erger; verlaten landweggetje!
lekker hehquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Sexy Bitch !!! 2 heerlijke up-tempo platen achter elkaar. Geweldig![]()
Het is je vergevenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry Briggy, maar ik vind het echt vreselijk
damn, deze plaat moet wel hard !!!
Dat jij nou niet kan rijden....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan kost het niet je rijbewijs, maar beland je samen met je auto in de dichtstbijzijnde sloot!
quote:
Breda , Nijmegen , Cuyk , allemaal toppie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Joehoehhh, Go Breda!!
Breda is idd heel erg gezellig, kan ik helemaal beamen!
Heb hier net het raam open gezetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Brennel het volgende:
Warme chocomelk?
quote:
Heb je het warm ofzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier net het raam open gezet't was 18.9 en nu 18.4 (raam staat 2 min open)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heb je het warm ofzo?![]()
* Brennel gaat warme choco met véél slagroom en kaneelpoeder maken.
Gewoon echt zo lekker al die frisse lucht in de kamer. DIE LUCHT !quote:
quote:* Brennel gaat warme choco met véél slagroom en kaneelpoeder maken.
Dat was ik. Ben nog steeds boosquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Correct.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar dat ging weer om het intro volgens mij
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Bonkers. Kom er maar in, Serjsee!!!!
IN THE COUNTRYYYYYYquote:
* Jannekje7 neemt lijn-verantwoorde thai-mixquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe ik het ook voor, erg lekker
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:25 schreef mutzenbacher het volgende:
heb de uitzending van Domien gemist, maar wel tof dat ie veel meepost en leest. Tof!
Ben meteen weer weg ook, want het is tijd voor Never Mind The Buzzcocks.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben meteen weer weg ook, want het is tijd voor Never Mind The Buzzcocks.
Oh, hebben ze de stelling afgeschaft?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit blijven toch de beste uren van 3FM
ik haak altijd af om 22:00quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit blijven toch de beste uren van 3FM
Qua muziek danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh, hebben ze de stelling afgeschaft?
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:55 schreef DaMook het volgende:
Jeej, ik ben nu precies 27 jaar oud.(Ja echt ik ben om 5 voor 12 's nachts geboren
) .
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:55 schreef DaMook het volgende:
Jeej, ik ben nu precies 27 jaar oud.(Ja echt ik ben om 5 voor 12 's nachts geboren
) .
Mooi moment om te gaan slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |