link?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:19 schreef MutZ het volgende:
OMG, zit ik dat filmpje van Domien te kijken dat die z'n microfoon sloopt, scroll ik daarna onder in de balk door, blijkt er een filmpje te zijn waar ik zelf in voorkom (toen ik een request had voor Maricha)... Nooit geweten dat daar een filmpje van was
Van die microfoon of die request?quote:
en bedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Van die microfoon of die request?
Het slopen van de microfoon: http://weblog.domienversc(...)g/152271/Handen+vol/
Het verrassen van Maricha met een request:
Moet ik eigenlijk ook eens aan gaan beginnenquote:
* TOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEETT!!!!!!!!!!!! *quote:
quote:
Die van mij heeft daar ook al zo'n drie kwartier last vanquote:
ah, zal wel iets atmosferisch zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die van mij heeft daar ook al zo'n drie kwartier last van
Bij mij duurt het meestal tot een uurtje of 7, dus het gaat wel over op een gegeven moment...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, zal wel iets atmosferisch zijn
denk 't ook... Meestal als de K van Kneuzen in de ether hangt zap ik naar de K van KXquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, zal wel iets atmosferisch zijn
Net twee kratten Amstel Bokbier gekcoht, proostquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje open gemaakt. Proost
Ik gaat morgen amstel bockies in slaan. Van de normale merken toch het lekkerstquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net twee kratten Amstel Bokbier gekcoht, proost
Best een mooi nummer dit, wel erg koude oorlog.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje open gemaakt. Proost
Ik ga dan over het algemeen naar de W van Winamp FMquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
denk 't ook... Meestal als de K van Kneuzen in de ether hangt zap ik naar de K van KX.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |